Page 8 - 02 2021 AFTER SALES
P. 8

AFTER SALES








        «Να μείνω ή να φύγω»;




        Αυτό περνά από το μυαλό του κατόχου ενός αυτοκινήτου, ο οποίος έχει συμπληρώσει

        ήδη τον πρώτο «κύκλο ζωής» - συμβίωσης με ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο – μάρκα
        και σκέφτεται να αγοράσει το επόμενο. Να μείνει άραγε στην ίδια μάρκα ή να φύγει;































              ίγουρα αυτό που θα περάσει αμέσως από το  μάρκας αυτοκίνητο ή να ξαναγοράσει το ίδιο μοντέλο,
              μυαλό του είναι η εμπειρία που αποκόμισε από  αλλά στην καινούρια του έκδοση, που θα καλύπτει τα
        Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, είτε η «συμβίω- νέα «θέλω ή μπορώ του».  Η επιλογή φυσικά του μο-
        ση» αυτή του άφησε μία ευχάριστη και θετική ανάμνη- ντέλου, έχει τα δικά της κριτήρια.  Συγκεκριμένα, σύμ-
        ση, είτε αρνητική.                                    φωνα πάλι με τις ίδιες έρευνες, το αν θα ανεβάσει το
                                                              αυτοκινητιστικό του level κάποιος, εξαρτάται από πολ-
        Ο πελάτης - οπαδός                                    λούς παράγοντες, όπως την οικονομική του δυνατότη-

          Η συγκεκριμένη φράση μπορεί να περιγράψει και       τα, την νέα του οικογενειακή κατάσταση, αλλά και το
        τον μεγάλο στόχο των εταιριών. Να δημιουργήσουν       timing (ενδεχομένως μία super προσφορά, που δεν
        δηλαδή πελάτες – οπαδούς, οι οποίοι θα μείνουν πι-    μπορεί να αρνηθεί).
        στοί στην μάρκα και θα την εμπιστεύονται μέχρι τέ-     Προφανώς όλα τα παραπάνω στοιχεία, αποτελούν

        λους.Όπως  δείχνουν  τελευταίες  μεγάλες  διεθνείς    «βέλη στη φαρέτρα» των εταιριών και συγκεκριμένα
        έρευνες, ο ικανοποιημένος πελάτης – που είναι από-    των εκπαιδευμένων και έμπειρων στελεχών της αγο-
        λυτα ευχαριστημένος και από την συμπεριφορά του       ράς. Έτσι κι αλλιώς τα τελευταία χρόνια ελέω της οι-
        αυτοκινήτου, αλλά και από το επίπεδο της after sales   κονομικής  κρίσης,  η  αναζήτηση  ενός  σύγχρονου,
        εξυπηρέτησης - είναι αυτός που έχει τις περισσότερες   αξιόπιστου μα και οικονομικού αυτοκινήτου έχει γί-
        πιθανότητες να μείνει πιστός και να αγοράσει ίδιας    νει επιτακτική ανάγκη. Οι υποψήφιοι αγοραστές ψά


                                                            8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13