Page 32 - 06 2021 EPAGGELMATIKA
P. 32
ΝΕΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Τα «μυστικά» της πίσω ανάρτησης
του VW Caddy
Τα πλεονεκτήματα των επιβατικών
και των επαγγελματικών οχημάτων συνδυάζει το νέο VW Caddy,
το οποίο στηρίζεται στην πλατφόρμα του τελευταίου Golf. Δείτε πώς
η προηγμένη πίσω ανάρτηση μεταμόρφωσε συνολικά το ολοκαίνουργιο
μοντέλο της, καθιστώντας το πιο ευρύχωρο και περισσότερο άνετο.
να από τα προεξάρχοντα χαρακτηρι- Ένα από τα highlight του Volkswagen Caddy
στικά του Volkswagen Caddy νέας γε- νέας γενιάς είναι ο εντελώς νέος άκαμπτος πίσω
Ένιάς -το οποίο στηρίζεται στην πλατφόρ- άξονας, που ενσωματώνει μια ράβδο Panhard
καθοδηγούμενη από βραχίονες.
μα Modular Transverse Matrix (MQB) όπως και
το τελευταίο VW Golf- είναι ο εντελώς νέος άκα-
μπτος πίσω άξονας, που ενσωματώνει μια ράβδο
Panhard καθοδηγούμενη από βραχίονες. Σύμφω-
να με την εταιρεία, έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρό-
πο ώστε να προσφέρει σημαντικά αυξημένη ευελι-
ξία σε όλες τις καταστάσεις φορτίου, ενώ παρέχει
εξαιρετική άνεση οδήγησης. Για τη βελτιστοποίηση
της οδηγικής άνεσης, τα φύλλα σούστας της προη-
γούμενης γενιάς, αντικαταστάθηκαν από ελατήρια.
Ο συμπαγής σχεδιασμός των άνω και κάτω βραχι-
όνων, των αμορτισέρ, του σωληνωτού άξονα, των Οι ευρωπαλέτες (1.200 x 800 χλστ.) μπορούν να
ελατηρίων και της ράβδου Panhard, απαιτούν ελά- μπουν στον χώρο φόρτωσης του Caddy Cargo στο
χιστο χώρο. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το αυ- πλάι, χάρη στο πλάτος των 1,23 μέτρων μεταξύ των
θόλων των τροχών. Στην έκδοση Maxi, μάλιστα,
ξημένο πλάτος των μετατροχίων (1.603 χλστ. πίσω), μπορούν να φορτωθούν δύο παλέτες.
32