Page 13 - Daily 2019_10_08
P. 13

ΟΔΗΓΟΥΜΕ                      Νέο Peugeot
                                                                        208













































           Οι άνθρωποι της Peugeot εστίασαν πάνω στην οδική συμπεριφορά και ταυτόχρονα ανέβασαν το επίπεδο
           στην άνεση και την ποιότητα κύλισης.

           σχεδόν  «γερμανικό»  τρόπο  πάνω  από  τις  λα- πόσο ανέβηκε επίπεδο η άνεση και η ποιότη-

           κούβες. Αντίστοιχα σε καλό δρόμο είναι φοβε- τα κύλισης. Θα έχουν πολύ ενδιαφέρον τα συ-
           ρό ήσυχο μέσα και ταξιδεύει με ευθυβολία και  γκριτικά μας, εκεί προς τα τέλη του 2019, όταν
           σιγουριά μικρομεσαίου.                                έρθει το 208 στη χώρα μας και βάλει στο στό-

            Το  τιμόνι  αρχικά  μοιάζει  λίγο  ελαφρύ  αλλα  χαστρο την αφρόκρεμα της κατηγορίας. n
           γρήγορα βλέπεις ότι είναι πολύ αποτελεσματι-
           κό. Το εμπρός μέρος ελεγχεται υποδειγματικά
           ενώ,  σε  κομμάτια  που  η  άσφαλτος  σε  πρόδι-         Η άποψή μας
           δε λίγο και επέτρεπε να εμφανιστεί υποστρο-              Μεγάλες και σημαντικές αλλαγές για το 208.

           φή, ο έλεγχος με το γκάζι, το τιμόνι και το γλυ-       Κατ’αρχάς θα πρέπει να θεωρείται μάλλον από
           κό πίσω μέρος, ήρθε να μας δείξει ξεκάθαρα το          τώρα, το πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά μικρό, με
           γαλλικό DNA και αυτής της γενιάς ενός μικρού           έμφαση στην τεχνολογία και ποιότητα από την
           Peugeot.  Μικρού  μόνο  σε  ό,τι  αφορά  την  τυ-      αμέσως πιο πάνω κατηγορία. Μάλλον δε θα ει-
           πική του κατηγοριοποίηση με βάση τις διαστά-           ναι ένα θαύμα ευρυχωρίας, αν και αυτό θα το
           σεις, καθώς στο δρόμο η ωριμότητά είναι σα-            δείξουν οι μετρήσεις μας. Αντίθετα, στο δρόμο,
           φώς για πιο πάνω.                                      έδειξε απολαυστικό και πολύ πιο εστιασμένο και
            Μας  εμεινε  πολύ  στο  μυαλό  η  νέα  εστιάση        ολοκληρωμένο.
           πάνω στην οδική συμπεριφορά και ταυτόχρονα




                                               13
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18