Page 29 - 06 2021 EPAGGELMATIKA
P. 29
ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
πιο προσιτή ως προς το κόστος αγοράς της!
Εξαιρετική πρακτικότητα και
αναβαθμισμένη συνδεσιμότητα
Δεδομένων των ιδιαίτερα περιορισμένων δια-
στάσεων του αμαξώματος, το νέο Panda Van προ-
σφέρει κορυφαία ευελιξία ωστόσο, ο χώρος φόρ-
τωσης έχει ωφέλιμο όγκο 1,0 κ.μ. και μπορεί να
υποστηρίξει φορτία βάρους έως και 435 κιλών. Την
ίδια στιγμή, στο ανανεωμένο εσωτερικό της καμπί-
νας προσφέρεται πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και
ασφάλειας που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 4 αε-
ρόσακους αλλά και το προηγμένο σύστημα πολυ-
μέσων «UConnect» με οθόνη αφής 7 ιντσών και
χειριστήρια στο τιμόνι.
Πληρέστατη –και υβριδική- γκάμα Στην καρδιά του mild hybrid συστήματος υπάρχει
ο νέος, 3κύλινδρος HyFly κινητήρας βενζίνης των
κινητήρων 999 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 70 ίππους ισχύος και
92 Nm ροπής.
Όπως προαναφέραμε, στις επιλογές του νέου Fiat
Panda Van περιλαμβάνεται ένας κινητήρας με καύ- ταχύτητες έως και 30χλμ./ώρα, απλά με την επιλο-
σιμο το φυσικό αέριο που εκτός των σαφέστατων γή της «νεκράς» σχέσης στο κιβώτιο.
πλεονεκτημάτων όπως η αθόρυβη λειτουργία ή το Σε αυτήν τη φάση, η μπαταρία λιθίου αναλαμβά-
περιορισμένο κόστος καυσίμου, διακρίνεται και για νει τα τροφοδοτεί όλα τα δευτερεύοντα συστήμα-
την εξαιρετική αυτονομία που διασφαλίζει στο ιταλι- τα του οχήματος, μειώνοντας σημαντικά την κατα-
κό Mini-Vanette δεδομένου ότι, χάρη στις δεξαμε- νάλωση του βενζινοκινητήρα. Δεδομένου ότι το
νές CNG των 12kg και το ρεζερβουάρ βενζίνης των BSG είναι τοποθετημένο απευθείας πάνω στον κι-
35λτ., το νέο Fiat Panda Van μπορεί να διανύσει νητήρα και ελέγχεται από τον ίδιο ιμάντα που κι-
έως και 1.000 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό! Επιπρό- νεί και τα περιφερειακά συστήματα, κατά την
σθετα, το Panda Van στην έκδοση 4x4 εφοδιάζεται επιβράδυνση του οχήματος, είναι σε θέση να απο-
με τον προηγμένο κινητήρα TwinAir των 0,9λτ. που θηκεύει ενέργεια στην μπαταρία, προς μετέπει-
αποδίδει ισχύ 85 ίππων. τα αξιοποίηση με μέγιστη ισχύ 3.600W, τόσο κατά
Ωστόσο, τα σημαντικά νέα αφορούν στην προσθή- την εκκίνηση του κινητήρα (μέσω του συστήμα-
κη στην γκάμα των κινητήριων συνόλων ενός νέ- τος Start&Stop) όσο και κατά τις επιταχύνσεις.
ου υβριδικού συστήματος που αποτελείται από Στην πράξη, το υβριδικό σύστημα κινητήρα του νέ-
έναν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,0λτ. με απόδο- ου Fiat Panda Van διακρίνεται για την αθόρυβη και
ση 70 ίππων από τις 6.000 σ.α.λ. και 92 Nm ροπής χωρίς τον παραμικρό κραδασμό λειτουργία του ει-
και έναν ηλεκτροκινητήρα «BSG» (Belt-intergrated δικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές λειτουργί-
Starter Generator) που τροφοδοτείται από μια μπα- ας ενώ, το νέο χειροκίνητο κιβώτιο C514 των έξι
ταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 11Ah. σχέσεων φέρει ειδικά γρανάζια χαμηλής τριβής. Το
Στην πράξη, η εν λόγω τεχνολογία επιτρέπει στον σύστημα αυτό συνολικά, ζυγίζει μόλις 77 κιλά ενώ,
βενζινοκινητήρα να απενεργοποιείτε ακόμη και σε δεδομένου ότι κινητήρας και κιβώτιο έχουν τοπο
29