Page 14 - Daily 2019_08_27
P. 14

TEST        Ford Focus 1,5 EcoBoost
                                                          150 PS ST-Line
                                              l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
            Εξοπλισμός - τιμή
            ESP                   l
            Αερόσακοι             6
            Ηλ. παράθυρα Ε/Π    l/l
            Κεντρικό κλείδωμα     l
            Ηλεκτρικοί καθρέπτες   l
            Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού   l/l
            Air Condition   Αυτόματος διζωνικός
            Ηχοσύστημα/          l/
            Οθόνη    Έγχρωμη αφής 8 ιντσών
            Cruise control        l
            Ζάντες αλουμινίου   l 17 ιντσών
            Προβολείς ομίχλης     l
            Φώτα ημέρας           l
              l: στάνταρ, m: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
            Έκδοση            ST-Line
            Τιμή από (ευρώ)   21.154

           Το εσωτερικό του Focus 1,5 EcoBoost δεν διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις του και ειδικά στην
           συγκεκριμένη ST-Line, προβάλλοντας σπορτίφ διάκοσμο με σύγχρονα στοιχεία και πολύ καλό επίπεδο
           ποιότητας. Οι χώροι και εδώ επαρκούν για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους με όγκο 375 λίτρων.


           Οδική συμπεριφορά: Από το καλό… στο καλύτερο

            Οι μηχανικοί της Ford έκαναν εξαιρετική δουλειά  ται), όσο η αποτελεσματικότητα της ανάρτησης τόσο
           με την αρχιτεκτονική και τη ρύθμιση του νέου Focus,  στις διαδοχικές κυρίως ανωμαλίες του δρόμου όσο
           τόσο ώστε να καμφθούν οι «αδυναμίες» του ημιάκα- πολύ περισσότερο σε κλειστά στριφτερά κομμάτια.
           μπτου άξονα που χρησιμοποιεί στις μικρότερες εκ- Ο τρόπος που αυτό το Focus τοποθετείται πριν αλ-
           δόσεις του. Το Focus όμως όντας το μοντέλο που  λά και στο εσωτερικό της στροφής και η ακρίβεια του

           μας «έμαθε» τους πολλαπλούς συνδέσμους συνεχί- συνόλου σε μικροδιορθώσεις από το τιμόνι, θυμίζει
           ζει να τους υιοθετεί και όταν αυτό συμβαίνει -όπως  εστιασμένες σπορ κατασκευές με πολλαπλάσιο κό-
           στο μοντέλο της δοκιμής-, η οδηγική απόλαυση απο- στος. Ακόμα και στην υπερβολή παραμένει προβλέ-
           γειώνεται. Σύμφωνοι, είναι λίγες οι φορές που θα  ψιμο, με το ESP που δεν απενεργοποιείται πλήρως
           αντιληφθείς  τη  διαφορά  αφού  όλα  τα  Focus  είναι  να επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει την συμπερι-
           εξαιρετικά οδηγικά, όταν όμως την αντιληφθείς θα  φορά του ανάλογα. Την ίδια στιγμή όμως, και παρά
           συμπεράνεις εύκολα πως δεν υπάρχει άλλο μικρο- την σφιχτή και «χαμηλωμένη» ανάρτηση της έκδο-
           μεσαίο σήμερα που να «κάθεται» έτσι στο δρόμο. Και  σης ST-Line, το Focus παραμένει αρκούντως άνετο
           δεν είναι τόσο η διαφορά σε αίσθηση (που υφίστα- και με εξαιρετική ποιότητα κύλισης.



                                                                        Είτε με, είτε χωρίς τον άξονα πολλαπλών
                                                                         συνδέσμων, το Focus είναι το καλύτερο
                                                                            οδηγικά μικρομεσαίο αυτοκίνητο της
                                                                          αγοράς. Απλώς σε αυτή την έκδοση το
                                                                                         διαπιστώνεις αβίαστα…

















                                                                               14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19