Page 4 - Daily 2019_12_11
P. 4

daily               NEWS




                                 l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
           Mazda Skyactiv-X Μοτέρ βενζίνης



           που «καίει» σαν diesel




           Ο βενζινοκινητήρας Skyactiv-X της Mazda συνδυάζει τις επιδόσεις της
           βενζίνης με την οικονομία καυσίμου και την τεχνολογία του diesel και όλα
           αυτά με εκπομπές ρύπων εντός των νέων αυστηρών ορίων. Ποια δύο μοντέλα

           της ιαπωνικής φίρμας εφοδιάζονται με τον πρωτοποριακό κινητήρα;



                                                                                  Εκτός των άλλων τεχνολογιών,
                                                                                  ο Skyactiv-X εφοδιάζεται με το
                                                                                  ήπια υβριδικό σύστημα Mazda
                                                                                  M Hybrid.
















            Ο νεότερος βενζινοκινητήρας Skyactiv-X της Mazda παίρνει
            τα καλύτερα στοιχεία από τα μοτέρ βενζίνης και diesel και
            δημιουργεί ένα επιτυχημένο συνονθύλευμα με χαμηλότερη
            κατανάλωση και ρύπους.



                   ι  μηχανικοί  ονειρεύονται  να  συνδυά- Mazda...
                   σουν  τις  επιδόσεις  και  το  χαρακτήρα       Στο τεχνολογικό κομμάτι, ο Skyactiv-X είναι κι-
           Ο ενός  κινητήρα  βενζίνης  με  την  απόδο- νητήρας βενζίνης ο οποίος αν και διαθέτει μπου-
           ση και την οικονομία ενός κινητήρα πετρελαί- ζί, αυτό χρησιμοποιείται κυρίως για τον έλεγχο
           ου, κάτι το οποίο κατάφερε η Mazda με τον νε- της  καύσης  μέσω  συμπίεσης.  Ας  το  εξετάσου-

           ότερο κινητήρα Skyactiv-X. Ο νέος, καινοτόμος  με λιγάκι αυτό. Το πρόβλημα με τους κινητήρες
           τετρακύλινδρος κινητήρας Skyactiv-X χωρητι- εν γένει του είδους, είναι ότι η καύση μέσω συ-
           κότητας 2,0 λίτρων της ιαπωνικής φίρμας εφο- μπίεσης μπορεί να συμβεί σε ένα μικρό εύρος
           διάζει δύο μοντέλα της γκάμας, τα οποία προ- στροφών και φορτίων αλλά και η μετάβαση με-
           σφέρονται  στην  ελληνική  αγορά,  τα  Mazda3  ταξύ καύσης λόγω συμπίεσης και καύσης λόγω
           και CX-30. Ας δούμε όμως λίγo πιο αναλυτικά  μπουζί είναι πολύ πολύ δύσκολο να υλοποιηθεί.
           τις  τεχνολογίες  που  διαθέτει  το  «καμάρι»  της  Η Mazda λοιπόν ελέγχει την καύση μέσω μπου-



                                                                                4 4
   1   2   3   4   5   6   7   8   9