Page 33 - 06 2021 EPAGGELMATIKA
P. 33

ΝΕΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ








                                                                                              Για τη βελτιστο-
                                                                                              ποίηση της
                                                                                              οδηγικής άνεσης,
                                                                                              τα φύλλα
                                                                                              σούστας στην
                                                                                              πίσω ανάρτηση
                                                                                              του Caddy της
                                                                                              προηγούμενης
                                                                                              γενιάς,
                                                                                              αντικαταστάθηκαν
                                                                                              από ελατήρια.






        διευρύνει το μέγιστο πλάτος φορτίου. Οι ευρωπα-
        λέτες (1.200 x 800 χλστ.), για παράδειγμα, μπορούν
        να μπουν στον χώρο φόρτωσης του Caddy Cargo
        στο πλάι, χάρη στο πλάτος των 1,23 μέτρων μετα-
        ξύ των θόλων των τροχών. Στην έκδοση Maxi, μά-
        λιστα,  μπορούν  να  φορτωθούν  δύο  παλέτες,  είτε
        και οι δύο πλευρικά είτε η μία σε πλάτος και η άλ-

        λη σε μήκος. Σημειώνεται, πως χάρη στο πλάτος
        των 840 χλστ. της πλευρικής συρόμενης πόρτας, η
        παλέτα μπορεί να φορτοεκφορτωθεί από το πλάι.
        Αξίζει  να  τονιστεί,  ακόμα,  πως  η  νέα  γεω-
        μετρία  του  πίσω  άξονα  κατέστησε  δυνα-
        τή  την  ενσωμάτωση  περισσότερων  συστημά-
        των  κίνησης,  με  το  νέο  Caddy  να  διατίθεται     Οι άνω και κάτω βραχίονες, τα αμορτισέρ, ο

        τόσο  ως  προσθιοκίνητο  όσο  και  ως  πισωκίνητο.  σωληνωτός άξονας, τα ελατήρια και η ράβδος
        Σημειώνεται,  πως  στον  εμπρόσθιο  άξονα  ακο-       Panhard, απαιτούν ελάχιστο χώρο.
        λουθήθηκε  η  καθιερωμένη  λύση  των  γονάτων
        McPherson, η οποία ωστόσο έχει προσαρμοστεί ει-
        δικά στις ανάγκες του νέου Caddy, το οποίο συν-
        δυάζει τα πλεονεκτήματα ενός ευέλικτου, άνετου
        επιβατικού αυτοκινήτου, με τα πρακτικά χαρακτη-
        ριστικά ενός επαγγελματικού οχήματος. Επιπλέον,
        σύμφωνα με την Volkswagen Επαγγελματικά Οχή-
        ματα, το σύστημα διεύθυνσης του νέου vanette έχει
        γίνει πιο άμεσο. Πλέον, απαιτούνται 2,5 αντί για 3

        στροφές του τιμονιού για να το γυρίσει κανείς από     Χάρη στο πλάτος των 840 χλστ. της πλευρικής
        άκρη σε άκρη, με τον κύκλο περιστροφής να ορίζε- συρόμενης πόρτας, η παλέτα μπορεί να
        ται στα 11,4 μέτρα.                                   φορτοεκφορτωθεί από το πλάι.

                                                            33
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38