Page 28 - Weekly 2019_06_18
P. 28
Formula 1, 7ος γύρος,
ΑΓΩΝΕΣ GP Kαναδά
l NEA l FORMULA 1 l WRC
Η 3η θέση του Λεκλέρκ επιβεβαίωσε τη O Μπότας δε μπόρεσε να διεκδικήσει πολλά
βελτίωση της Ferrari. στον αγώνα. Πήρε όμως τον έξτρα πόντο του
ταχύτερου γύρου.
υτό που θα μπορούσε εύκολα να θυμό- βγήκε στο γρασίδι και όταν επανήλθε στην πί-
μαστε ως έναν από τους πιο βαρετούς στα στρίμωξε το Χάμιλτον στον τοίχο. Οι αγωνο-
Ααγώνες της Formula 1 των τελευταίων δίκες εξέτασαν το συμβάν και αποφάσισαν μια
ετών, απέκτησε ένα κάποιο ενδιαφέρον χάρη ποινή 5 δλ. η οποία, με δεδομένο ότι η απόστα-
στην τιμωρία που δέχτηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ση ανάμεσα στους δύο πρώτους ήταν σχεδόν
όσο ήταν πρώτος στον αγώνα με τη Ferrari του, στο 1 δλ. ή λίγο πιο πάνω, έφερε τη νίκη στα χέ-
γεγονός που έστειλε τη νίκη στα χέρια του Λιού- ρια του Χάμιλτον. Ο Φέτελ μίλησε για αδικία, ο
ις Χάμιλτον της Mercedes. Χάμιλτον, ο οποίος κλασικά γκρίνιαζε συνεχώς
Aς τα πάρουμε όμως από την αρχή: Η Ferrari για τα ελαστικά του, είπε ότι δεν ήθελε να κερ-
πήγε βελτιωμένη στον Καναδά, ο Φέτελ πήρε δίσει έτσι. Το «σόου» συνεχίστηκε με την πτώ-
την pole κάνοντας μια φοβερή προσπάθεια, η ση της καρό της σημαίας: ο Φέτελ δεν έφερε τη
οποία άφησε δύο δέκατα πίσω τον Χάμιλτον και Ferrari στο άτυπο παρκ-φερμέ που υπάρχει για
ξεκίνησε καλά τον αγώνα την Κυριακή. Ο Γερ- τους τρεις πρώτους, πήγε προς τους αγωνοδί-
μανός κράτησε τη θέση του, έστριψε πρώτος κες, ενώ επέστρεψε για να αλλάξει τις πινακί-
και άρχισε έναν αγώνα πρωτοπορίας, με το Χά- δες της κατάταξης και να βάλει το «2» εμπρός
μιλτον πίσω του να τον πιέζει και να τον αγχώ- στη Mercedes και το «1» στο κενό όπου έπρεπε
νει. Σε στρατηγική ενός πιτ-στοπ οι δύο μονο- να είναι η Ferrari του.
μάχοι, όπως και οι περισσότεροι οδηγοί στην Κατά τα λοιπά, τη βελτίωση της Scuderia απο-
πίστα, άλλαξαν ελαστικά λίγο πριν τους 30 γύ- τυπώνει καθαρά και η τρίτη θέση του Λεκλέρ,
ρους. Μια στάση, η οποία δεν επέτρεψε ανακα- στο καλύτερο αποτέλεσμα των Ιταλών για φέ-
τατάξεις στην κορυφή. Έτσι φτάσαμε στη στιγμή τος. Τέταρτος ήταν ο Μπότας, ο οποίος στα δο-
του αγώνα, στον 48ο γύρο, όταν ο Φέτελ έχασε κιμαστικά δεν είχε ευκαιρία για καθαρή προ-
τον έλεγχο της Ferrari στο σικέιν των στροφών σπάθεια, ενώ και στον αγώνα δεν είχε πολλά
3 και 4 (γενικά σε εκείνο το σημείο ο Γερμανός περιθώρια για κάτι καλό κι έτσι όταν έφτιαξε μια
έδειξε αρκετές φορές να παλεύ- διαφορά ασφαλείας στο τέλος, μπήκε για δεύ-
ει με την υπερστροφή), τερο πιτ-στοπ, έβαλε τη μαλακή γόμα έκανε τον
ταχύτερο γύρο και πήρε τον έξτρα πόντο που
αυτό συνεπάγεται. Ο αγώνας ίσως ήταν ήσυ-
28
#week_25-19.indd 28 13/6/2019 1:09:08