Page 3 - Daily 2019_10_23
P. 3
NONPAPER Κοινοποίηση
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Σχόλια
Είναι το νέο Defender αντάξιο του
παλιού ή φλώρεψε; Πως παίρνεις το πιο σκληροτράχηλο
αυτοκίνητο που φτιάχτηκε ποτέ και το κάνεις
αναμονή τελείωσε και το Land Rover Defender, μοντέρνο; Πως το καταφέρνεις χωρίς να το
το απόλυτο εκτός δρόμου όχημα, αναγεννή- κάνεις να χάσει από το χαρακτήρα του; Από
Ηθηκε. Οι πρώτες εικόνες δείχνουν ένα αυτοκί- τις ικανότητές του; Είναι το νέο Land Rover
νητο που εκτός από τις σχεδιαστικές του παραπομπές, Defender φλώρικο;
θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της
Land Rover. Αυτό δεν είναι φυσικά κακό, όμως είναι Το νέο Defender υπάρχει για τα άπειρα αξεσου-
αρκετό για να το κάνει διάδοχο του Defender; άρ, από μπιτόνια και σχάρες, μέχρι τροχοσκηνές και
Με πρώτη ματιά το νέο Defender έχει κρατήσει τις ό,τι άλλο μπορεί να βάλει ο νους. Είναι όμως αλήθεια
αναλογίες, του κοντούς πρόβολους εμπρός πίσω, την φτιαγμένο για εκτός δρόμου; Ή μήπως είναι πιο ποζε-
απόσταση από το έδαφος και τις κάθετες και οριζό- ράδικο, παρά πραγματικό off-road;
ντιες επιφάνειες. Εμπρός τα φώτα, στρογγυλά σε τε- Στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου διαβάζουμε
τράγωνο πλαίσιο παραπέμπουν άμεσα, ενώ πίσω η απίθανα νούμερα πάντως. Οι γωνίες προσέγγισης
ομοιότητα είναι ακόμη μεγαλύτερη χάρη στο ιδιαίτερο κλπ. είναι καλύτερες (εκτός από την μπροστά) η ορι-
σχήμα του τελειώματος της ουράς. ζόντια κλίση έχει αυξηθεί, το βάθος νερού έχει διπλα-
σιαστεί, η τετρακίνηση είναι σε άλλη σφαίρα πραγμα-
τικότητας και η αερανάρτηση δίνει ακόμη μεγαλύτερη
απόσταση από το έδαφος και δυνατότητα άρθρωσης.
Αν βάλεις τις κάμερες στο κάτω μέρος του σασί που
δείχνουν στην οθόνη τι περνάει ανάμεσα στους τρο-
χούς, και την υπόλοιπη τεχνολογία που έχει προστε-
θεί για εκτός δρόμου χρήση, το νέο Defender αναμέ-
νεται να είναι το απόλυτο όχημα εκτός δρόμου.
Και αυτό χωρίς να λογαριάσουμε τα μοτέρ. Τετρακύ-
λινδρα τούρμπο, με χαμηλούς ρύπους, υψηλή απόδοση,
Μέσα η θέση οδήγησης είναι επιτέλους ανθρώπι- και 0-100 κάτω από 8 δλ. Και στην κορυφή ένα εξακύλιν-
νη, ενώ τα υλικά είναι πολύ πιο όμορφα, όπως και η δρο σε σειρά, υβριδικό με 400 σχεδόν άλογα. n
σχεδίαση. Η δόση τεχνολογίας αρκετή αλλά όχι υπερ-
βολική, ενώ έμφαση έχει δοθεί στην αντοχή και έτσι Τι λέτε λοιπόν, είναι φλώρικο; Πρόδωσε η Land
οι επενδύσεις είναι σκληροτράχηλες. Για τον ίδιο σκο- Rover το κοινό της; Ή μήπως το νέο Defender θα
πό η Land Rover προσφέρει εργοστασιακό φιλμ που γίνει το νέο απόλυτο όχημα που θα χαράξει τη δική
προστατεύει το χρώμα του αμαξώματος και αλλάζει του ιστορία;
όποτε χρειάζεται.
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
3