Page 64 - 09 2020 EPAGGELMATIKA
P. 64

ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ



        Ασφαλέστερο και πιο άνετο                             Assist (HSA) και Hill Descent Control (HDC) που υπο-
        εντός και εκτός δρόμου                                βοηθούν την κίνηση σε σημεία με έντονη κλίση, αλ-
                                                              λά  και  τα  πολλαπλά  συστηματα  υποβοήθησης  του
          Το νέο D-Max έχει να επιδείξει αρκετές αλλαγές  έργου  του  οδηγού  (ADAS)  όπως  τα  Autonomous
        στην ανάρτηση αμφότερων των αξόνων, γεγονός που  Emergency Brake (ΑΕΒ), Forward Collision Warning
        σε συνδυασμό με την ενίσχυση της στρεπτικής ακαμ- (FCW),  Mis-Acceleration  Mitigation  (MAM),  Speed
                                                                                      Assistance  System  (SAS),

                                                                                      Blind  Spot  Monitor  (BSM),
                                                                                      Rear Cross Trafic Alert (RC-
                                                                                      TA),  Lane  Support  System
                                                                                      (LSS),  Turn  Assist,  Atten-
                                                                                      tion Assist, Adaptive Cruise
                                                                                      Control (ACC), Lane Depar-
                                                                                      ture Prevention (LDP) κ.ά.
                                                                                        Καταλήγοντας,  το  κόστος

                                                                                      αγοράς  των  διαφόρων  εκ-
                                                                                      δόσεων  του  νέου  Isuzu
                                                                                      D-Max διαμορφώνεται πλέ-
                                                                                      ον ως εξής:
                                                                                        Single Cab Utility 4x2 1,9
                                                                                      163hp από 25.900 ευρώ.
        Σημαντικές είναι και οι αναβαθμίσεις του 1.900άρη πετρελαιοκινητήρα                Single  Cab  Utility  4x4
        που βελτιώνουν την απόδοση του σε όλο το φάσμα των στροφών                       1,9  163hp  από  28.900
        λειτουργίας του.
                                                                                         ευρώ.
        ψίας του πλαισίου, επιφέρουν βελτιωμένη οδική συ-       Extended Cab Utility 4x4 1,9 163hp από 31.600 ευ-
        μπεριφορά εντός και εκτός δρόμου.                     ρώ.
          Οι γωνίες προσέγγισης (30,5 μοίρες), ράμπας (22,9     Extended Cab Activity 4x4 1,9 163hp από 32.750

        μοίρες) και διαφύγης (24,2 μοίρες) του αμαξώματος  ευρώ.
        έχουν αυξηθεί, όπως και η απόσταση από το έδαφος        Extended Cab Gravity 4x4 1,9 163hp από 34.950
        ενώ, το μέγιστο βάθος των υδάτινων εμποδίων που  ευρώ.
        μπορεί  να…  αντιμετωπίσει,  ορίζεται  πλέον  στα  800   Extended  Cab  Gravity  4x4  Auto  1,9  163hp  από
        χλστ. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί στα 3.125 χλστ. ωστό- 36.650 ευρώ.
        σο, ο κύκλος στροφής των 12,5μ., εγγυάται την πολύ      Double Cab Utility 4x4  1,9 163hp από 32.450 ευρώ.
        καλή ευελιξία του.                                      Double Cab Activity 4x4 1,9 163hp από 34.350 ευ-

          Σε  ότι  αφορά  στα  συστήματα  ασφάλειας,  το  νέο  ρώ.
        D-Max έχει να επιδείξει ένα σαφέστατα πληρέστερο        Double Cab Gravity 4x4 1,9 163hp από 37.450 ευ-
        «κατάλογο» όπου περιλαμβάνονται πλέον πολλαπλές  ρώ.
        τεχνολογικές καινοτομίες που διευκολύνουν το έργο       Double Cab Gravity 4x4 Auto 1,9 163hp από 38.950
        του οδηγού και αναβαθμίζουν την ενεργητική ασφά- ευρώ.
        λεια του οχήματος, ακόμη και στις πιο αντίξοες συν-     Double Cab Arena 4x4 1,9 163hp από 39.450 ευρώ
        θήκες.                                                  Double Cab Arena 4x4 Auto 1,9 163hp από 40.950
          Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε τα Hill Start  ευρώ.


                                                           64
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69