Page 8 - Daily 2019_10_23
P. 8

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια


           Νέο ΤΤ: Ίδιος ρόλος, αλλά


           τελείως διαφορετικό. Γίνεται;






           Πως μπορεί ένα δίπορτο, διθέσιο,

           προσθιοκίνητο ρόουντστερ ή
           κουπέ να μεταμορφωθεί σε

           ένα ηλεκτροκίνητο τετράπορτο
           πενταθέσιο SUV και παρόλα αυτά
           να έχει το ίδιο όνομα, και τον ίδιο

           ρόλο στη γκάμα της Audi;


                 ο TT έκανε τον κύκλο ζωής του και στην Audi πα- έκανε και το τρέχον μοντέλο.
                 ραλίγο να μην ξέρουν τι να το κάνουν. Από τη μία   Το ΤΤ βλέπεις είχε πάντα την άνεση να δίνει το παραπά-
           Τ οι πωλήσεις να φωνάζουν «κόφτο» από την άλ- νω, με το αζημίωτο. Ακόμη και όταν πατούσε στην πλατ-

           λη το όνομα είναι «βαρύ» και χρειάζεται στη μάρκα. Έτσι  φόρμα του Skoda Octavia, στην πρώτη γενιά του, με κα-
           μετά από διάφορες ιδέες που έπεσαν στο τραπέζι, με πιο  μία εξεζητημένη τεχνολογία πάνω του, και με μόνο όπλο
           σοβαρή αυτή του να γίνει ένα τετράθυρο κουπέ, σαν το  τη σχεδίαση, το ΤΤ πουλούσε ακριβά. Και το νέο ΤΤ, με
           Α5 αλλά πολύ πιο προχωρημένο, τελικά η Audi καταστά- όλα αυτά που θα έχει πάνω του, δεν θα είναι φθηνό. Θα
           λαξε.                                                 είναι κορυφαίο σε όλα, και σε τιμή.
            Το ΤΤ πρέπει να παραμένει ένα μοντέλο «φωτοστέφα-     Σε πρώτη φάση θα είναι το πιο ακριβό μοντέλο στην
           νο» που ξεχωρίζει από τα άλλα της γκάμας. Ένα μοντέ- πλατφόρμα MEB, στις διαστάσεις του Q3 και με τη βασι-
           λο που μιλάει στους νέους αλλά και (κυρίως) στους με- κή έκδοση να έχει την κίνηση πίσω, όπως και το VW ID.3
           σήλικες σε κρίση ηλικίας. Ένα μοντέλο με χαρακτήρα,  που μοιράζεται το ίδιο πάτωμα και θα έρθει πρώτο.
           καινοτόμο, και έντονη σχεδιαστική προσωπικότητα. Ένα   Και όπως και στις προηγούμενες γενιές του, η λίστα των

           μοντέλο στην αιχμή των εξελίξεων της αυτοκίνησης. Και  μηχανικών του μερών δεν θα είναι αυτή που θα καθορί-
           σήμερα αυτή η αιχμή είναι τα SUV. Και τα ηλεκτροκίνητα.  ζει το μοντέλο, αλλά η σχεδίαση. Είναι όμως ένα SUV με
           Οπότε το νέο ΤΤ θα είναι κι απ’τα δύο.                κουπέ σχήμα ικανό να πάρει τα σκήπτρα του ΤΤ και να

            Με κωδικό eTTron, που παραπέμπει στην ηλεκτρική  κάνει το ίδιο «μπαμ» που έκανε το πρώτο μοντέλο; n
           γκάμα της Audi, το επόμενο ΤΤ θα είναι ένα επιθετικό τε-
           τράθυρο κουπέ SUV με ιδιαίτερα χαμηλό προφίλ. Ένα        Εσείς τι λέτε; Αρκεί το όνομα και το σηματάκι για
           μοντέλο που θα γυρίζει τα βλέμματα και θα λανσάρει κά-  να διατηρήσει το ΤΤ αυτό που μας αρέσει, όταν όλα
           θε φορά τη σχεδιαστική γλώσσα εντός και εκτός, αλλά          τα υπόλοιπα έχουν αλλάξει τελείως;

           και τη νέα τεχνολογία της μάρκας. Ακριβώς, δηλαδή ότι
           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13