Page 33 - 06 2021 EPAGGELMATIKA
P. 33
ΝΕΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Για τη βελτιστο-
ποίηση της
οδηγικής άνεσης,
τα φύλλα
σούστας στην
πίσω ανάρτηση
του Caddy της
προηγούμενης
γενιάς,
αντικαταστάθηκαν
από ελατήρια.
διευρύνει το μέγιστο πλάτος φορτίου. Οι ευρωπα-
λέτες (1.200 x 800 χλστ.), για παράδειγμα, μπορούν
να μπουν στον χώρο φόρτωσης του Caddy Cargo
στο πλάι, χάρη στο πλάτος των 1,23 μέτρων μετα-
ξύ των θόλων των τροχών. Στην έκδοση Maxi, μά-
λιστα, μπορούν να φορτωθούν δύο παλέτες, είτε
και οι δύο πλευρικά είτε η μία σε πλάτος και η άλ-
λη σε μήκος. Σημειώνεται, πως χάρη στο πλάτος
των 840 χλστ. της πλευρικής συρόμενης πόρτας, η
παλέτα μπορεί να φορτοεκφορτωθεί από το πλάι.
Αξίζει να τονιστεί, ακόμα, πως η νέα γεω-
μετρία του πίσω άξονα κατέστησε δυνα-
τή την ενσωμάτωση περισσότερων συστημά-
των κίνησης, με το νέο Caddy να διατίθεται Οι άνω και κάτω βραχίονες, τα αμορτισέρ, ο
τόσο ως προσθιοκίνητο όσο και ως πισωκίνητο. σωληνωτός άξονας, τα ελατήρια και η ράβδος
Σημειώνεται, πως στον εμπρόσθιο άξονα ακο- Panhard, απαιτούν ελάχιστο χώρο.
λουθήθηκε η καθιερωμένη λύση των γονάτων
McPherson, η οποία ωστόσο έχει προσαρμοστεί ει-
δικά στις ανάγκες του νέου Caddy, το οποίο συν-
δυάζει τα πλεονεκτήματα ενός ευέλικτου, άνετου
επιβατικού αυτοκινήτου, με τα πρακτικά χαρακτη-
ριστικά ενός επαγγελματικού οχήματος. Επιπλέον,
σύμφωνα με την Volkswagen Επαγγελματικά Οχή-
ματα, το σύστημα διεύθυνσης του νέου vanette έχει
γίνει πιο άμεσο. Πλέον, απαιτούνται 2,5 αντί για 3
στροφές του τιμονιού για να το γυρίσει κανείς από Χάρη στο πλάτος των 840 χλστ. της πλευρικής
άκρη σε άκρη, με τον κύκλο περιστροφής να ορίζε- συρόμενης πόρτας, η παλέτα μπορεί να
ται στα 11,4 μέτρα. φορτοεκφορτωθεί από το πλάι.
33