Page 3 - DAILY 2019_08_09_18
P. 3

NONPAPER                                                                                  Κοινοποίηση





                 *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                       Σχόλια
               Γιατί, πότε και πόσο θα ακριβύνουν


               τα μίνι μοντέλα;





               Η εποχή που αγόραζες καινούργιο

               αυτοκίνητο με λιγότερα από
               10.000 ευρώ ετοιμάζεται να μας
               αφήσει ανεπιστρεπτί. Τα νέα μίνι

               μοντέλα θα είναι ακριβότερα, και
               μάλλον λιγότερα. Γιατί;




                      ο όριο των 10.000 ευρώ ήταν για πολύ και-        Και  μετά  είναι  οι  απαιτήσεις  για  ηλεκτρικές  και
                      ρό η τιμή κάτω από την οποία ξεκινούσαν τα  υβριδικές  εκδόσεις  που  φυσικά  θα  επιβαρύνουν
               Τμίνι μοντέλα. Ήδη σήμερα δεν υπάρχει καμία  και το κόστος των συμβατικών μοντέλων προκειμέ-

               έκδοση Panda, C1, 108, Aygo, Up, i10 και Picanto  νου να μείνουν προσιτές.
               κάτω από 10.000. Και οι τιμές θα πάνε μόνο προς         Είναι τέτοια η αλλαγή που περιμένουμε στη μίνι
               τα πάνω.                                              κατηγορία, που πολλοί κατασκευαστές απλά θα
                 Σήμερα  οι  απαιτήσεις  σε  ένα  αυτοκίνητο  έχουν  αποχωρήσουν αφού η παραγωγή θα είναι ασύμ-
               αλλάξει. Έτσι ένας κατασκευαστής δεν μπορεί να  φορη, ή η πώληση σε υψηλότερη τιμή αδύνατη.
               λανσάρει ένα μοντέλο, όσο μικρό και αν είναι, που  Ακόμη και η Hyundai που είναι η πρώτη μάρκα σε
               να μην παρέχει ένα ελάχιστο επίπεδο ασφάλειας,  value for money αναμένεται να αυξήσει σημαντι-
               τεχνολογίας,  ποιότητας  κύλισης  και  κατασκευής.  κά την τιμή της επόμενης γενιάς τους i10. Το νέο
               Και στα δέκα χιλιάρικα αυτά δεν γίνονται.             μοντέλο θα είναι σημαντικά καλύτερο από οτιδή-
                 Σήμερα οι κινητήρες πρέπει να είναι εξελιγμένοι  ποτε έχουμε δει σε μίνι μοντέλο μέχρι σήμερα,

               ως προς τους ρύπους, την κατανάλωση, την επίδο- είναι όμως η αρχή μιας νέας φάσης της κατηγο-
               ση, την απόδοση αλλά και τον τρόπο λειτουργίας. Τα  ρίας που θα την κάνει συνολικά καλύτερη αλλά

               πέντε αστέρια στις δοκιμές EuroNCAP έχουν γίνει  και ακριβότερη. n
               ιδιαίτερα δύσκολα να επιτευχθούν από μικρά αυτο-
               κίνητα. Τα συστήματα ψυχαγωγίας, αλλά και ασφά-          Εσείς τι λέτε; Πόσο παραπάνω μπορεί να δώ-
               λειας που κάνουν χρήση ηλεκτρονικών και υπολο-         σει κανείς για ένα μίνι μοντέλο; Και μήπως εί-
               γιστών είναι επίσης ακριβά και πλέον αναμενόμενα       ναι ώρα να αγοράσετε τώρα πριν τα νέα μοντέ-
               σε κάθε αυτοκίνητο. Από αυτόματα φώτα μέχρι αυ-        λα γίνουν ακριβότερα; Ή θα πάτε σε μικρό και

               τόματο cruise control, και από οθόνες μέχρι κλιμα-           θα αφήσετε τα μίνι τελείως; Τι λέτε;
               τισμό, το κόστος ανεβαίνει.

               NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                    3




          #DAILY 18-09-19_ALL.indd   3                                                                            18/9/2019   2:12:50
   1   2   3   4   5   6   7   8