Page 15 - Daily 2019_08_28
P. 15
TEST Citroen C5 Aircross 1,5
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ BlueHDi 130 PS
η μεγαλύτερη απόσταση στην κατηγορία. Όπως και επτά διαθέσιμα χρώματα αμαξώματος, μαύρη ορο-
να έχει το C5 Aircross προσφέρεται με μια μεγά- φή για διχρωμία και τρία χρωματικά πακέτα, ενώ το
λη ποικιλία πακέτων εξατομίκευσης. Πάνω από 30 εσωτερικό έρχεται με επιλογή από 5 διαθέσιμους
συνδυασμοί είναι διαθέσιμοι για το εξωτερικό, με συνδυασμούς. Το C5 Aircross έχει στυλ!
Το C5 Aircross έχει στυλ! Δεν ξεχειλίζει
από «αντρίλα», είναι όμως κομψό,
αρκετά διακριτικό και με πολλές
επιλογές στην εξατομίκευση.
C5 Aircross diesel από 25.000 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό
Το C5 Aircross της δοκιμής με τον 1,5 BlueHDi μπροστά και 3D LED πίσω, έγχρωμη οθόνη αφής
πετρελαιοκινητήρα και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέ- 8 ιντσών, cruise control, διζωνικό κλιματισμό, πίσω
σεων είναι διαθέσιμο από 25.000 ευρώ στην έκ- αισθητήρες παρκαρίσματος και ζάντες αλουμινίου
δοση Live, που κάθε άλλο παρά βασική είναι (άλ- 17 ιντσών. Το αυτόματο κιβώτιο EAT8 προσφέρεται
λωστε στις άλλες αγορές είναι το δεύτερο επίπεδο από την επόμενη έκδοση Inspire με 29.850 ευρώ
εξοπλισμού). Μεταξύ άλλων η έκδοση Live προ- (32.150 στην έκδοση Feel και 35.000 στην κορυ-
σφέρει σύστημα ανάρτησης Progressive Hydraulic φαία έκδοση Shine). Oι αντίστοιχες τιμές για το C5
Cushions, πολλά σύγχρονα συστήματα υποβοήθη- Aircross 1,5 BlueHDi 130 PS με χειροκίνητο κιβώ-
σης οδήγησης και ασφάλειας, φώτα ημέρας LED τιο είναι 26.700, 29.750 και 32.600 ευρώ.
Kινητήρας-Κατανάλωση: Επαρκής ο 1,5 ο diesel των 130 ίππων
Δοκιμάζοντας την έκδοση με τον υπερσύγ-
χρονο 1,5 BlueHDi πετρελαιοκινητήρα (με υγρό
εξάτμισης AdBlue) των 130 ίππων και των 300
Nm ροπής διαπιστώνεις πως το συγκεκριμένο
μηχανικό σύνολο ταιριάζει στο βάρους 1.430
κιλών C5 Aircross. Πολιτισμένο, χωρίς θόρυβο
και αισθητό κραδασμό, το μοτέρ τραβάει από
χαμηλά και χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλ-
το εκμεταλλεύεται την «έξυπνη» κλιμάκωση
Οι 130 ίπποι του 1,5 BlueHDi πετρελαιοκινητήρα, του 6τάχυτου κιβωτίου για να κινήσει επαρκώς
αλλά κυρίως τα 300 Nm ροπής από τις 1.750 το στυλάτο SUV. Από την άλλη, η κατανάλω-
σ.α.λ. κινούν με επάρκεια το C5 Aircross.
15