Page 17 - 08_2020 AFTER SALES
P. 17

SEAT: Top υπηρεσίες για max ικανοποίηση!




                                                                                                           Η SEAT
                                                                                                   στοχεύοντας σε
                                                                                                 ακόμα υψηλότερα
                                                                                             επίπεδα ικανοποίησης
                                                                                                  των πελατών της,
                                                                                              εμπλουτίζει το “after
                                                                                              sales πακέτο” της με
                                                                                               ακόμα περισσότερες
                                                                                             καινοτόμες υπηρεσίες.
                                                                                       Έτσι, εστιάζει στις σύγχρονες
                                                                                      ανάγκες, δημιουργώντας ένα
                                                                                digital και ασφαλές περιβάλλον στο
                                                                                       εξουσιοδοτημένο της δίκτυο.

               επιστροφή στους usual «ρυθμούς» για τη SEAT σημαίνει ακόμα περισσότερες παροχές και
               βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρει στους κατόχους των οχημάτων της. Το επι-
          Η τελείο της SEAT σχεδίασε ένα νέο κεντρικό πλάνο, με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες
          προς τους κατόχους-πελάτες της, και περισσότερες ψηφιακές και ανέπαφες υπηρεσίες, κά-
          νοντας τη συντήρηση του αυτοκινήτου μια ευχάριστη διαδικασία.
            Μέσω αυτού του σχεδιασμού η SEAT δείχνει να “ακούει” τις νέες ανάγκες και να ανταπο-
          κρίνεται επιτυχώς σε αυτές, αφού πετυχαίνει να δημιουργήσει ένα κλίμα ασφαλών συναλ-
          λαγών με τους κατόχους-πελάτες, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει πως το αγαπημένο τους
          SEAT θα συνεχίσει να λειτουργεί στο maximum
            - αποδοτικότητας &
            - ασφάλειας
            ενώ παράλληλα (με το εγγυημένο & αξιόπιστο, για κάθε μελλοντικό αγο-
          ραστή, Book Service) θα κρατά ψηλά την μεταπωλητική του αξία.!
                                                           Η επικοινωνία πλέον ξεφεύγει από τα περιορισμένα
          Ψηφιακά, ανέπαφα και αποτελεσματικά!          πλαίσια της τηλεφωνικής συνομιλίας, προσφέροντας ένα   Τα 3 βήματα της ανέπα-
            Στο νέο πλαίσιο που δημιουργήθηκε κυρίαρχο ρόλο παίζει η δυνα-  εύρος επιλογών προς τον πελάτη για τη σωστή ενημέρω-  φης διαδικασίας
                                                                                               -Διαδικτυακό ραντεβού από
          τότητα προς τον πελάτη να απολαμβάνει τις after sales υπηρεσί-  σή του (τηλέφωνο, sms, email,site, κοινωνικά μέσα,   την Ιστοσελίδα / WhatsApp.
          ες απομακρυσμένα και ανέπαφα, χρησιμοποιώντας τα digital   ορατά φύλλα με οδηγίες).  - Υπηρεσία παραλαβής «από πόρ-
          εργαλεία που του προσφέρει η φίρμα.                                             τα σε πόρτα».
                                                    Επιπλέον, μέσω της εργοστασιακής εφαρμογής της,    - Ανέπαφη/Διαδικτυακή Πληρωμή.
                                                 My SEAT App,  πολύ σύντομα θα μπορείτε να κλείνετε
                                                απ’ ευθείας ραντεβού, να λαμβάνετε δεδομένα από την
                                               οδήγησή σας καθώς και δεδομένα για το είδος της συντή-  Και δυναμικά υγειονομικά
                                              ρησης που χρειάζεται να κάνετε με βάση το δικό σας αυ-  πρωτόκολλα
                                            τοκίνητο και τις απαιτήσεις καλής λειτουργίας του.
                                                                                    Αξίζει να σημειώσετε πως οι άνθρωποι
                                           Kαι Service Delivery! Στις νέες λύσεις    της δημοφιλούς  μάρκας δίνουν ιδιαίτερη έμφαση
                                                                                στην υγιεινή, εφαρμόζοντας νέα αυστηρά
                                         SEAT.                                 πρωτόκολλα με τακτική απολύμανση σε εκθεσιακούς
                                         Στις νέες added value υπηρεσίες που προσφέρει η   χώρους και συνεργεία, ιδιαίτερα σε χώρους με συχνό-
                                      SEAT, όταν ο πελάτης δεν μπορεί, είτε δεν θέλει να φύγει   τερη επαφή με τους πελάτες, όπως η υποδοχή ή ο χώρος
                                     από το σπίτι για την επισκευή του αυτοκινήτου του, μπορεί   αναμονής .
                                    να του προσφερθεί δωρεάν παραλαβή και μεταφορά
                                   από εξουσιοδοτημένο συνεργάτη του δικτύου Seat.  Η SEAT λοιπόν γενικά, πρωτοπορεί στη πράξη, με παρο-
                                                                        χή αναβαθμισμένων after sales υπηρεσιών (με ευρύτερο σχέ-
                                   Έτσι πλέον, από το ραντεβού και το check in ως και   διο εξυπηρέτησης, περισσότερες απομακρυσμένες υπηρεσίες και
                               την παράδοση αυτοκινήτου οι λύσεις της SEAT διαμορ-  ψηφιακά εργαλεία) ενώ δεν εφησυχάζει σχεδιάζοντας ακόμη πε-
                              φώνουν μια πλήρως ανέπαφη υπηρεσία εξυπηρέτησης.  ρισσότερα.




                   Δείτε                                                                                  SEAT.GR
                   περισσότερα για                                        Βρείτε τον κοντινότερο αντιπρόσωπο
                   εγγύηση SEAT                            17
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22