Page 3 - Daily 2019_10_23
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια
           Είναι το νέο Defender αντάξιο του



           παλιού ή φλώρεψε;                                              Πως παίρνεις το πιο σκληροτράχηλο


                                                                 αυτοκίνητο που φτιάχτηκε ποτέ και το κάνεις
                  αναμονή τελείωσε και το Land Rover Defender,     μοντέρνο; Πως το καταφέρνεις χωρίς να το

                  το απόλυτο εκτός δρόμου όχημα, αναγεννή-        κάνεις να χάσει από το χαρακτήρα του; Από
           Ηθηκε. Οι πρώτες εικόνες δείχνουν ένα αυτοκί-           τις ικανότητές του; Είναι το νέο Land Rover
           νητο που εκτός από τις σχεδιαστικές του παραπομπές,                                Defender φλώρικο;
           θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της
           Land Rover. Αυτό δεν είναι φυσικά κακό, όμως είναι     Το  νέο  Defender  υπάρχει  για  τα  άπειρα  αξεσου-
           αρκετό για να το κάνει διάδοχο του Defender;         άρ, από μπιτόνια και σχάρες, μέχρι τροχοσκηνές και
            Με πρώτη ματιά το νέο Defender έχει κρατήσει τις    ό,τι άλλο μπορεί να βάλει ο νους. Είναι όμως αλήθεια
           αναλογίες, του κοντούς πρόβολους εμπρός πίσω, την    φτιαγμένο για εκτός δρόμου; Ή μήπως είναι πιο ποζε-

           απόσταση από το έδαφος και τις κάθετες και οριζό-    ράδικο, παρά πραγματικό off-road;
           ντιες επιφάνειες. Εμπρός τα φώτα, στρογγυλά σε τε-     Στα  χαρακτηριστικά  του  αυτοκινήτου  διαβάζουμε
           τράγωνο πλαίσιο παραπέμπουν άμεσα, ενώ πίσω η        απίθανα  νούμερα  πάντως.  Οι  γωνίες  προσέγγισης
           ομοιότητα είναι ακόμη μεγαλύτερη χάρη στο ιδιαίτερο   κλπ. είναι καλύτερες (εκτός από την μπροστά) η ορι-
           σχήμα του τελειώματος της ουράς.                     ζόντια κλίση έχει αυξηθεί, το βάθος νερού έχει διπλα-
                                                                σιαστεί, η τετρακίνηση είναι σε άλλη σφαίρα πραγμα-
                                                                τικότητας και η αερανάρτηση δίνει ακόμη μεγαλύτερη
                                                                απόσταση από το έδαφος και δυνατότητα άρθρωσης.

                                                                  Αν βάλεις τις κάμερες στο κάτω μέρος του σασί που
                                                                δείχνουν στην οθόνη τι περνάει ανάμεσα στους τρο-
                                                                χούς, και την υπόλοιπη τεχνολογία που έχει προστε-
                                                                θεί για εκτός δρόμου χρήση, το νέο Defender αναμέ-
                                                                νεται να είναι το απόλυτο όχημα εκτός δρόμου.
                                                                  Και αυτό χωρίς να λογαριάσουμε τα μοτέρ. Τετρακύ-
                                                                λινδρα τούρμπο, με χαμηλούς ρύπους, υψηλή απόδοση,
            Μέσα η θέση οδήγησης είναι επιτέλους ανθρώπι-       και 0-100 κάτω από 8 δλ. Και στην κορυφή ένα εξακύλιν-
           νη, ενώ τα υλικά είναι πολύ πιο όμορφα, όπως και η   δρο σε σειρά, υβριδικό με 400 σχεδόν άλογα. n
           σχεδίαση. Η δόση τεχνολογίας αρκετή αλλά όχι υπερ-

           βολική, ενώ έμφαση έχει δοθεί στην αντοχή και έτσι       Τι λέτε λοιπόν, είναι φλώρικο; Πρόδωσε η Land
           οι επενδύσεις είναι σκληροτράχηλες. Για τον ίδιο σκο-  Rover το κοινό της; Ή μήπως το νέο Defender θα
           πό η Land Rover προσφέρει εργοστασιακό φιλμ που       γίνει το νέο απόλυτο όχημα που θα χαράξει τη δική
           προστατεύει το χρώμα του αμαξώματος και αλλάζει                          του ιστορία;
           όποτε χρειάζεται.
           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8