Page 13 - Daily 2019_07_05
P. 13

MEMORIES                HondaS2000



           120 ίπποι στο λίτρο!


               Παρόλο  που  η  δημιουργία  του  F20C  ξε- κής έκδοσης με αυξημένη ιπποδύναμη κατά
             κίνησε  κυριολεκτικά  από  λευκό  χαρτί,  το  10 ίππους, η ειδική ισχύς έφτανε στα 123,5
             αποτέλεσμα  ήταν  μοναδικό  δίνοντας  στο  hp/L.  Αυτή  η  επίδοση  κράτησε  τον  κινητή-

             δυναμόμετρο  το  εκπληκτικό  νούμερο  για  ρα της Honda στην κορυφή της σχετικής λί-
             ατμοσφαιρικό κινητήρα των 120 ίππων ανά  στας μέχρι το 2010, δηλαδή για μία ολόκλη-
             λίτρο. 120 ίπποι στο λίτρο, όταν το ισχυρότε- ρη  10ετία,  όπου  η  Ferrari  παρουσίασε  τον
             ρο Audi R8 του σήμερα έχει ειδική ισχύ 117  επίσης  ατμοσφαιρικό  V8  κινητήρα  της  458
             hp/L.  Βέβαια,  στην  περίπτωση  της  ιαπωνι- Italia (124.5 hp/L).




                                                                      Άριστη κατανομή βάρους, διπλά ψαλίδια και
                                                                     στους δύο άξονες, διαφορικό περιορισμένης
                                                                         ολίσθησης τύπου torsen. Τα εργαλεία για
                                                                               κορυφαία δυναμική συμπεριφορά.


























            Ξέρετε ότι:                                          ενώ στα ιαπωνικά ήταν αυξημένη στο 11,7:1.
                                                                   - Επί πέντε συναπτά έτη (2000-2004), ο F20C κα-
              - Η τοποθέτηση του κινητήρα πίσω από τον εμπρός    τακτούσε  το  βραβείο  «International  Engine  of  the
            άξονα έδωσε το πολυπόθητο 50/50 στην κατανομή        Year» στην κατηγορία των 1.800-2.000 κ.εκ.
            του βάρους.                                            - Στη δεύτερη γενιά του Honda S2000, το μηχανι-
              - Τα Honda S2000 που προορίζονταν για την Ευ-      κό κιβώτιο έξι σχέσεων εξοπλίζεται με carbon συγ-
            ρώπη και την Αμερική είχαν σχέση συμπίεσης 11:1,     χρονιζέ.
                                                                   - Στην περίπτωση του F22C, οι μηχανικοί μείωσαν
                                                                 το όριο περιστροφής από τις 9.000 σ.α.λ. στις 8.200,
                                                                 η ισχύς παρέμεινε στους 240 ίππους, αλλά η απόδο-
                                                                 ση βελτιώθηκε έως και 10% στο εύρος 1.000-8.000
                                                                 σ.α.λ. n
                                                                 Άριστη κατανομή βάρους, διπλά ψαλίδια και
                                                                 στους δύο άξονες, διαφορικό περιορισμένης
                                                                 ολίσθησης τύπου torsen. Τα εργαλεία για
                                                                 κορυφαία δυναμική συμπεριφορά.



                                               13
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18