Page 10 - DAILY 2019_08_09_18
P. 10

daily    NEWS
                                                                l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
                                       Μόνο 3 στα 10 νέα                                     Στο χρονοντούλαπο


                                                                                             της ιστορίας της
                    αυτοκίνητα προσφέρονται                                                  αυτοκίνησης φαίνεται


                                                                                             πως θα μπει πολύ
                                                                                             σύντομα το χειροκίνητο

               με χειροκίνητο χειρόφρενο! χειρόφρενο.

                                                                     μερα το ποσοστό φτάνει μόνο το 30%. Η Dacia
                                                                     και η Suzuki είναι κάποιες από τις εταιρείες που

                                                                     συνεχίζουν  να  προσφέρουν  χειροκίνητο  χειρό-
                                                                     φρενο στα μοντέλα τους αλλά, με δεδομένο ότι
                                                                     τα 7 από τα 10 νέα αυτοκίνητα που κατασκευά-
                                                                     ζονται έρχονται στον στάνταρ εξοπλισμό με ηλε-
                                                                     κτρονικό  χειρόφρενο,  ο  χαρακτηριστικός  ήχος
                                                                     του χειροκίνητου είναι πολύ πιθανόν να ανήκει
                                                                     σύντομα στην ιστορία.
               Η Dacia και η Suzuki είναι κάποιες από τις             Ο  Chris  Knapman,  συντάκτης  του  Cargurus,
               εταιρείες που συνεχίζουν να προσφέρουν                ο οποίος πραγματοποίησε την έρευνα, δήλωσε:
               χειροκίνητο χειρόφρενο στα μοντέλα τους.
                                                                     «Την πρώτη φορά που το ηλεκτρονικό χειρόφρε-
                                                                     νο  μπήκε  σε  αυτοκίνητο  με  την  7άρα  BMW  το
                                                                     2001 αντιμετωπιζόταν ως καινοτομία αλλά πλέον
                                                                     είναι πολύ σύνηθες. Αυτά τα συστήματα μπορεί
                                                                     να μην έχουν την αίσθηση της αφής που κάποιοι
                                                                     οδηγοί εκτιμούν από ένα παραδοσιακό χειρόφρε-
                                                                     νο,  αλλά  φέρνουν  πολλά  πλεονεκτήματα  όσον
                                                                     αφορά την ευκολία, την ασφάλεια και την εργο-
                                                                     νομία».

                                                                      Ο  Jack  Coursens,  επικεφαλής  σε  οργανισμό
                      o70%  των  νέων  αυτοκινήτων  που  κατα-       που  ασχολείται  με  την  οδική  ασφάλεια  δήλω-
                      σκευάζονται  έρχονται  στον  στάνταρ  εξο-     σε:«Eίναι  ένα  δείγμα  προς  τα  πού  οδεύει  η  τε-

               Tπλισμό με ηλεκτρονικό χειρόφρενο.                    χνολογία. Υπάρχουν σαφή πλεονεκτήματα με το
                Mόνο  τρία  στα  δέκα  καινούρια  μοντέλα  προ-      ηλεκτρονικό χειρόφρενο αφού προσφέρει μεγα-
               σφέρονται με χειροκίνητο χειρόφρενο σύμφωνα           λύτερη  υποβοήθηση  στον  οδηγό  σε  αναφορές
               με όσα αποκαλύπτει σχετικά έρευνα που σημει-          ενώ δεν «λύνεται» τόσο εύκολα όπως το χειρο-
               ώνει επίσης πως εταιρείες όπως η Mercedes, η          κίνητο. Φυσικά, οι νεαροί οδηγοί πρέπει να αρ-
               Lexus και η Porsche προσφέρουν μόνο ηλεκτρο-          χίσουν να εξοικειώνονται με αυτό και ίσως γίνο-
               νικά χειρόφρενα σε όλα τα μοντέλα της γκάμας          νται λάθη.»
               τους.                                                  Φυσικά, κάτι που θα εκλείψει σιγά σιγά θα εί-

                Η τάση για την αντικατάσταση τους με ηλεκτρο-        ναι η τέχνη της «χειροφρενιάς» μέσα στις πίστες.
               νικά αυξάνεται συνεχώς: το 2018 το 37% των αυ-        Αντίθετα,  δεν  θα  μας  λείψουν  οι  «τανζανιές»
               τοκινήτων είχε χειροκίνητο χειρόφρενο, ενώ σή-        στους δρόμους της γειτονιάς… n


                                                                                   10




          #DAILY 18-09-19_ALL.indd   10                                                                           18/9/2019   2:13:04
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15