Page 7 - Daily 2019_09_05
P. 7

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
           «Μπορούμε και πάνω από



           500 χλμ./ώρα αλλά...»





                                                                       Nα σπάσει το φράγμα των 500χλμ./ώρα
                                                                 ισχυρίζεται πως μπορεί η Βugatti με την ίδια

                                                                 Chiron που έκανε το ρεκόρ μέγιστης τελικής
                                                                   ταχύτητας πριν λίγες μέρες. Γιατί όμως δεν
                                                                                                      το επιχειρεί;


                                                                Bugatti αναφέρει πως η πίστα έχει το μειονέκτημα να
                                                                βρίσκεται μόνο 50 μέτρα πάνω από την στάθμη της θά-
                                                                λασσας, κάτι που σημαίνει πως ο αέρας σε τέτοιο ύψος
                  ίγες  μέρες  πριν  η  Bugatti  ανακοίνωσε  πως,   είναι πιο πυκνός με συνέπεια η Chiron να είχε να αντι-

                  αφού κατάφερε να πάρει το ρεκόρ μέγιστης      μετωπίσει  μεγαλύτερες  αεροδυναμικές  αντιστάσεις.
          Λτελικής ταχύτητας φτάνοντας με μια μερικώς           Η φίρμα συνεχίζει λέγοντας πως σε έναν διαφορετικό
          τροποποιημένη Chiron τα 490,48 χιλιόμετρα/ώρα, θα     χώρο που θα ήταν πιο ψηλά σε υψόμετρο, σαν αυτόν
          στρέψει την προσοχή της σε άλλους τομείς και project   που βρίσκεται στην Νevada, η τροποποιημένη Chiron
          μιας και απέδειξε με τον πιο τρανό τρόπο ότι είναι ικα-
          νή να κατασκευάσει το πιο γρήγορο αυτοκίνητο στον
          κόσμο.
            Πάρα ταύτα, η Bugatti έκανε γνωστό πως η Chiron

          που έκανε το ρεκόρ έχει τις δυνατότητες να φτάσει σε
          ακόμη πιο υψηλές ταχύτητες, αν αυτή βρεθεί σε κά-
          ποιο άλλο χώρο. Για να γίνει το ρεκόρ, η γαλλική φίρμα
          επέλεξε το Ehra-Lessien γιατί πίστευε πως αυτός είναι
          ο πιο ασφαλής χώρος για να γίνει η προσπάθειά της,    Η φίρμα συνεχίζει λέγοντας πως σε έναν
          αφού η «πίστα» έχει μήκος 21 χιλιόμετρα, έχει πλάτος  διαφορετικό χώρο που θα ήταν πιο ψηλά σε
          όσο τρεις λωρίδες, μπαριέρες στα πλαϊνά και υπηρεσί-  υψόμετρο, η τροποποιημένη Chiron θα μπορούσε
          ες διάσωσης στο βόρειο και το νότιο άκρο της.         να κινηθεί ακόμα και 25 χλμ./ώρα γρηγορότερα.
            Αν και πιο ασφαλής χώρος για ένα τέτοιο ρεκόρ, η    θα μπορούσε να κινηθεί ακόμα και 25 χλμ./ώρα γρη-
                                                                γορότερα, σπάζοντας δηλαδή το φράγμα των 500 χλμ./
                                                                ώρα (θα μπορούσε να φτάσει ακόμα και τα 515 χλμ./
                                            H Bugatti έκανε
                                              γνωστό πως η      ώρα), ωστόσο πήρε την απόφαση να μην το κάνει για
                                          Chiron που έκανε      λόγους ασφαλείας.
                                           το ρεκόρ έχει τις      Αν όντως πάντως η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει
                                             δυνατότητες να     την έκδοση παραγωγής της Chiron που έκανε το ρε-
                                           φτάσει σε ακόμη
                                                 πιο υψηλές     κόρ, ποιος εμποδίζει κάποιον ιδιοκτήτη να πάει με το
                                                  ταχύτητες.    αυτοκίνητο στη Nevada και να επιχειρήσει να σπάσει το

                                                                παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας; n


                                                7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12