Page 19 - 08_2020 AFTER SALES
P. 19

VW: Νέες καινοτόμες υπηρεσίες και τηλεματική

          H Kosmocar-Volkswagen παρουσίασε τέσσρις νέ- ση και έγκριση από τον πελάτη των επιπλέον εργασι-
        ες, καινοτόμες υπηρεσίες After Sales, οι οποίες έχουν  ών που τυχόν προκύψουν κατά την παραμονή του αυ-
        στόχο να προσφέρουν απόλυτη ικανοποίηση και ευ- τοκινήτου του, στο συνεργείο.

        κολία στους κατόχους μοντέλων της μάρκας.              4.«Φροντίδα Clean Plus» - Περιλαμβάνει απολύ-
          1.«Pick-up&Delivery» - παραλαβή για service (συ- μανση του συστήματος κλιματισμού, τοποθέτηση φίλ-
        ντήρησης  ή  επισκευής)  &  παράδοση  του  οχήματος  τρου ενεργού άνθρακα και δωρεάν έλεγχο βασικών
        στον χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης!                 σημείων.
          2. MyServiceNow – όπου ο πελάτης μπορεί να
        προγραμματίσει το ραντεβού για service σε πραγ-
        ματικό χρόνο και να ενημερωθεί για την αξία του,
        online. Όλα από την ευκολία του υπολογιστή ή του
        κινητού του τηλεφώνου, με …απόσταση λίγων μόλις
        clicks.

          3.«OnlineService» - για αμεσότητα. Παρακολούθη-


                                                              Opel: Συντήρηση με videoκλήση
          BMW: Πακέτα συντήρησης μέχρι
                       και 200.000 χλμ.                        Μία από τις υπηρεσίες που διαθέτει η Opel και
                                                              συγκεκριμένα  το  δίκτυο  των  εξουσιοδοτημένων
                                                              επισκευαστών,  είναι  η  interactive  διαδικασία  συ-

                                                              ντήρησης και ελέγχου των οχημάτων. Η συγκεκρι-
                                                              μένη υπηρεσία να αναφέρουμε πως εφαρμόζεται
                                                              σε συγκεκριμένους επισκευαστές και αφορά στην
                                                              ενημέρωση μέσω videoκλήσης του πελάτη για
                                                              εργασίες που πρέπει να γίνουν στο όχημά του.
                                                              Ο μηχανικός δείχνει στον πελάτη τις εργασίες που
           Η BMW προσφέρει το BMW Service Inclusive           πρέπει να γίνουν και παράλληλα στέλνει ανάλυση
          και  το  BMW  Service  Inclusive  Plus,  τα  οποία   του κόστους εργασιών, με τον πελάτη να επιλέγει
          αφορούν ένα προπληρωμένο κόστος συντή-              αν θέλει να προχωρήσει στην επισκευή.
          ρησης που δεν επηρεάζεται από τις μελλοντι-          Επιπλέον  η  Opel  προσφέρει  τη  δυνατότητα

          κές διακυμάνσεις της αγοράς. Ο κάτοχος του          pickup&delivery.  Έρχονται  σπίτι  σας,  παίρνουν  το
          αυτοκινήτου  απαλλάσσεται  από  το  κόστος  συ-     αυτοκίνητό σας, κάνουν τις απαραίτητες εργασίες
          ντήρησης, αναλώσιμων υλικών ή ακόμη και από         και σας το επιστρέφουν στο χώρο σας.
          την επισκευή βλαβών που ενδέχεται να προκύ-
          ψουν μετά το πέρας της εγγύησης, ανάλογα με
          το πακέτο επιλογής. Το κάθε πακέτο έχει παγκό-
          σμια κάλυψη και το service μπορεί να γίνει σε
          οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της
          BMW ανά την υφήλιο. Ανάλογα με το μοντέλο,
          μπορεί να έχει διάρκεια έως 10 έτη με όριο

          διανυθέντων χιλιομέτρων τις 200.000. χλμ.



                                                           19
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24