Page 8 - Daily 2019_09_05
P. 8

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια
           Τελικά τι αέριο επιλέγω; LPG




           ή CNG;








           Το αέριο είναι
           σήμερα η καλύτερη

           λύση για φτηνή
           μετακίνηση. Ποια

           όμως επιλογή
           είναι η καλύτερη;
           Υγραέριο ή φυσικό

           αέριο;








                  ι  υψηλές  τιμές  των  καυσίμων,  και  δη  ντίζελ, η αεριοκίνηση προσφέρει όλα τα οφέλη
                  της  βενζίνης,  στρέφουν  τους  περισσό- του  βενζινοκινητήρα,  δηλαδή  χαμηλό  θόρυβο

           Ο τερους  σε  εναλλακτικά  καύσιμα,  όπως  και κραδασμούς, υψηλή ισχύ με μεγάλο εύρος
           το υγραέριο (LPG) και το φυσικό αέριο (CNG).  λειτουργίας,  χωρίς  τα  αρνητικά  του  πετρελαί-
           Kαι αν παλαιότερα υπήρχαν θέματα με τη σω- ου.  Χωρίς  δηλαδή  το  φόβο  της    χαλασμένης
           στή λειτουργία τους ως retrofit επιλογές, πλέ- αντλίας  από νοθευμένο ντίζελ και του βουλω-
           ον οι δύο τεχνολογίες είναι εξελιγμένες ώστε  μένου φίλτρου σωματιδίων, ζημιές που μπορεί
           να λειτουργούν άψογα με όλους τους βενζινο- να κοστίσουν αρκετές χιλιάδες ευρώ.
           κινητήρες. Ατμοσφαιρικά και τούρμπο μπορούν            Εντάξει,  υπάρχει  το  κόστος  της  εγκατάστα-
           πλέον να έχουν σύστημα αεριοκίνησης μειώνο- σης, που όμως αποσβένεται σχετικά σύντομα.
           ντας σε πολύ μεγάλο βαθμό, μέχρι και 60% τα  Να  σημειώσουμε  πάντως  πως  το  κόστος  μιας
           έξοδα καυσίμου.                                       σωστής  εγκατάστασης  με  φυσικό  αέριο  είναι

            Μα  υπάρχει  το  diesel  θα  πουν  κάποιοι.  Ναι  υπερδιπλάσιο  σε  σχέση  με  το  υγραέριο.  Και
           αλλά  η  αγορά  καινούργιου  κοστίζει  μιας  και  αυτό δεν οφείλεται μόνο στις ειδικές δεξαμε-
           δεν  μπορείς  να  αλλάξεις  έναν  κινητήρα  από  νές του φυσικού αερίου. Η ίδια η retrofit εγκα-
           βενζίνη  σε  diesel.  Επιπλέον,  σε  σχέση  με  το  τάσταση είναι διχασμένο ζήτημα. Αν δεν είναι



           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13