Page 8 - Weekly 2019-04-29
P. 8

Το τελευταίας γενιάς Mazda3 MPS διέθετε 2,3
                              λτ.turbo κινητήρα απόδοσης 260 ίππων και 380 Nm
                                  ροπής.  Επιτάχυνε από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε
                                    6,1 δλ. και είχε τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.


                                                                    Δεν αποκλείεται


                                                                    το νέο Mazda 3 MPS



                                                                     φήμες κάνουν λόγο πως ο διάδοχος του τελευ-
                                                                     ταίου Mazda3 MPS θα είναι έτοιμος μέσα στο

                                                                     2021 με τους μηχανικούς να έχουν ξεκινήσει
                                                                     ήδη δοκιμές για το τι είδους μοτέρ θα βρεθεί
                                                                     κάτω από το καπό του.
                                                                      Στην νέα του γενιά, το επόμενο Mazda3 MPS
               Αν προκύψει νέο Mazda 3 MPS αυτό θα έχει ισχύ         θα  μπορούσε  να  «φορέσει»  ένα  2,5  λίτρων
               άνω των 300 ίππων και θα συνδυάζει επιδόσεις με       υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ με ισχύ πάνω από
               άνεση και ευκολία χρήσης.
                                                                     300 άλογα και να συνδυαστεί με σύστημα τε-
                 Σε συζητήσεις σχετικά με το αν πρέπει να λαν- τρακίνησης,  το  οποίο  ούτως  ή  άλλως  διαθέ-

               σάρει μια hot-hatch έκδοση του νέου Mazda3  τει η νέα γενιά του Mazda3. To σίγουρο είναι
               βρίσκονται τα υψηλόβαθμα στελέχη της ιαπω- πως  υπάρχουν  πολλοί  μέσα  στην  Mazda  που
               νικής μάρκας, σύμφωνα με όλες τις τελευταί- θα ήθελαν να δουν την μάρκα να λανσάρει μια
               ες πληροφορίες που έχουν έρθει στο φως. Οι  τέτοια έκδοση.




               Συνεχίζει το 308 GTi, όχι το 308 GT




                 Όπως αναφέρουν πηγές μας από το εξωτερικό, η
               Peugeot πήρε την απόφαση να σταματήσει την πα-
               ραγωγή του 308 GT για να μειώσει τον μέσο όρο
               CO2 που παράγουν τα αυτοκίνητα της. To Peugeot
               308 GTi θα συνεχίσει να προσφέρεται, ωστόσο η
               παραγωγή του θα σταματήσει για δύο μήνες το κα-
               λοκαίρι, ώστε η γαλλική μάρκα να του προσφέρει
               κάποιες τροποποιήσεις για να μειωθούν περεταίρω
               οι εκπομπές ρύπων που παράγει. Υπενθυμίζουμε

               πως ο 4κύλινδρος 1.600άρης κινητήρας του GTi εί-
               χε τροποποιηθεί και το 2018 ώστε να εναρμονιστεί
               με τα νέα τεστ του WLTP με αποτέλεσμα η ιπποδύ-
               ναμή του να μειωθεί κατά 9 άλογα και να πάει από
               τα 272 στα 263 άλογα. Η παραγωγή του θα ξεκινή-
               σει ξανά την 1η Σεπτεμβρίου του 2019.

                                                                                    8




          #week-18-19_all.indd   8                                                                               24/4/2019   11:11:50 π
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13