Page 13 - Daily 2019_08_27
P. 13

TEST                    Ford Focus 1,5 EcoBoost

                                   150 PS ST-Line

           l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

           Focus στον οδηγό…









           Η έκδοση ST-Line του Focus με τον 3κύλινδρο 1.500άρη EcoBoost και το χειροκίνητο
           κιβώτιο, «φέρνει» μαζί του και έναν άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω καθιστώντας

           το ακόμα πιο ξεχωριστό οδηγικά.
































                 ο  Focus  4ης  γενιάς  μας  συστήθηκε  στις  794 ευρώ περισσότερα έναντι της αντίστοιχης έκ-
                 απλές  του  εκδόσεις  ως  το  κορυφαίο  από  δοσης με τον 1.000άρη EcoBoost) τότε μιλάμε για
           Τάποψης οδικής συμπεριφοράς μικρομεσαίο  την  καλύτερη  έκδοση  με  οδηγοκεντρικά  κριτήρια

           μοντέλο της αγοράς. Η έκδοση που δοκιμάζουμε  του Focus…
           τώρα δεν είναι κάποια «ειδική» έκδοση του Focus,       Εμφανισιακά η έκδοση ST-Line του Focus παρα-
           έχει όμως ένα πολύ συγκεκριμένο πλεονέκτημα όχι  μένει ίδια σε όλη την γκάμα του, ενσωματώνοντας
           μόνο στα «χαρτιά», αλλά υφίσταται και στην πρά- σπορτίφ  σχεδιαστικά  στοιχεία  και  προβάλλοντας
           ξη. Ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω συνδυ- ένα έντονα δυναμικό προφίλ στο σύνολό της. Αυτό
           άζεται με τις αρετές της έκδοσης ST-Line και τον  διαμορφώνεται από τους ανασχεδιασμένους προ-
           ισχυρό EcoBoost κινητήρα των 150 ίππων και μα- φυλακτήρες εμπρός-πίσω, το χαμηλότερο ύψος του
           ζί με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο διαμορφώνουν  αμαξώματος από το έδαφος (κατά 10 χλστ.) τις 17
           μια έκδοση που ξεχωρίζει ανάμεσα στην πλούσια  ιντσών ζάντες αλουμινίου, τα πλαϊνά μαρσπιέ, τη δι-
           και ικανή γκάμα του Focus. Αν στον παράγοντα μπει  πλή απόληξη της εξάτμισης και την αεροτομή στο

           και η εξαιρετική τιμή των 21.154 ευρώ (σ.σ. μόλις  πίσω μέρος.



                                               13
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18