Page 3 - Daily 2019_07_25
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

          Είναι η Mazda η                                       σχεδίαση, premium αέρα και οδική συμπεριφορά
                                                                       Η Mazda έχει ποντάρει πολλά στο τρίπτυχο


          νέα Alfa Romeo;                                          των μοντέλων της. Ένα τρίπτυχο που ανέκαθεν

                                                                       χαρακτήριζε τα μοντέλα της Alfa Romeo…

                                                                σε μικρότερο μεν βαθμό αλλά ικανά να το ξεχωρίσουν
                                                                από τα συνηθισμένα.
                                                                  Είναι σαφές πως η Mazda έχει περάσει σε μια νέα
                                                                εποχή και η σπορ φιλοσοφία της βρίσκεται στα «καλύ-

                                                                τερά» της. Και μπορεί οι κινητήρες να βρίσκονται λίγο
                                                                πίσω σε θέματα απόδοσης από τον ανταγωνισμό, είναι
                                                                όμως τεχνολογικά προηγμένοι και προσφέρουν και αυ-
                                                                τοί με τη σειρά τους πόντους στο σύνολο.
                                                                  Η  γενικότερη  γεύση  που  παίρνεις  οδηγώντας  ένα
                 η Mazda την είχαμε «χάσει» από τη χώρα μας  οποιοδήποτε νέο Mazda είναι τόσο ευχάριστη και «ει-
                 εξαιτίας  της  κρίσης,  όμως  πάντα  παρακολου- δική» που μπορεί να συγκριθεί με λίγα αυτοκίνητα. Εί-
          Tθούσαμε  την  εξέλιξή  της  έχοντας  μια  τυπική  ναι αυτό το «κάτι» που σου βγάζει ένα αυτοκίνητο και
          σχέση με τα προϊόντα της. Γνωρίζαμε ότι στα πλαίσια της  που το καθιστά ξεχωριστό, και που πρέπει να έχεις την
          εξέλιξής της υπήρξαν νέα στοιχεία σε σχεδίαση και τε- εμπειρία και να μην φοράς «οπαδικά» γυαλιά για να το

          χνολογία, μέχρι που έφτασε η στιγμή να καθίσουμε πί- διακρίνεις.
          σω από ένα νέο της μοντέλο με αφορμή το νέο της ξε-
          κίνημα εδώ. Αυτό ήταν το CX-3. Ένα crossover μοντέλο      Εσείς όμως τι πιστεύετε; Βρίσκετε ομοιότητες στη φι-
          που μας εντυπωσίασε με την δυναμική του εμφάνιση,      λοσοφία των δύο εταιρειών; Τελικά η Mazda είναι η νέα
          με τον σπορ και ποιοτικό εσωτερικό του διάκοσμο και   Alfa Romeo σήμερα; Και αν ναι θα μπορέσει να διατηρή-
                                                                   σει αυτό τον χαρακτήρα ή δεν ενδιαφέρει κανέναν;
          ακόμα περισσότερο με την σπορ οδική του συμπεριφο-
          ρά.                                                      Τα νέα Mazda με λίγα λόγια θα μπορούσαν να φο-
            Η ίδια γεύση αναμενόμενα ήρθε και από το MX-5,  ρέσουν τα σήματα μιας υγιούς Alfa Romeo. Μιας Alfa

          ένα κατεξοχήν fun to drive αυτοκίνητο. Το νέο Mazda 3  Romeo που δεν θα είχε μόνο την εξαιρετική Giulia να
          ωστόσο δεν ήταν αναμενόμενο ότι θα είναι τόσο καλό.  προσπαθεί  να  τα  βάλει  με  τα  γερμανικά  σεντάν  και
          Εμφάνιση που μαγνητίζει το βλέμμα με έμφαση στην  την Stelvio με τα premium crossover, αλλά μιας Alfa
          δυναμική του υπόσταση, εσωτερικό που ζηλεύουν και  Romeo που θα συνέχιζε να βγάζει αξιόλογα μικρά, μι-
          οι top μάρκες σε ποιότητα και με φανερά σπορτίφ διά- κρομεσαία και πιο ειδικά μοντέλα. Αυτό που κάνει η
          θεση. Το πακέτο συμπληρώνεται από την οδηγική του  Μazda δηλαδή και που πουλάει σε κάθε κατηγορία πε-
          ταυτότητα που το βάζει μέσα στα 5 καλύτερα μοντέλα  ρισσότερο από το κάθε αντίστοιχο Alfa Romeo. Με την
          της κατηγορίας με ευκολία. Ακόμα και το Mazda 2 που  ίδια –υψηλή- σχετικά τιμή. Είπαμε… Έχουν πολλά κοι-

          χρονολογικά είναι το πιο «παλιό» έχει αυτά τα στοιχεία  νά οι δύο μάρκες σήμερα. n

           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8