Page 7 - Weekly 2019-04-29
P. 7
Η Lamborghini Aventador SVJ χάρη και στα 770 άλογα
του V12 κινητήρα κατάφερε να κερδίσει το ρεκόρ γύρου
στο Nύρμπουργκρινγκ για αυτοκίνητο παραγωγής με
χρόνο 6’:44,97’’
Tέλος το Ka+
στην Ευρώπη;
Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες,
το Ford Ka+ θα σταματήσει την παραγωγή του
και τη διάθεσή του στην Ευρώπη. Αιτία δεν είναι
άλλη από τις χαμηλές πωλήσεις, κάτι που επι-
βεβαιώνεται και από δηλώσεις στελεχών. Ένας
ακόμα λόγος που το Ka+ θα σταματήσει είναι οι
εκπομπές ρύπων και συγκεκριμένα αυτές του
διοξειδίου του άνθρακα με το μικρό της Ford να
έχει κυρώσεις το 2020, στοιχείο που θα το καθι-
στά λιγότερο ελκυστικό για τους πελάτες σε μια
πολύ ανταγωνιστική κατηγορία. Με τη Ford να
εγκαταλείπει το Ka+ στην Ευρώπη, το Fiesta θα
πάρει αυτόματα το χρίσμα ως το βασικό μοντέλο Είναι πλέον κοινό μυστικό πως το εικονιζόμενο
Ford Ka+ θα σταματήσει να παράγεται από τον
στη συνολική γκάμα της μάρκας. ερχόμενο Σεπτέμβιο.
Στο Ρύσελσχαϊμ αριστεροτίμονων νέων Opel Astra, τα οποία εν-
το νέο Astra; δέχεται να πάνε την παραγωγή τους στη Γερμα-
νία. Το υπάρχον Astra κατασκευάζεται επί του
παρόντος στο λιμάνι του Έλσμερ, στη βορειο-
δυτική Αγγλία και στο Γκλίβιτσε της Πολωνίας.
Για το νέο Astra, ο όμιλος PSA είναι ανάμεσα
σε δύο επιλογές: Η πρώτη είναι η κατανομή του
75% της παραγωγής του Astra στο Έλσμερ με
τον υπόλοιπο όγκο να παράγεται στο Ρύσελσχα-
ϊμ αντί στο Γκλίβιτσε.
Η δεύτερη είναι η κατασκευή του 75% του
Astra να πάει στο Ρύσελσχαϊμ και το εργοστάσιο
Λόγω Brexit είναι πολύ πιθανό το μεγαλύτερο στο Έλσμερ να παράγει μόνο δεξιοτίμονες εκδό-
μέρος της παραγωγής του Opel Astra να σεις για το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία και
μετακομίσει στο Ρύσελσχαϊμ. τη Νότια Αφρική, όγκος ο οποίος θα είναι σαφώς
Σύμφωνα με όσα επικαλούνται διεθνή μέσα μικρότερος αριθμητικά. Πληροφορίες μας μέσα
ενημέρωσης, οι Βρετανοί εργαζόμενοι φοβού- από την PSA θέλουν πιο πιθανή τη δεύτερη πε-
νται ότι ενδέχεται να χάσουν την παραγωγή των ρίπτωση λόγω του Brexit.
7
#week-18-19_all.indd 7 24/4/2019 11:11:49 π