Page 9 - 02 2021 AFTER SALES
P. 9
χνουν και αξιολογούν πλέον και τις καλές - πολύτι- call υπηρεσίες, απομακρυσμένη διάγνωση ή αναβάθ-
μες afte sales υπηρεσίες, οι οποίες θα προσφέρουν μιση λογισμικού, διαδικτυακές πλατφόρμες ακόμα
την καλή συντήρηση και την εξασφάλιση μιάς καλής και τα mobile apps.
μεταπωλητικής αξίας του αυτοκινήτου. Η τάση αυτή
έχει αναγκάσει τις εταιρίες συνεχώς σε μία συνεχόμε- 3. Προσφορές και «δώρα»
νη βελτίωση των υπηρεσιών τους. Επεκτείνονται και Οι εταιρίες προσφέρουν υπηρεσίες και πακέτα
προσθέτουν αξία στη σχέση μάρκας – πελάτη, ανε- προσφορών, τα οποία είναι ευκαιρίες οικονομίας.
ξαρτήτως αν αγοράσει Ι.Χ. ή επαγγελματικό αυτοκίνη- Αυτά τα πακέτα, περιλαμβάνουν δωρεάν ελέγχους,
το. Η ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση, που προσφέρουν value services και φυσικά ειδικά εκπτωτικά πακέτα
οι εταιρίες που κερδίζουν στον παράγοντα «Ικανοποί- για μεγαλύτερης ηλικίας αυτοκίνητα. Στις υπηρεσί-
ηση Κατόχου», μπορεί να εστιαστεί σε 4 σημαντικές ες αυτές προστίθεται φυσικά και ο δωρεάν εποχι-
παραμέτρους , οι οποίες είναι οι εξής: κός έλεγχος, η παροχή οδικής βοήθειας και η πά-
ντοτε χρήσιμη επέκταση της εγγύησης.
1. Σύμβουλος – Μηχανικός
Πλέον το τεχνικό προσωπικό που εργάζεται στο επί- 4. Υπηρεσίες της νέας εποχής
σημο δίκτυο των εταιριών είναι άριστα εκπαιδευμένο (the future is here)
και είναι σε θέση να επισκευάσει οποιαδήποτε βλάβη. Κάποιες από τις εταιρίες αναπτύσσουν τις τε-
Επίσης εκπαιδεύεται ώστε να μπορεί να δώσει αξιόπι- χνολογίες τους με γρήγορους ρυθμούς, με απο-
στες συμβουλές για οποιαδήποτε απορία, που αφορά τέλεσμα να προ-ηγούνται της; εποχής τους. Σχε-
το αυτοκίνητο ή κάποιο ανταλλακτικό. διάζουν ή ήδη προσφέρουν υπηρεσίες, οι οποίες
2. Special Υπηρεσίες & τεχνολογίες δείχνουν το μέλλον των τεχνολογικών εξελίξεων
στα αυτοκίνητα. Πρόκειται για υπηρεσίες «τηλεμα-
Οι νέες υπηρεσίες και τεχνολογίες που προσφέ- τικής» και connected services, οι οποίες επιτρέ-
ρουν οι εταιρίες μπορούν να κάνουν τη «ζωή» πιο εύ- πουν στον κάτοχο του αυτοκινήτου, να ενημερώ-
κολη και να γλυτώσουν τους κατόχους των αυτοκινή- νεται 24/7 για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται
των από άσκοπο χάσιμο χρόνου αλλά και χρημάτων. το αυτοκίνητο του, ακόμα και να τον ενημερώνουν
Πρόκειται φυσικά για τις υπηρεσίες η οποίες συμβα- για το πότε είναι προγραμματισμένο το επόμενο
δίζουν με την ψηφιακή εποχή, όπως τις καινούριες on service του.
9