Page 15 - Daily 2019_08_27
P. 15

TEST         Ford Focus 1,5 EcoBoost
                                                          150 PS ST-Line
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
            Κινητήρας-Κιβώτιο: Τι άλλο να ζητήσει κανείς;


              Ο 1,5 λτ. EcoBoost κινητήρας του Focus εί- μή σε πραγματικές συνθήκες στα 7,8 λτ./100
            ναι  τρικύλινδρος  και  ενσωματώνει  σύστημα  χλμ..
            απεμπλοκής του μεσαίου κυλίνδρου, για πε-
            ριορισμό της κατανάλωσης. Όταν συμβεί αυ-                                       Τεχνικά χαρακτηριστικά
            τό και μόνον αντιλαμβάνεται ο οδηγός ένα μι-                                    Κινητήρας          1.497
                                                                                            Κυβισμός (κ.εκ.)
            κρής έντασης κροτάλισμα, αφού κατά τα άλλα                                      Κύλινδροι/Βαλβίδες   3 σε σειρά/12
                                                                                            Τροφοδοσία  Αμεσος Ψεκασμός+ turbo
            και σε συνθήκες φορτίου, διακρίνεται για το                                     Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*   150/6.000
            θετικό του τράβηγμα και την επάρκεια ισχύος                                     Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*   240/1.600
                                                                                            Start/Stop
                                                                                                                 NAI
            του. Οι 150 ίπποι του επαρκούν για να του χα-                                   Βάρος (κιλά)*      1.369
            ρίσουν καλές τιμές επιδόσεων, ενώ και στην                                                       Eπιδόσεις
            πράξη συμπληρώνουν τον οδηγοκεντρικό χα-               Τόσο ο κινητήρας των                        210
            ρακτήρα  της  έκδοσης  αυτής.  Προς  αυτή  την             150 ίππων όσο και             8,8΄΄  Τελική ταχύτητα
                                                                                                             (χλμ./ώρα)*
            κατεύθυνση βρίσκεται και το 6τάχυτο μηχανι-               το 6τάχυτο κιβώτιο    Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
                                                                           ενισχύουν τον
            κό κιβώτιο με το θετικό κούμπωμα. Αναλογικά               ευχάριστο οδηγικά     Μέση εργοστασιακή    5,6
                                                                                            Μέση δοκιμής
                                                                                                                 7,8
            με τις επιδόσεις, ο κινητήρας αυτός δεν έχει                  χαρακτήρα του     Ρεζερβουάρ (λτ.)     52
            ιδιαίτερες απαιτήσεις σε καύσιμο με μέση τι-          Focus και της έκδοσης      Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)   127
                                                                                                     *Εργοστασιακές μετρήσεις
                                                                              ειδικότερα.



                                                                      Η άποψή μας



                                                                        Μπορεί  ένας  καθημερινός  οδηγός  να
                                                                      μην αντιληφθεί ποτέ τη διαφορά αυτού του
                                                                      Focus στην ανάρτηση σε σχέση με τις μι-
                                                                      κρότερες εκδόσεις του, όμως ο μυημένος
                                                                      θα την εκτιμήσει σε κάθε μέτρο που διανύ-
                                                                      ει. Σε συνδυασμό με τον ισχυρότερο κινη-

                                                                      τήρα των 1,5 λτ. και τα χαρακτηριστικά της
                                                                      έκδοσης  ST-Line  και  με  δεδομένο  πως  η
                                                                      τιμή του δεν ξεφεύγει πολύ, αυτή η έκδο-
                                                                      ση ισορροπεί ιδανικά μέσα στην γκάμα του

                                                                      Focus από όλες τις απόψεις. n
                                                                                Εμφάνιση,  οδική  συμπεριφορά
                                                                              και αίσθηση, χώροι, τεχνολογία, κι-
                                                                              νητήρας-κιβώτιο, 8ετής εγγύηση


                                                                                Κύκλος  στροφής,  πλαστικά  στο

                                                                              κάτω μέρος του ταμπλό





                                               15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20