Page 7 - Weekly 2019-04-29
P. 7

Η Lamborghini Aventador SVJ χάρη και στα 770 άλογα
                         του V12 κινητήρα κατάφερε να κερδίσει το ρεκόρ γύρου
                            στο Nύρμπουργκρινγκ για αυτοκίνητο παραγωγής με
                                                                   χρόνο 6’:44,97’’


               Tέλος το Ka+

               στην Ευρώπη;




                 Σύμφωνα  με  διασταυρωμένες  πληροφορίες,
               το Ford Ka+ θα σταματήσει την παραγωγή του
               και τη διάθεσή του στην Ευρώπη. Αιτία δεν είναι
               άλλη από τις χαμηλές πωλήσεις, κάτι που επι-
               βεβαιώνεται και από δηλώσεις στελεχών. Ένας
               ακόμα λόγος που το Ka+ θα σταματήσει είναι οι
               εκπομπές ρύπων και συγκεκριμένα αυτές του
               διοξειδίου του άνθρακα με το μικρό της Ford να
               έχει κυρώσεις το 2020, στοιχείο που θα το καθι-

               στά λιγότερο ελκυστικό για τους πελάτες σε μια
               πολύ ανταγωνιστική κατηγορία. Με τη Ford να
               εγκαταλείπει το Ka+ στην Ευρώπη, το Fiesta θα
               πάρει αυτόματα το χρίσμα ως το βασικό μοντέλο      Είναι πλέον κοινό μυστικό πως το εικονιζόμενο
                                                                  Ford Ka+ θα σταματήσει να παράγεται από τον
               στη συνολική γκάμα της μάρκας.                     ερχόμενο Σεπτέμβιο.


               Στο Ρύσελσχαϊμ                                        αριστεροτίμονων νέων Opel Astra, τα οποία εν-


               το νέο Astra;                                         δέχεται να πάνε την παραγωγή τους στη Γερμα-
                                                                     νία.  Το  υπάρχον  Astra  κατασκευάζεται  επί  του
                                                                     παρόντος  στο  λιμάνι  του  Έλσμερ,  στη  βορειο-
                                                                     δυτική  Αγγλία  και  στο  Γκλίβιτσε  της  Πολωνίας.
                                                                     Για  το  νέο  Astra,  ο  όμιλος  PSA  είναι  ανάμεσα
                                                                     σε δύο επιλογές: Η πρώτη είναι η κατανομή του
                                                                     75% της παραγωγής του Astra στο Έλσμερ  με
                                                                     τον υπόλοιπο όγκο να παράγεται στο Ρύσελσχα-

                                                                     ϊμ αντί στο Γκλίβιτσε.
                                                                      Η  δεύτερη    είναι  η  κατασκευή  του  75%  του
                                                                     Astra να πάει στο Ρύσελσχαϊμ και το εργοστάσιο
               Λόγω Brexit είναι πολύ πιθανό το μεγαλύτερο           στο Έλσμερ να παράγει μόνο δεξιοτίμονες εκδό-
               μέρος της παραγωγής του Opel Astra να                 σεις για το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία και
               μετακομίσει στο Ρύσελσχαϊμ.                           τη Νότια Αφρική, όγκος ο οποίος θα είναι σαφώς
                 Σύμφωνα  με  όσα  επικαλούνται  διεθνή  μέσα  μικρότερος αριθμητικά. Πληροφορίες μας μέσα
               ενημέρωσης, οι Βρετανοί εργαζόμενοι φοβού- από την PSA θέλουν πιο πιθανή τη δεύτερη πε-
               νται ότι ενδέχεται να χάσουν την παραγωγή των  ρίπτωση λόγω του Brexit.


                                                    7




          #week-18-19_all.indd   7                                                                               24/4/2019   11:11:49 π
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12