Page 13 - WEEKLY 2019-04-22
P. 13

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
           μης  οδήγησης,  ενώ  το  20%  των  ερωτηθέντων  απέναντι στην μοντέρνα τεχνολογία;
           δήλωσε πως κάποια στιγμή θα αγόραζε ένα αυ-            Η  ουσία  είναι  πως  το  11%  που  έβρισκε  συ-
           τοκίνητο με ικανότητα αυτόνομης οδήγησης.             ναρπαστική την ιδέα αυτόνομης οδήγησης έγι-
            Στην  πορεία  όμως  είχαμε  μεγάλες  διαφορο- νε 6%, το ποσοστό που τρομάζει στην ιδέα ανέ-
           ποιήσεις.  Θέλετε  τα  διάφορα  ανά  τον  κόσμο  βηκε  στο  56%  και  μόλις  οι  μισοί  από  το  20%
           ατυχήματα με αυτοκίνητα που ήταν σε αυτόνομη  που θα αγόραζαν αυτόνομο όχημα το 2017 θα

           λειτουργία -ένα μάλιστα έγινε και στη χώρα μας  το έκαναν σήμερα. n
           όταν ένα Tesla Model S ενώ ήταν σε καθεστώς
                                                                        Εσείς τι λέτε; Βλέπετε με θετικό μάτι
           αυτόνομης οδήγησης έπεσε πάνω στις μπαριέ-                   την ιδέα της αυτόνομης οδήγησης;
           ρες της Εγνατίας Οδού και καταστράφηκε-, θέ-                Θα εμπιστευόσασταν ένα αυτοκίνητο

           λετε μια live αστοχία ενός Volvo σε προσπάθεια        χωρίς τιμόνι; Και κυρίως θα το αγοράζατε ποτέ;
           αυτόματου φρεναρίσματος, θέλετε η καχυποψία

             Οι απόψεις των αναγνωστών


           Τάσος                                                 Γιώργος Μεταξάς
            Να μας δω χωρίς τιμόνι και να ανεβαίνουμε την          Το έχω ξαναγράψει στο ΝΡ, ότι ο γρηγορότε-
           Φιλολάου και να προσπαθεί το αμάξι να αποφύγει  ρος (και πιο σίγουρος) τρόπος για να μειωθούν
           τα διπλοπαρκαρισμένα και τα μηχανάκια. Θα γελά-       τα σοβαρά ατυχήματα είναι η αυτόνομη οδήγη-
           νε και οι πέτρες. Τι να λέμε ρε παιδιά.               ση.  Και  αν  στην  αρχή  μας  ξενίζει  ή  έστω  μας
                                                                 φοβίζει η ιδέα ενός αυτοκινήτου χωρίς τιμόνι,
           Στάθης                                                υπάρχουν  αρκετοί  οδηγοί  που  κρατάνε  τιμόνι

            Θα μπορούσα να δεχτώ αυτοκίνητα που θα οδη-          και που θα έπρεπε να μας φοβίζουν πολύ πε-
           γούν μόνα τους, με την προϋπόθεση να μπορεί ο  ρισσότερο.
           οδηγός  να  επιλέξει  τι  οδήγηση  θέλει.  Ας  πούμε    Πάντως οι έρευνες έχουν δείξει ότι: είτε τιμό-
           να μπορεί να επιλέξει μια ήρεμη οδήγηση, μια πιο  νι και οδήγηση (με όλες βέβαια τις διευκολύν-
           γρήγορη και μια αγωνιστική, όπου το αυτοκίνητο  σεις που προσφέρει η τεχνολογία), ή χωρίς τι-
           θα μπορεί να κινηθεί από μια περιοχή σε μια άλλη,     μόνι και μόνο επιβάτες, καθώς οι μεσοβέζικες
           με τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα και μην μου πείτε  λύσεις είναι πιο επικίνδυνες. Φυσικά δεν θα εί-
           ότι αυτό δεν γίνεται στη σημερινή εποχή με τα προ-    ναι όλα τέλεια από την αρχή, την «πατάνε» και

           χωρημένα ηλεκτρονικά και τις τεράστιες δυνατότη-      οι καλύτεροι (βλ πρόσφατα ατυχήματα Boeing
           τες. Έτσι λοιπόν και οι λάτρες της γρήγορης οδή-      737 Max, αλλά και η Airbus είχε τα δικά της σο-
           γησης θα μπορούν να ικανοποιηθούν, έστω και αν  βαρά προβλήματα στην αρχή), αλλά θα πρέπει
           οι ίδιοι δεν είναι καλοί οδηγοί. Το αυτοκίνητο θα  να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα και τη λύση
           τους προσφέρει τη δυνατότητα να έχουν συγκινή-        του σε μακροχρόνια βάση.
           σεις, σαν να οδηγούσε το αυτοκίνητο ένας τέλειος
           οδηγός αγώνων.

                                                                              Διαβάστε όλα τα
           Λουκία                                                             προηγούμενα
            ...τίποτα τελικά δεν είναι πανάκεια... οπότε σώφρων,              Non Paper και                 Σχόλια

           κ.τ.λ. είναι να υπάρχουν παντού και πάντα επιλογές...              σχολιάστε

 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                               13
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18