Page 9 - 02 2021 AFTER SALES
P. 9

χνουν και αξιολογούν πλέον και τις καλές - πολύτι- call υπηρεσίες, απομακρυσμένη διάγνωση ή αναβάθ-

        μες afte sales υπηρεσίες, οι οποίες θα προσφέρουν  μιση  λογισμικού,    διαδικτυακές  πλατφόρμες  ακόμα
        την καλή συντήρηση και την εξασφάλιση μιάς καλής  και τα mobile apps.
        μεταπωλητικής αξίας του αυτοκινήτου. Η τάση αυτή
        έχει αναγκάσει τις εταιρίες συνεχώς σε μία συνεχόμε-  3. Προσφορές και «δώρα»
        νη βελτίωση των υπηρεσιών τους. Επεκτείνονται και       Οι  εταιρίες  προσφέρουν  υπηρεσίες  και  πακέτα
        προσθέτουν αξία στη σχέση μάρκας – πελάτη, ανε- προσφορών, τα οποία είναι ευκαιρίες οικονομίας.
        ξαρτήτως αν αγοράσει Ι.Χ. ή επαγγελματικό αυτοκίνη- Αυτά τα πακέτα, περιλαμβάνουν δωρεάν ελέγχους,

        το. Η ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση, που προσφέρουν  value services και φυσικά ειδικά εκπτωτικά πακέτα
        οι εταιρίες που κερδίζουν στον παράγοντα «Ικανοποί- για μεγαλύτερης ηλικίας αυτοκίνητα.  Στις υπηρεσί-
        ηση Κατόχου», μπορεί να εστιαστεί σε 4 σημαντικές  ες αυτές προστίθεται φυσικά και ο δωρεάν εποχι-
        παραμέτρους , οι οποίες είναι οι εξής:                κός έλεγχος, η παροχή οδικής βοήθειας και η πά-
                                                              ντοτε χρήσιμη επέκταση της εγγύησης.
        1. Σύμβουλος – Μηχανικός


          Πλέον το τεχνικό προσωπικό που εργάζεται στο επί-   4. Υπηρεσίες της νέας εποχής
        σημο δίκτυο των εταιριών είναι άριστα εκπαιδευμένο  (the future is here)

        και είναι σε θέση να επισκευάσει οποιαδήποτε βλάβη.       Κάποιες  από  τις  εταιρίες  αναπτύσσουν  τις  τε-
        Επίσης εκπαιδεύεται ώστε να μπορεί να δώσει αξιόπι-   χνολογίες τους με γρήγορους ρυθμούς, με απο-
        στες συμβουλές για οποιαδήποτε απορία, που αφορά      τέλεσμα να προ-ηγούνται της; εποχής τους. Σχε-
        το αυτοκίνητο ή κάποιο ανταλλακτικό.                  διάζουν ή ήδη προσφέρουν υπηρεσίες, οι οποίες


        2. Special Υπηρεσίες & τεχνολογίες                    δείχνουν το μέλλον των τεχνολογικών εξελίξεων
                                                              στα αυτοκίνητα. Πρόκειται για υπηρεσίες «τηλεμα-
          Οι νέες υπηρεσίες και τεχνολογίες  που προσφέ- τικής» και connected services, οι οποίες επιτρέ-
        ρουν οι εταιρίες μπορούν να κάνουν τη «ζωή» πιο εύ- πουν στον κάτοχο του αυτοκινήτου, να ενημερώ-

        κολη και να γλυτώσουν τους κατόχους των αυτοκινή- νεται 24/7 για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται
        των από άσκοπο χάσιμο χρόνου αλλά και χρημάτων.  το αυτοκίνητο του, ακόμα και να τον ενημερώνουν
        Πρόκειται φυσικά για τις υπηρεσίες η οποίες συμβα- για  το  πότε  είναι  προγραμματισμένο  το  επόμενο
        δίζουν με την ψηφιακή εποχή, όπως τις καινούριες on  service του.






























                                                            9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14