Page 41 - daily - 17 04 2019
P. 41

ACCESSORIES

               Με φθαρμένα ελαστικά δίνεις





               περισσότερα σε καύσιμα





                                                                     ότι έχουν τρυπήσει το καουτσούκ, απευθύνσου σε
                                                                     κάποιο εξειδικευμένο τεχνικό.

                                                                     Το κέντρο των ελαστικών έχει

                                                                     φθαρεί υπερβολικά!


                                                                      Η υπερβολική πίεση στον αέρα του ελαστικού, συ-
                                                                     χνά προκαλεί και υπερβολική φθορά του ελαστικού
                                                                     στο κέντρο του πέλματος. Αν κάτι τέτοιο συμβαίνει
                                                                     θα πρέπει να ελέγξεις το μέγεθος του προβλήματος
                                                                     και σίγουρα να μειώσεις την πίεση του ελαστικού.

                                                                     Το βάθος του «πέλματος» είναι

                                                                     μικρότερο από αυτό που πρέπει!

               Όταν η πίεση στα ελαστικά σου είναι                    Σύμφωνα με τη νομοθεσία της Ε.Ε., το ελαστικό
               χαμηλότερη το αυτοκίνητο «ζορίζεται»                  πρέπει να έχει βάθος πέλματος τουλάχιστον 1,6 χιλ.

               περισσότερο κατά την κίνηση με                        στην περιφέρεια, προκειμένου να θεωρηθεί ασφα-
               αποτέλεσμα να καταναλώνει περισσότερο                 λές για οδήγηση, αλλά συνήθως οι ειδικοί συνιστούν

               καύσιμο.                                              να διατηρείς ένα βάθος τουλάχιστον 4 χιλ. ή και ακό-
                                                                     μη μεγαλύτερο.
               Παρατηρείς ότι το αυτοκίνητο «καί-                     Όπως απέδειξαν και οι μετρήσεις του περιοδικού

               ει» περισσότερο!                                      Auto Τρίτη, ακόμη και με ελαστικά των 4 χιλ., η δι-
                                                                     αφορά στο φρενάρισμα σε σχέση με τα καινούργια
                 Εκ πρώτης όψεως, δεν σχετίζεται με τα ελαστικά,  ελαστικά, είναι τεράστια για την ασφάλειά σου.
               όμως αν η πίεση στα ελαστικά σου είναι χαμηλότε-       Σε κάθε περίπτωση, όταν κάνεις τον έλεγχο του
               ρη από αυτή που ορίζεται ως κανονική, το αυτοκίνη- βάθους, φρόντισε να μετρήσεις τόσο την εσωτερική
               το θα «ζορίζεται» περισσότερο κατά την κίνηση με  όσο και την εξωτερική πλευρά κάθε πέλματος.
               αποτέλεσμα να καταναλώνει περισσότερο καύσιμο.
                                                                     Οδηγείς και νιώθεις το τιμόνι να
               «Σφήνωσε» κάτι στο πέλμα το                           «παίζει»!

               οποίο δεν αφαιρείται!                                  Το φαινόμενο αυτό παρουσιάζεται συνήθως όταν

                 Ανά τακτικά χρονικά διαστήματα θα πρέπει να ελέγ- τα ελαστικά τού αυτοκινήτου σου έχουν φθαρεί ανο-

               χεις το ελαστικό και για μικρά αντικείμενα (π.χ. πε- μοιόμορφα. Με το που παρατηρήσεις να συμβαίνει
               τραδάκια) που μπορεί να σφηνώσουν στο πέλμα. Αν  κάτι τέτοιο, έστω και σε πολύ μικρό βαθμό, θα πρέ-
               δεν μπορείς να τα αφαιρέσεις μόνος σου ή αν δεις  πει να επισκεφθείς κάποιον ειδικό. n


                                                    41




          #DAILY 17-4-19_all.indd   41                                                                            17/4/2019   3:44:21
   36   37   38   39   40   41   42   43