Page 12 - Daily 2019_07_05
P. 12

MEMORIES                HondaS2000


           Δεύτερη γενιά (AP2) με τον F22C



            Έπειτα από μία επιτυχημένη πορεία, η Honda προχώ-
           ρησε στην ανανέωση του S2000 εν έτει 2004. Οι δια-
           φοροποιήσεις ήταν αρκετές και η ιαπωνική φίρμα φαί-
           νεται ότι θέλησε να δώσει στο S2000 έναν πιο «φιλικό»
           χαρακτήρα. Η ανάρτηση του πίσω άξονα έγινε λιγότε-
           ρο σκληρή, το πλαίσιο ενισχύθηκε ώστε να επιτευχθεί

           καλύτερη  ακαμψία  και  τοποθετήθηκαν  μεγαλύτεροι
           τροχοί 17 ιντσών (έναντι 16”) με μεγαλύτερα ελαστικά,
           ώστε να ελαττωθούν όσο γίνεται τα φαινόμενα υπερ-
           στροφής. Αλλαγές υπήρξαν και στο αισθητικό κομμά-
           τι με την τοποθέτηση ανασχεδιασμένων προφυλακτή-
           ρων και φωτιστικών σωμάτων. Στην αγορά της Βόρειας  Στην ανανεωμένη έκδοση, η ιαπωνική φίρμα
           Αμερικής, αλλαγή υπήρξε και στον κινητήρα με την το-  φαίνεται ότι θέλησε να δώσει στο S2000 έναν πιο
           ποθέτηση του F22C, ο οποίος βασίστηκε στον F20C      «φιλικό» χαρακτήρα.
                                                                αλλά  με  μερικές  διαφοροποιήσεις.  Ο  νέος  στροφα-
                                                                λοφόρος άξονας, τα έμβολα και οι διαφοροποιημένοι
                                                                εκκεντροφόροι (με ίδια κεφαλή) αύξησαν την χωρητι-
                                                                κότητα του κινητήρα στα 2.157 κ.εκ, αλλά η ισχύς πα-
                                                                ρέμεινε στα ίδια επίπεδα με μικρή βελτίωση της ροπής.
                                                                Κάπου εδώ να ξεκαθαρίσουμε ότι η αυτοκινητοβιομη-

                                                                χανία χαρακτηρίζει επίσημα ως AP2 μόνο τα αντίτυπα
                                                                που πωλήθηκαν στη Βόρεια Αμερική και εξοπλίζονταν
                                                                με τον F22C, ενώ τα ανανεωμένα S2000 στα οποία πα-
                                                                ρέμεινε ο F20C ονομάζονται AP1 Facelift.





































                                                                               12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17