Page 8 - Daily 2019_12_11
P. 8

N
           NONPAPERONPAPER                                                                            Κοινοποίηση



            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ  Σχόλια
            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠ
           Πότε το πας για                                       Μια γρατζουνιά εδώ, μία εκεί, μία λακουβίτσα


                                                                 παρακάτω, ένα ραγισματάκι παραπέρα και το
           «μαζέματα»;                                           καινούργιο σας αυτοκίνητο γίνεται σιγά σιγά


                                                                 ρημάδι. Πότε το πάτε όμως στο φανοποιείο για

                 χετε δει τι κυκλοφορεί γύρω μας; Τα αυτοκίνητα   να το σουλουπώσετε;
                 σήμερα είναι στην χειρότερη κατάσταση από πο-
           Eτέ. Ελάχιστα αυτοκίνητα είναι αγρατζούνιστα με
           τα περισσότερα να έχουν όχι μία απλή γρατζουνιά αλ-

           λά σοβαρά υπολείμματα από ένα κανονικότατο τρακάρι-
           σμα. Ποιο είναι όμως το όριο που βάζετε εσείς για να πά-
           τε για επισκευές;
            Το πρόβλημα με τις μικροζημιές είναι ότι δεν φαίνο-
           νται. Μία πόρτα που άνοιξε δίπλα στο πάρκινγκ του σού-
           περ μάρκετ άφησε το σημάδι της στη δική μας. Ένας     να μετατρέπεται σε ρημάδι. Αυτό έχει να κάνει με την
           προφυλακτήρας που «έγλυψε» το πλαϊνό μας και έκανε    εκτίμηση του οδηγού απέναντι στο αυτοκίνητό του. Όσο
           μια γραμμή. Μία κατά λάθος όπισθεν ενώ θέλαμε «πρώ-   οι ζημιές μαζεύονται τόσο το οδηγός θεωρεί το αυτοκί-

           τη» και πήρε κι ο προφυλακτήρας μας ένα «σχήμα».      νητό του όλο και περισσότερο αξιωμένο και άρα προ-
            Τέτοιες μικροζημιές φυσικά δεν είναι περίεργες. Γίνο-  σέχει όλο και λιγότερο. Και αυτό βλάπτει και τα γύρω
           νται όμως πολύ πιο συχνά όταν μειώνονται οι απαιτή-   αυτοκίνητα αφού κάθε ζημιά συνήθως προέρχεται από
           σεις μας από το πώς δείχνουν τα αυτοκίνητά μας. Με-   επαφή με άλλο όχημα.
           λέτη που έγινε στις ΗΠΑ έδειξε ότι είναι μέχρι και τρεις   Και έτσι το αυτοκίνητο φτάνει σε μία κατάσταση που δεν
           φορές πιθανότερο να χτυπήσεις ένα άλλο αυτοκίνητο     αρέσει καθόλου στον οδηγό. Η ίδια έρευνα δείχνει πως
           όταν το δικό σου είναι σε κακή κατάσταση. Είναι δε, πέ-  υπάρχει ένα σημείο στην εξέλιξη, ή καλύτερα «ρημαδο-
           ντε φορές πιθανότερο να κάνεις ακόμη μία ζημιά στο    ποίηση» του αυτοκινήτου στο οποίο ο οδηγός θα αποφα-
           δικό σου όταν είναι σε κακή κατάσταση.                σίσει πως δεν πάει άλλο και θα το πάει για φτιάξιμο. Το
             Η μελέτη δείχνει πως όσο χειροτερεύει η κατάσταση   σημείο αυτό είναι ένας συνδυασμός. Δηλαδή το αυτοκί-

           του αυτοκινήτου σου, τόσο πιο γρήγορα γίνονται οι ζη-  νητο δεν είναι ακόμη τελείως ρημάδι, το κόστος είναι μεν
           μιές με αποτέλεσμα σε ελάχιστο χρόνο ένα αυτοκίνητο   σημαντικό αλλά τα φτιάχνει όλα, ενώ οι ζημιές είναι αρ-

                                                                 κετές για να κάνουν το κόστος να μην φαίνεται τεράστιο.
              Πόσο είναι όμως αυτό το κόστος για εσάς; Πό-        Μετά από αυτό το σημείο οι οδηγοί παύουν να ασχο-
           σες ζημιές περιμένετε να μαζευτούν για να πάτε το
           αυτοκίνητο στο φανοποιό; Και μέχρι πόσα λεφτά θα      λούνται και δεν επισκευάζουν τα αυτοκίνητά τους ποτέ.
            δώσετε; Και τελικά αξίζει η επισκευή ή θα ξαναγί-    Είναι τέτοια η κατάσταση που το κόστος γίνεται βαρύ και
           νει έτσι σε λίγο χρόνο; Τι κάνετε για να διατηρήσε-   στα μάτια του ιδιοκτήτη τους «δεν αξίζει». Για την αμερι-
                    τε το αυτοκίνητό σας αξιοπρεπές;             κανική αγορά αυτό το κόστος είναι περίπου 1.500 ευρώ.

                                                                 Αν δηλαδή οι ζημιές είναι παραπάνω, δεν τα δίνουν. n

           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13