Page 9 - DAILY 2019_08_09_18
P. 9

NONPAPER

                                                        *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

                 Το Juke πρώτης γενιάς δεν κατάφερε να διαγρά-
               ψει αντίστοιχα λαμπρή εμπορική πορεία εντός συ-
               νόρων, παρά την επιτυχία του στο εξωτερικό. Ίσως
               γιατί το ελληνικό κοινό δεν ήταν έτοιμο να δεχτεί
               ένα αμάξωμα τόσο ρηξικέλευθο σχεδιαστικά, ενώ

               παράλληλα η αίσθηση των χώρων που είχε δε «βό-
               λευε» ώστε να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μιας οικο-
               γένειας.
                 Πλέον η δεύτερη γενιά του Juke είναι προ των

                    «Το Juke «ωρίμασε» αρκετά, διορθώνοντας τα
                ελαττώματά του. Μεγάλωσε σε μήκος κατά 75 χλστ.
                και το κυριότερο αύξησε το μεταξόνιό του κατά 106    Το λανσάρισμα του νέου Juke θα γίνει αρχικά,
               χλστ., κάτι που μεταφράζεται σε πολύ μεγαλύτερους     αποκλειστικά με τον ολοκαίνουργιο 1.000άρη
                       χώρους για επιβάτες και αποσκευές»            3κύλινδρο DIG-T κινητήρα χωρητικότητας 1,0 λτ.
                                                                     της Nissan ισχύος 117 ίππων.
               πυλών και έρχεται με πολύ καλύτερες προϋπο- τά 75 χλστ. φτάνοντας τα 4.210 χλστ. και το κυ-
               θέσεις. Το κοινό έχει εξοικειωθεί με πιο μοντέρ- ριότερο  αύξησε  το  μεταξόνιό  του»  στα  2.636

               να σχέδια – η επιτυχία του C-HR το αποδεικνύ- χλστ., 106 χλστ. περισσότερα από το απερχόμε-
               ει- ενώ παράλληλα και το ίδιο το Juke «ωρίμασε»  νο Juke. Μιλάμε για αύξηση 10 ολόκληρων εκα-
               αρκετά, διορθώνοντας τα ελαττώματά του. Το μι- τοστών, κάτι που μεταφράζεται σε πολύ μεγαλύ-
               κρό SUV της ιαπωνικής μεγάλωσε σε μήκος κα- τερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, με
                                                                     τη Nissan να υπόσχεται επιπλέον χώρο για τα γό-
                                                                     νατα κατά 5,8 εκατοστά και για το κεφάλι 1,1 εκ..
                                                                     Αντίστοιχη κατάσταση επικρατεί και στο χώρο των

                                                                     αποσκευών ο οποίος είναι 20% μεγαλύτερος από
                                                                     πριν με τον τελικό όγκο να ορίζεται στα 422 λτ..
                                                                      Προς το παρόν το λανσάρισμα του νέου Juke
                                                                     θα  γίνει  αποκλειστικά  με  τον  ολοκαίνουργιο
                                                                     1.000άρη 3κύλινδρο DIG-T κινητήρα χωρητικό-
                                                                     τητας  1,0  λτ.  της  Nissan  ισχύος  117  ίππων,  εί-
                                                                     τε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με 7άρι αυ-
                                                                     τόματο διπλού συμπλέκτη. Δηλαδή με ένα μοτέρ
                                                                     που πληροί τα θέλω της συντριπτικής πλειοψη-

               Το Qashqai σε σχέση με τον άμεσο ανταγωνισμό          φίας των αγοραστών, ενώ φυσικά στο μέλλον θα
               από τα Toyota CH-R και Dacia Duster, έχει             έχει και άλλες επιλογές στη γκάμα του που θα πε-
               πουλήσει παραπάνω απ΄ όσο τα δύο αυτά μοντέλα
               μαζί. Μιλάμε για τρελή επιτυχία.                      ριλαμβάνουν και ένα εξηλεκτρισμένο σύνολο. n

                   Εσείς όμως τι λέτε, η Nissan κατάφερε να εξαφανίσει τα μειονεκτήματα του Juke; Μπορεί η δεύτε-
                ρη γενιά του να ακολουθήσει το δρόμο που χάραξε το Qashqai; Θα χρειαζόταν κατά την άποψή σας κά-
                                                               τι ακόμα;


 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                    9




          #DAILY 18-09-19_ALL.indd   9                                                                            18/9/2019   2:13:04
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14