Page 10 - Weekly 2019-04-29
P. 10

NEA ΔΙΕΘΝΗ                                                 Η νέα Μercedes GLS ξεχειλίζει από
                                                                           ποιότητα, χώρους, άνεση και τεχνολογία

                                                                           ενώ δεν της λείπει ούτε το γκάζι.



                      Η ολοκαίνουρια
                    Mercedes GLS θα       H S-Class των SUV…
               ξεκινήσει την εμπορική
                      της πορεία στην
                 Ευρώπη στα τέλη του
                                 2019.


























                                                                     οθόνες των πίσω καθισμάτων. Ο τεχνολογικός εξο-

                                                                     πλισμός είναι κάτι παραπάνω από πλούσιος και πε-
                                                                     ριλαμβάνει μεταξύ άλλων Ηead Up Display και πλη-
                                                                     θώρα τεχνολογικά προηγμένων συστημάτων, ενώ
                                                                     οι χώροι θα είναι μεγαλύτεροι και για τους 7 επιβά-
                     τοιμη  να  ξαναμπεί  στη  μάχη  των  7θέσιων  τες της, ωστόσο αν χρειαστεί, οι πίσω σειρές μπο-
                     premium  SUV  είναι  η  νέα  Μercedes  GLS  η  ρούν να αναδιπλωθούν ώστε η χωρητικότητα των
               Έοποία  φυσικά  βασίζεται  στην  ναυαρχίδα  της  αποσκευών να φτάσει τα 2.400 λίτρα.
               εταιρείας,  την  S-Class.  Σε  σχέση  με  την  προκάτο-    Όσον  αφορά  στους  κινητήρες,  στην  κορυφή  της
               χό της, η νέα GLS μεγαλώνει κατά 77 χλστ. σε μήκος  γκάμας βρίσκεται ένας V8 4,0 λίτρων απόδοσης 489
               (φτάνει τώρα τα 5.207 χλστ.) και 22 χλστ. σε πλάτος  ίππων και 700 Νm ροπής σε συνεργασία με το EQ
               (1.956 χλστ.) με τη Mercedes να ανακοινώνει ακόμα  Boost ηλεκτρικό σύστημα των 48 Volt που δρα ως

               60 χλστ. μακρύτερο μεταξόνιο (φτάνει τώρα τα 3.137  γεννήτρια και προσφέρει για μικρά χρονικά διαστήμα-
               χλστ.), ενώ αισθητικά είναι επιβλητική ενσωματώνο- τα 22 άλογα και 250 Νm ροπής επιπλέον. Στα diesel
               ντας στις θηριώδεις διαστάσεις της και τα νέα στιλιστι- υπάρχουν δύο επιλογές με βάση τον ίδιο ΟΜ 256 κι-
               κά στοιχεία της εταιρείας.                            νητήρα των 2,9 λίτρων με απόδοση είτε 286 άλογα
                  Στο εσωτερικό η πολυτέλεια και η άνεση βρίσκο- και 600 Νm ροπής είτε 330 άλογα και 700 Νm ροπής.
               νται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Το μάτι πέφτει αμέσως  Όλα τα κινητήρια σύνολα συνδυάζονται αποκλειστικά
               στο ΜBUX σύστημα infotainment και τις δύο μεγά- με το 9G-Tronic αυτόματο κιβώτιο της μάρκας και το

               λες  οθόνες  12,3  ιντσών  και  τις  δύο  11,6  ιντσών  σύστημα τετρακίνησης 4Μatic. n


                                                                                   10




          #week-18-19_all.indd   10                                                                              24/4/2019   11:11:57 π
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15