Page 5 - DAILY 2019_08_09_18
P. 5

daily    NEWS

                                                                l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
               concept έως το στάδιο της παραγωγής. Κι αυτό γιατί η  σο να μπορεί να ζητηθεί ως επταθέσιο. Ακριβώς όπως
               Audi προσέδωσε στο πρωτότυπο την εμφάνιση του τε- γίνεται με το συμβατικό Q3, το Q4 Θα υπάρχει και σε
               λικού μοντέλου και δεν χαμήλωσε απλώς την οροφή  Sportback, κι αυτό το ηλεκτρικό SUV-Coupe είναι που
               ή δε φούσκωσε απλώς τα φτερά προς τα έξω. Τα μό- σας δείχνουμε εδώ. Και μάλιστα το Q4 θα έρθει και
               να στοιχεία που πρόκειται να αλλάξουν είναι η μάσκα  γρήγορα. Ήδη από τα τέλη του 2020 θα είναι στην αγο-

               εμπρός, το μέγεθος των ζαντών και τα γραφικά των  ρά. Οι δε τιμές θα πρέπει να θεωρούνται νορμάλ, αφού
               φωτιστικών σωμάτων.                                  θα είναι συγκρίσιμες με ένα ανάλογα εξοπλισμένο Q3
                 Aυτό είναι εξάλλου ένα στοιχείο που θα μπορεί να το  με μοτέρ ντίζελ.
               αλλάζει όπως θέλει ο αγοραστής. Στη λίστα με τα έξ-    Τόσο προσιτό δε θα είναι βέβαια με κανένα τρόπο
               τρα θα υπάρχουν τουλάχιστον 20 επιλογές για να δια- το δεύτερο νέο «Q», το Q6 e-tron. Eδώ θα έχουμε κά-
               λέξει κανείς, τόσο για τα φώτα ημέρας όσο και για τα  τι αληθινά premium κι αυτό φαίνεται από το ότι η πλατ-
               πίσω. Βλέπετε, παλιότερα βάζαμε μια πιο κομψή ζάντα  φόρμα θα είναι εξελιγμένη από κοινού με την Porsche,

               όταν θέλαμε να ξεχωρίσει το αυτοκίνητό μας, ενώ τώρα  οι συνάδελφοι από την πλευρά της οποίας, σχεδιάζουν
               η δουλειά αυτή θα γίνεται με ψηφιακά μέσα. Και προ- να χρησιμοποιήσουν το ίδιο δάπεδο για το διάδοχο της
               φανώς η Audi βλέπει εδώ μια επιχειρηματική ευκαιρία.  Macan. Κι εκείνη, βλέπετε, από το 2021 θα πωλείται
                 Από  πλευράς  γραμμής  κίνησης,  το  Q4  e-tron  θα  αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρα.
               έχει ένα γνώριμο προφίλ αφού θα βασιστεί στο δάπε-     Όπως και στο e-tron GT, όπου η Audi χρησιμοποιεί το
               δο MEB της VW, την πλατφόρμα την οποία οι Γερμα- δάπεδο της Porsche Taycan, η διαφοροποίηση θα γίνει
               νοί θα δώσουν και στη Ford για τα μελλοντικά μοντέλα  μέσω του ντιζάιν. Το κάθετα κομμένο εμπρός μέρος του
               της. Σε αντίθεση όμως με ό,τι θα γίνεται με το μικρομε- Q6 θα δημιουργεί μια επιβλητική εικόνα, ενώ και οι δια-
               σαίο της VW, η Audi θα χρησιμοποιήσει μόνο την τε- στάσεις θα παίζουν το ρόλο τους. Το Q6 θα φτάνει, βλέ-
               τρακίνητη επιλογή. Θα έχει ηλεκτρικό μοτέρ και στους  πετε, τα 4,9 μέτρα με το μεταξόνιο να είναι περίπου ίδιο

               δύο άξονες με συνδυαστική απόδοση 306 ίππων ενώ  με αυτό του θηριώδους Q8. Φυσικά και το μεγάλο SUV
               αργότερα θα υπάρξουν S και RS εκδόσεις με σημαντι- της Audi θα είναι διαθέσιμο μόνο με τετρακίνηση, οι κι-
               κά πάνω από 400 ίππους απόδο-                        νητήρες όμως εδώ θα έχουν ισχύ από 400 έως αρκε-
               ση.  Οι  αυτονομίες  με  κάθε                        τά πάνω από 600 ίππους, στην περίπτωση του RS Q6 e-
               γέμισμα της μπαταρίας θα                                tron. Όταν λοιπόν η αγορά γυρίσει οριστικά προς τα
                                              Δύο πλατφόρμες,
               είναι  ανάμεσα  σε  330      για το ίδιο θέμα: το Q4     ηλεκτρικά, η Audi σχεδιάζει να είναι σε πλεονεκτι-
               και 550 χλμ. ανάλογα      Sportback e-tron βασίζεται      κή θέση. n
               και με το μέγεθος της      στο ηλεκτρικό δάπεδο της
               μπαταρίας που θα δια-        VW ενώ, η πλατφόρμα               Q4
                                             του μεγαλύτερου Q6
               λέξει ο πελάτης: 45, 58      προέρχεται απευθείας

               και 77 κιλοβατώρες.             από την Porsche.               Sportback
                 Συναρπαστική  θα  εί-
               ναι όμως και η παροχή χώ-
               ρων.  Το  Q4  θα  είναι  αυτοκίνητο
               που έχει μελετηθεί αποκλειστικά ως ηλεκτρικό κι έτσι
               όλα τα περιφερειακά του θα είναι μικρά σε μέγεθος. Οι   Q6
               μπαταρίες θα είναι στο δάπεδο ενώ οι ηλεκτροκινητή-
               ρες θα έχουν πράγματι πολύ μικρές διαστάσεις. Κι έτσι,
               το SUV των 4,6 μέτρων θα μπορεί με άνεση να σταθεί
               δίπλα στο Q7 σε ό,τι αφορά τους χώρους, χωρίς ωστό-


                                                    5 5




          #DAILY 18-09-19_ALL.indd   5                                                                            18/9/2019   2:12:58
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10