Page 63 - 09 2020 EPAGGELMATIKA
P. 63
EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ BEST-BUY
Πλήρως ανανεωμένος
σχεδιαστικά ο εσωτερικός
διάκοσμος διακρίνεται για την
πληρότητα του εξοπλισμού
άνεσης και ασφάλειας ενώ…
τουργιών του οχήματος είναι ευκολότερη ενώ πολ-
λαπλές θύρες USB είναι πλέον διαθέσιμες για τους
επιβάτες αμφότερων των σειρών καθισμάτων.
Το προηγμένο σύστημα πολυμέσων μπορεί να
ελεγχθεί και μέσω φωνητικών εντολών ενώ, μέσω
του συστήματος «Walk Away Lock», οι πόρτες του
οχήματος κλειδώνουν αυτόματα μόλις ο ιδιοκτήτης
του απομακρυνθεί σε απόσταση άνω των 3,0μ. από
αυτό.
Φυσικά, ο κινητήρας ελέγχεται μέσω ενός κου-
μπιού και όχι με το κλασικό κλειδί ενώ ο εξοπλι-
σμός άνεσης και ασφάλειας (όπως θα δούμε παρα- … πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες που
κάτω), έχει εμπλουτιστεί σημαντικά. βασίζονται στις ενδείξεις «έξυπνων» αισθητήρων
και ραντάρ, υποβοηθούν πλέον το έργο του
Αναβαθμισμένος κινητήρας οδηγού.
1,9λτ. με απόδοση 163 ίππων κιβώτιο έξι σχέσεων και διακρίνεται για τα μεγάλα
αποθέματα ροπής του από τις χαμηλές στροφές λει-
Ως γνωστόν, η Isuzu συγκαταλέγεται μεταξύ των
κορυφαίων σε παγκόσμιο επίπεδο, κατασκευαστών τουργίας του.
πετρελαιοκινητήρων έχοντας παράξει περισσότε- Μέσω προηγμένων ηλεκτρονικών λύσεων όπως
ρες από 27 εκ. μονάδες. π.χ. το «ISS» «Idle Stop Start» μειώνεται η μέση κα-
τανάλωση καυσίμου του ενώ η επίσης βελτιωμένη
Με αυτό το δεδομένο, η νέα «καρδιά» του D-Max λειτουργία του turbo σε συνδυασμό με το αναβαθ-
δεν θα μπορούσε παρά να αποτελεί σημείο ανα- μισμένο σύστημα τροφοδοσίας, έχουν βελτιώσει τις
φοράς για τη νέα γενιάς του. Με απόδοση 163 ίπ- αντιδράσεις του κινητήρα στις εντολές του οδηγού,
πων και μέγιστη ροπή 360 Nm, το εν λόγω μηχανι- μειώνοντας παράλληλα τα επίπεδα του παραγόμε-
κό σύνολο συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο
νου θορύβου.
63