Page 8 - Daily 2019_07_25
P. 8

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           Μικρά GTI: Μήπως λιγότερα άλογα =



           περισσότερη πλάκα;




           Πόσα άλογα θέλετε σε ένα μικρό GTI; 150, 200,

           250; Οι κατασκευαστές έχουν ότι απόδοση
           θέλετε, όμως τελικά μήπως στην κατηγορία
           δεν ισχύει το περισσότερα=καλύτερα και με

           τα πολλά άλογα, παρά τις επιδόσεις, χάνεται η
           οδηγική απόλαυση;

                ια τους λάτρεις της ιπποδύναμης αρκεί να πού- εμπρός κίνηση, γόνατα και ημιάκαμπτο, δεν μπορεί
                με πως τα GTI ή τελοσπάντων όπως λέγονται οι  να κάνει θαύματα στο δρόμο. Αντίθετα με τα μικρο-
           Γκορυφαίες  σπορ  εκδόσεις  των  μικρών  μοντέ- μεσαία που απέκτησαν διαστάσεις μεγάλου και γε-

           λων, τα άλογα πάνε χέρι-χέρι με το μάρκετινγκ και έτσι  ωμετρία αναρτήσεων premium μοντέλων, αλλά και
           μη  φοβάστε.  Δεν  έχει  πισωγυρίσματα.  Τα  μικρά  GTI  τετρακινήσεις για να ανταπεξέλθουν, τα μικρά δεν
           θα «φουσκώνουν» σε ιπποδύναμη σε κάθε νέα γενιά,  μπορούν να κάνουν τέτοιες υπερβάσεις.
           όπως έκαναν και τα μικρομεσαία και έφτασαν σε λιγό-    Οπότε  οι  περιορισμοί  παραμένουν.  Ακόμη  καλύ-
           τερο από 15 χρόνια από τα 200 άλογα στα 400+.         τερα, υπάρχει μια αγορά για «χλιαρά» μικρά, δηλα-
            Όμως οι κατασκευαστές ξέρουν πως παρότι κερδί- δή μικρά που δεν είναι «καυτά» με την υψηλότερη
           ζουν τη μάχη των εντυπώσεων, τα πολλά άλογα μπο- ιπποδύναμη, αλλά μια ενδιάμεση φάση ισχύος. Τα
           ρεί  να  τους  στοιχίσουν  το  5%  των  πωλήσεων  που  140 άλογα φαίνεται πως είναι το νούμερο που αρέ-
           χρειάζονται για να κάνουν ένα GTI λογικό να παράγε- σει στην κατηγορία, και έτσι τόσο η Opel με το Corsa,
           ται. Τα πολλά άλογα ανεβάζουν την τιμή σε μια κατη- όσο και η Peugeot με το 208 θα έχουν χλιαρές εκδό-

           γορία που έχει περισσότερους περιορισμούς από άλ- σεις, κάτι που γίνεται ήδη με το Fiesta με 140 άλογα,
           λους. Επίσης κάνουν τα αυτοκίνητα δύσκολα.            τα οποία θα ανέβουν και άλλο με τις νέες υβριδικές
            Γ ρήγορα, αλλά όχι απολαυστικά. Γιατί ένα μικρό με  εκδόσεις, περιμένοντας και άλλους κατασκευαστές
           220 άλογα, κοντό μεταξόνιο και στενά μετατρόχια,  να μπουν στην υποκατηγορία.
                                                                  Με αυτό τον τρόπο το 5% μαζεύεται από δύο μο-

              Εσείς τι λέτε; Πως σας φαίνονται τα 140 άλογα      ντέλα αντί για ένα, που μοιράζονται τα περισσότερα
            για ένα «χλιαρό» μικρό GTI; Μήπως είναι καλύτε-      μέρη εκτός από την απόδοση/ρύθμιση του μοτέρ.
           ρα από τα 200 που έχουν τα «καυτά»; Και τελικά θα     Και για την αγορά υπάρχει μια φθηνότερη γρήγορη
           προτιμούσατε μια τέτοια έκδοση, και λόγω κόστους      έκδοση και μάλιστα με πολύ, πάρα πολύ ενδιαφέ-
           αλλά και λόγω περισσότερης ευκολίας στην εμπει-       ρον στην οδήγηση, διαθέσιμη σε όλους, χωρίς να
                         ρία οδήγησης; Τι λέτε;
                                                                 «φοβίζει». n


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13