Page 13 - Daily 2019_07_05
P. 13
MEMORIES HondaS2000
120 ίπποι στο λίτρο!
Παρόλο που η δημιουργία του F20C ξε- κής έκδοσης με αυξημένη ιπποδύναμη κατά
κίνησε κυριολεκτικά από λευκό χαρτί, το 10 ίππους, η ειδική ισχύς έφτανε στα 123,5
αποτέλεσμα ήταν μοναδικό δίνοντας στο hp/L. Αυτή η επίδοση κράτησε τον κινητή-
δυναμόμετρο το εκπληκτικό νούμερο για ρα της Honda στην κορυφή της σχετικής λί-
ατμοσφαιρικό κινητήρα των 120 ίππων ανά στας μέχρι το 2010, δηλαδή για μία ολόκλη-
λίτρο. 120 ίπποι στο λίτρο, όταν το ισχυρότε- ρη 10ετία, όπου η Ferrari παρουσίασε τον
ρο Audi R8 του σήμερα έχει ειδική ισχύ 117 επίσης ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα της 458
hp/L. Βέβαια, στην περίπτωση της ιαπωνι- Italia (124.5 hp/L).
Άριστη κατανομή βάρους, διπλά ψαλίδια και
στους δύο άξονες, διαφορικό περιορισμένης
ολίσθησης τύπου torsen. Τα εργαλεία για
κορυφαία δυναμική συμπεριφορά.
Ξέρετε ότι: ενώ στα ιαπωνικά ήταν αυξημένη στο 11,7:1.
- Επί πέντε συναπτά έτη (2000-2004), ο F20C κα-
- Η τοποθέτηση του κινητήρα πίσω από τον εμπρός τακτούσε το βραβείο «International Engine of the
άξονα έδωσε το πολυπόθητο 50/50 στην κατανομή Year» στην κατηγορία των 1.800-2.000 κ.εκ.
του βάρους. - Στη δεύτερη γενιά του Honda S2000, το μηχανι-
- Τα Honda S2000 που προορίζονταν για την Ευ- κό κιβώτιο έξι σχέσεων εξοπλίζεται με carbon συγ-
ρώπη και την Αμερική είχαν σχέση συμπίεσης 11:1, χρονιζέ.
- Στην περίπτωση του F22C, οι μηχανικοί μείωσαν
το όριο περιστροφής από τις 9.000 σ.α.λ. στις 8.200,
η ισχύς παρέμεινε στους 240 ίππους, αλλά η απόδο-
ση βελτιώθηκε έως και 10% στο εύρος 1.000-8.000
σ.α.λ. n
Άριστη κατανομή βάρους, διπλά ψαλίδια και
στους δύο άξονες, διαφορικό περιορισμένης
ολίσθησης τύπου torsen. Τα εργαλεία για
κορυφαία δυναμική συμπεριφορά.
13