Page 29 - 06 2021 EPAGGELMATIKA
P. 29

ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ



        πιο προσιτή ως προς το κόστος αγοράς της!

        Εξαιρετική πρακτικότητα και

        αναβαθμισμένη συνδεσιμότητα

          Δεδομένων  των    ιδιαίτερα  περιορισμένων  δια-
        στάσεων του αμαξώματος, το νέο Panda Van προ-
        σφέρει κορυφαία ευελιξία ωστόσο, ο χώρος φόρ-

        τωσης έχει ωφέλιμο όγκο 1,0 κ.μ. και μπορεί να
        υποστηρίξει φορτία βάρους έως και 435 κιλών. Την
        ίδια στιγμή, στο ανανεωμένο εσωτερικό της καμπί-
        νας προσφέρεται πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και
        ασφάλειας που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 4 αε-
        ρόσακους αλλά και το προηγμένο σύστημα πολυ-
        μέσων «UConnect» με οθόνη αφής 7 ιντσών και
        χειριστήρια στο τιμόνι.

        Πληρέστατη –και υβριδική- γκάμα                       Στην καρδιά του mild hybrid συστήματος υπάρχει
                                                              ο νέος, 3κύλινδρος HyFly κινητήρας βενζίνης των
        κινητήρων                                             999 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 70 ίππους ισχύος και
                                                              92 Nm ροπής.
          Όπως προαναφέραμε, στις επιλογές του νέου Fiat
        Panda Van περιλαμβάνεται ένας κινητήρας με καύ- ταχύτητες έως και 30χλμ./ώρα, απλά με την επιλο-
        σιμο το φυσικό αέριο που εκτός των σαφέστατων  γή της «νεκράς» σχέσης στο κιβώτιο.
        πλεονεκτημάτων όπως η αθόρυβη λειτουργία ή το           Σε αυτήν τη φάση, η μπαταρία λιθίου αναλαμβά-
        περιορισμένο κόστος καυσίμου, διακρίνεται και για  νει τα τροφοδοτεί όλα τα δευτερεύοντα συστήμα-
        την εξαιρετική αυτονομία που διασφαλίζει στο ιταλι- τα του οχήματος, μειώνοντας σημαντικά την κατα-
        κό Mini-Vanette δεδομένου ότι, χάρη στις δεξαμε- νάλωση  του  βενζινοκινητήρα.  Δεδομένου  ότι  το
        νές CNG των 12kg και το ρεζερβουάρ βενζίνης των  BSG είναι τοποθετημένο απευθείας πάνω στον κι-
        35λτ., το νέο Fiat Panda Van μπορεί να διανύσει  νητήρα και ελέγχεται από τον ίδιο ιμάντα που κι-
        έως και 1.000 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό! Επιπρό- νεί  και  τα  περιφερειακά  συστήματα,  κατά  την
        σθετα, το Panda Van στην έκδοση 4x4 εφοδιάζεται  επιβράδυνση του οχήματος, είναι σε θέση να απο-

        με τον προηγμένο κινητήρα TwinAir των 0,9λτ. που  θηκεύει  ενέργεια  στην  μπαταρία,  προς  μετέπει-
        αποδίδει ισχύ 85 ίππων.                               τα αξιοποίηση με μέγιστη ισχύ 3.600W, τόσο κατά
          Ωστόσο, τα σημαντικά νέα αφορούν στην προσθή- την  εκκίνηση  του  κινητήρα  (μέσω  του  συστήμα-
        κη στην γκάμα των κινητήριων συνόλων ενός νέ- τος  Start&Stop)  όσο  και  κατά  τις  επιταχύνσεις.
        ου  υβριδικού  συστήματος  που  αποτελείται  από  Στην πράξη, το υβριδικό σύστημα κινητήρα του νέ-
        έναν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,0λτ. με απόδο- ου Fiat Panda Van διακρίνεται για την αθόρυβη και
        ση 70 ίππων από τις 6.000 σ.α.λ. και 92 Nm ροπής  χωρίς τον παραμικρό κραδασμό λειτουργία του ει-

        και έναν ηλεκτροκινητήρα «BSG» (Belt-intergrated  δικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές λειτουργί-
        Starter Generator) που τροφοδοτείται από μια μπα- ας ενώ, το νέο χειροκίνητο κιβώτιο C514 των έξι
        ταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 11Ah.               σχέσεων φέρει ειδικά γρανάζια χαμηλής τριβής. Το
          Στην πράξη, η εν λόγω τεχνολογία επιτρέπει στον  σύστημα αυτό συνολικά, ζυγίζει μόλις 77 κιλά ενώ,
        βενζινοκινητήρα να απενεργοποιείτε ακόμη και σε  δεδομένου ότι κινητήρας και κιβώτιο έχουν τοπο


                                                            29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34