Page 11 - Daily 2019_10_08
P. 11

ΟΔΗΓΟΥΜΕ                      Νέο Peugeot
                                                                        208


                                                                 αναμφίβολα  εντυπωσιακή  επίδοση,  σε  σχεδόν
                                                                 καθημερινές συνθήκες. Ανυπομονούμε να δού-
                                                                 με αν επαληθεύεται στην πράξη. Αλλά και πόσο
                                                                 θα κοστίζει!

                                                                 Εσωτερικό: Ένα 3008 στο

                                                                 segment B

                                                                  Αντίστοιχα φιλόδοξη είναι η προσέγγιση της

                                                                 Peugeot και στο εσωτερικό. Καμία σχέση με το
                                                                 απερχόμενο μοντέλο και εδώ φυσικά. Το πρώ-
                                                                 το που σου μένει, η αντίδραση του πρώτου δευ-
           Δεν είναι το φόρτε του οι χώροι: η καμπίνα έχει       τερολέπτου, αφορά στην ποιότητα των υλικών
           καλό χώρο για πόδια και κεφάλια, αλλά θα ήθελε
           λίγο καλύτερη εκμετάλλευση του εσωτερικού             και  ειδικά  στους  συνδυασμούς.  Το  φινίρισμα
           πλάτους το οποίο δεν είναι αμελητέο.                  εδώ βρίσκεται μισό σκαλί, αν όχι περισσότερο,
                                                                 από το μέσο όρο της κατηγορίας του 208. Ει-
                                                                 δικά το πάνω τμήμα του ταμπλό έχει πλούσια,
                                                                 μαλακή επένδυση, αλλά και τα πιο χαμηλά τμή-
                                                                 ματα  δεν  υστερούν.  Οι  διακόπτες  σε  παράτα-

                                                                 ξη  στην  κεντρική  κονσόλα  είναι  κάτι  που  μας
                                                                 αρέσει κι έχει τύχει μιας νέας, ακόμα πιο ωραί-
                                                                 ας εφαρμογής από τις ήδη υπάρχουσες. Οι θή-
                                                                 κες  θα  ικανοποιήσουν,  με  αποκορύφωμα  ένα
                                                                 μεγάλο, σκεπαστό ράφι κάτω από την κεντρική
                                                                 κονσόλα όπου μπαίνει, φορτίζει επαγωγικά και
           Άνετο το πορτ-μπαγκάζ, αλλά η κλάση έχει ανέβει
           μισό νούμερο πιο ψηλά το τελευταίο διάστημα.




































                                               11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16