Page 3 - Daily 2019_11_06
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           Μήπως έχουμε παρεξηγήσει τα


           ηλεκτρικά αυτοκίνητα;                                       Ακόμη δεν τα είδαμε και ήδη τα έχουμε


                                                                           αντιπαθήσει. Δε μας αρέσει που δεν
                 ο αυτοκίνητο που έκανε την Tesla διάσημη ήταν  ακούγονται, δεν μας αρέσει που κάνουν ώρα
                 το Model S. Πούλησε και αγαπήθηκε γιατί η σχε-  να φορτίσουν, δεν μας αρέσει που δεν έχουν
           Τ δίασή του δεν έδειχνε «ηλεκτρική» αλλά αντίθε-      ψυχή. Μήπως όμως τα έχουμε παρεξηγήσει;
           τα ήταν μυώδης, αθλητική και έφερνε σε αυτοκίνητο επι-
           δόσεων. Πούλησε επίσης και αγαπήθηκε γιατί ακόμη  τροχούς, και φυσικά (όπως είπαμε είναι εύκολο στα

           και στις βασικές εκδόσεις με τους μικρούς κινητήρες και  ηλεκτρικά) πολύ δύναμη. Το αποτέλεσμα είναι ο οδη-
           μπαταρίες, είχε επιδόσεις που ήθελες πολυκύλινδρους  γός να έχει απόλυτο έλεγχο της μετάδοσης, εμπρός,
           μεγάλους κυβισμούς για επιδόσεις. Στον δρόμο “πατού- πίσω, στους τέσσερις τροχούς, με αποτέλεσμα το E-
           σε” σχεδόν τα πάντα.                                 tron να βγάζει πολλή διασκέδαση στο δρόμο. Ένα κυρι-
                                                                λέ SUV που δεν αρκείται στις επιδόσεις, όπως το Tesla
                                                                Model  S,  αλλά  θέλει  και  «παντιλίκια»,  υπερστροφή
                                                                ισχύος, ανάποδα τιμόνια και όλα όσα έχουμε ξεχάσει

                                                                στα υπάρχοντα μοντέλα.
                                                                   Βλέπεις τα συμβατικά αυτοκίνητα, λειτουργούν με μη-
                                                                χανικά μέρη, και έτσι η μετάδοση είναι ρυθμισμένη να
                                                                δουλεύει με έναν τρόπο, συμβιβαστικό, ώστε να καλύ-
                                                                πτει κάθε πιθανή ανάγκη. Όταν όμως η μετάδοση είναι
             Αυτό που όμως άφησε το πιο δυνατό σημάδι στο Tesla  ηλεκτρική, τα ποσοστά ροπής εμπρός-πίσω και δεξιά-
           S ήταν η επιλογή λειτουργίας «ludicrous» με την οποία  αριστερά, το αν το αυτοκίνητο λειτουργεί σα να έχει ανοι-
           η επιτάχυνση 0-100 ήταν (όπως λέει και η λέξη) αστεία.  χτό ή μπλοκέ διαφορικό, αλλάζει με μία ρύθμιση στο τα-
           Κάτω από 2.5 δευτερόλεπτα. Ένα τετράπορτο οικογενει- μπλό. Μπορείς να το έχεις τετρακίνητο και ουδέτερο σε
           ακών διαστάσεων αυτοκίνητο με 0-100 που δεν πετυχαί- καθημερινούς ρυθμούς, ή πισωκίνητο και τον «διάβολο»
           νουν ούτε τα πιο ακραία υπεραυτοκίνητα. Κι όμως.     της πλαγιολίσθισης όποτε σου κάνει κέφι. Ποιός το περί-

             Οι επιδόσεις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι «εύκο- μενε αυτά τα «άψυχα» ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ξαφνικά να
           λες». Και ότι και να λέμε τώρα, αναμένεται μεγάλη ανα- ανοίξουν τον δρόμο για να αποκτήσουμε όλοι ένα σπορ

           βάθμιση στην ενεργητική ασφάλεια, αλλά και στο fun- και fun-to-drive αυτοκίνητο για όποτε θέλουμε. n
           to-drive, στην απόλαυση δηλαδή της οδήγησης. Και οι
           επιδόσεις είναι μόνο η μία πτυχή.                         Μήπως οι επιδόσεις και η υπόσχεση για απόλαυ-
             Γιατί οι πρώτες εντυπώσεις από το νέο Audi E-Tron,  ση στην οδήγηση δείχνουν ότι έχουμε παρεξηγήσει τα
           το πρώτο αποκλειστικά ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας,   ηλεκτρικά; Εσείς τι λέτε; πιστεύετε πως θα είναι άψυχα
           φέρνουν και κάτι ακόμη στο φως. Το E-Tron είναι ένα   και αδιάφορα; Ή μήπως ανοίγεται δρόμος για πολύ χα-

           SUV χωρίς διαφορικά αλλά με κίνηση σε όλους τους                    βαλέ πίσω από το τιμόνι;
           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8