Page 14 - WEEKLY 2019-04-22
P. 14

NONPAPER




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           Τέλος το πεντάλ του φρένου;




           Μετά το

           συμπλέκτη,
           ήρθε η ώρα να
           χαιρετήσουμε

           και το πεντάλ
           του φρένου.

           Είστε έτοιμοι
           για αυτοκίνητα
           με μόνο ένα

           πεντάλ;


               Κοινοποίηση


                  ποιος έχει οδηγήσει ποτέ σκάφος ξέρει  ένα βήμα παραπάνω.
                  πως το μόνο χειριστήριο που έχει στη διά-        Ήδη η Nissan προσφέρει στο Leaf τη λειτουρ-
           Όθεσή του είναι το γκάζι. Αν θέλει να φρε- γία  ePedal  που  επιτρέπει  την  οδήγηση  με  ένα

           νάρει, απλά το αφήνει. Το αυτόματο φρενάρισμα  μόνο πεντάλ, του γκαζιού. Η χρήση είναι απλή.
           έρχεται  τώρα  και  στα  αυτοκίνητα,  και  όπως  το  Το αυτοκίνητο κινείται πάντα με το πόδι στο γκά-
           αυτόματο κιβώτιο εξαφάνισε το πεντάλ του συ- ζι. Πατάς να επιταχύνεις, αφήνεις για να επιβρα-
           μπλέκτη, το αυτόματο φρενάρισμα θα εξαφανί- δύνεις. Όπως πατάς πολύ για να επιταχύνεις πο-
           σει το πεντάλ του φρένου. Πώς;                        λύ, αφήνεις πολύ για να επιβραδύνεις πολύ. Η
             Ούτε η ιδέα ούτε η τεχνολογία είναι καινούρ- επιβράδυνση  γίνεται  συνδυάζοντας  το  σύστη-
           για. Η ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα  μα  ανάκτησης  ενέργειας,  όταν  η  επιβράδυνση
           ενός  ηλεκτρικού  αυτοκινήτου  χρησιμοποιήθη- κυμαίνεται από μικρή ως μέτρια, ενώ τα φρένα
           κε ήδη από το 1894 στις «αυτοκινητάμαξες» του  επεμβαίνουν όταν η ανάγκη για επιβράδυνση εί-
           Krieger. 130 χρόνια μετά η ανάκτηση ενέργει- ναι  μεγάλη.  Όταν  αφήσεις  απότομα  το  πεντάλ,

           ας έχει γίνει από τα βασικά «κόλπα» που αυξά- είναι σα να πατάς απότομα το φρένο.
           νουν την αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινή-             Η Nissan λέει πως οι οδηγοί συνηθίζουν αμέ-
           των, με την Audi να υπολογίζει πως μέχρι και  σως τη λειτουργία, που γίνεται τόσο φυσική σε
           30% των 400 χλμ. του ηλεκτρικού της μοντέλου  τόσο  μικρό  διάστημα,  που  αναμένει  να  γίνει  ο
           e-tron προέρχονται από την ανάκτηση ενέργει- τρόπος  οδήγησης  αυτοκινήτων  στα  επόμενα
           ας στο φρενάρισμα. Όμως τώρα το πράγμα πάει  χρόνια  με  την  επικράτηση  των  ηλεκτρικών.  Τα



           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                               14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19