Page 3 - Daily 2019_12_11
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           Πως τα SUV φέρνουν πιο γρήγορα την



           ηλεκτροκίνηση;                                        ιδιαιτερότητές τους, παρέμεναν να είναι ουσιαστι-
                                                                   Όλα αυτά τα αυτοκίνητα, παρά τις διαφορές και


           Είναι SUV η πρώτη σου επιλογή; Έχουμε                 κά μικρά ή μικρομεσαία. Τα SUV που πήραν τη θέ-
           φτάσει στο σημείο όπου οτιδήποτε άλλο                 ση τους, παρότι έχουν το μήκος, είναι τελείως άλ-

           είναι απλά συμβιβασμός; Μήπως αυτή η                  λη περίπτωση.
                                                                   Είναι πιο ογκώδη, μεγαλύτερα και βαρύτερα. Έχουν
           αυξανόμενη ζήτηση για SUV δημιουργεί                  μεγαλύτερες απαιτήσεις σε ενέργεια για να κινηθούν,

           πρόβλημα, τόσο μεγάλο που κάνει την                   που σημαίνει πως ακόμη και με τα ίδια μοτέρ με αυτά
           ηλεκτροκίνηση όχι απλά μόδα, αλλά ανάγκη;             ενός μικρομεσαίου ή μικρού, τα SUV καίνε και ρυπαί-
                                                                 νουν περισσότερο. Και μπορεί οι αγοραστές του να εί-

                                                                 ναι διατεθειμένοι να πληρώσουν το κόστος σε καύσιμα
                                                                 και τέλη κυκλοφορίας προκειμένου να τα αποκτήσουν,
                                                                 όμως το πράγμα δεν είναι τόσο απλό.
                                                                   Βλέπεις όταν ο στόλος των πωλήσεων μιας μάρ-
                                                                 κας αλλάζει προς τα SUV, αυτό σημαίνει πως ο μέ-
                                                                 σος όρος κατανάλωσης και κυρίως ρύπων, μετα-
                                                                 τοπίζεται  προς  υψηλότερες  τιμές.  Και  αυτό  είναι
                                                                 πρόβλημα. Από του χρόνου οι κατασκευαστές στην

                  πό  τα  40  τελευταία  μοντέλα  που  λανσαρί-  Ευρώπη  βρίσκονται  αντιμέτωποι  με  πρόστιμα  αν
                  στηκαν τα τελευταία τρία χρόνια, τα 29 είναι   δεν πιάσουν τους νέους, κατά 30% χαμηλότερους
           ΑSUV.  Το  μεγαλύτερο  ποσοστό  από  αυτά  εί-        στόχους στο μέσο όρο ρύπων.
           ναι νέα μοντέλα. Δηλαδή μοντέλα που δεν υπήρχαν        Την ίδια στιγμή οι πωλήσεις τους κυριαρχούνται
           πριν. Αντίθετα, τα υπόλοιπα έντεκα αντικαθιστούν κά-  από SUV. Που σημαίνει πως κάπως πρέπει να αντι-
           ποιο παλιότερο στη γκάμα των κατασκευαστών. Πράγ-     σταθμιστούν οι υψηλές καταναλώσεις. Και ο καλύ-

           μα που σημαίνει ότι μέσα στα τελευταία χρόνια τα SUV   τερος τρόπος είναι στο άλλο άκρο, οι καταναλώσεις
           δεν έχουν απλώς συμπληρώσει τις γκάμες, αλλά τις      και οι ρύποι καλό είναι να γίνουν μηδενικοί, φέρνο-
           έχουν «καπελώσει».                                    ντας το μέσο όρο στα ίσια του. Και μηδενικοί ρύποι
             Δεν υπάρχει μάρκα σήμερα που να μην έχει του-       σημαίνουν ηλεκτρικά. n
           λάχιστον τρία SUV. Την ίδια στιγμή άλλα μοντέλα κό-
           βονται από τη γραμμή παραγωγής. Έτσι τα μικρά και         Τι κάνουμε λοιπόν; Αγοράζουμε SUV αδιαφορώ-
           μικρομεσαία στέισον, είναι πλέον ελάχιστα, τα MPV     ντας για το πόσο γρήγορα θα μας σπρώξουν στην (ακρι-
           εξαφανίστηκαν και οι τρίθυρες εκδόσεις και οι πιο ει-  βή) ηλεκτροκίνηση; Ή μήπως αλλάζουμε προτίμηση και
                                                                  προτιμούμε συμβατικά; Είστε έτοιμοι να κάνετε μια τέ-
           δικές σπορ σειρές βασισμένες σε μικρά και μικρομε-                  τοια θυσία; Ή μήπως όχι;
           σαία είναι πλέον παρελθόν.
     NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8