Page 32 - Weekly 2019_06_18
P. 32

ΜEΓΑΛΗ EΡΕΥΝΑ
                                                   Οι καλύτερες εγγυήσεις των best seller λιανικής μίνι και C-SUV μοντέλων

                       Renault                Dacia


                  «Τόσο η Renault όσο και η Dacia θωρακίζουν την
                 άριστη  λειτουργία  των  μοντέλων  τους  μέσω  της                                           Χρήστος
                 5ετούς, πλήρως εργοστασιακής εγγύησης. Η κάλυ-                                        Σκιρδής, Public
                 ψη αυτή αποτυπώνει τρεις βασικούς πυλώνες της φι-                                           Relations
                                                                                                             Manager
                 λοσοφίας after sales του Groupe Renault.                                               Renault-Dacia
                  Από τη μία, την εμπιστοσύνη που έχουμε στην αξι-
                 οπιστία των μοντέλων μας, θέλουμε ο πελάτης να τη
                 βιώνει μέσα από την καθημερινή του συνύπαρξη με

                 τα αυτοκίνητά μας και να γίνει ο καλύτερος πρεσβευ- μόνο με Γνήσια Ανταλλακτικά.
                 τής τους.                                            Ο  τρίτος  πυλώνας  της  φιλοσοφίας  του  Groupe
                   Από την άλλη, θέλουμε ο πελάτης να επιλέξει να  Renault συμπυκνώνεται σε δύο λέξεις: «Ικανοποίη-
                 αξιοποιεί  το  υψηλό  επίπεδο  των  υπηρεσιών  after  ση Πελάτη». Είναι ο στόχος μας αλλά και η δέσμευ-
                 sales που παρέχουμε και μετά το πέρας της 5ετίας.  σή μας ώστε ο πελάτης Renault & Dacia να μπορεί
                 Γιατί μόνο στο Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Renault &  να οδηγεί ξένοιαστα και με ασφάλεια τα αυτοκίνητά
                 Dacia, τον πελάτη υποδέχεται ένα άριστα εξειδικευ- μας και να απολαμβάνει όμορφες στιγμές μαζί τους
                 μένο και έμπειρο προσωπικό που φροντίζει το αυτο- για πολλά χρόνια. Γιατί κανένας δεν μπορεί να φροντί-

                 κίνητό του με τον πλέον εξελιγμένο εξοπλισμό και  σει το Renault του, καλύτερα από τη Renault!»

                    Opel                                        SEAT

                                                                                                     Χάρης Δάνδουρας,
                                                                                           Εμπορικός Διευθυντής SEAT

                                                                                          Η  SEAT  Tεχνοκάρ  στην  προ-
                                                                                        σπάθειά της να προσφέρει όσο
                                                                                        το  δυνατόν  πληρέστερες  υπη-
                                                                                         ρεσίες στους πελάτες της έχει
                                                                                         επιλέξει  να  προσφέρει  δωρε-

                                                                                         άν από το 2016 το πρόγραμμα
                                                                                         επέκτασης εγγύησης 2+2 χρό-
                 Μαρία Καλλέργη,
                 Communication Manager Opel                           νια για την μεγάλη πλειοψηφία των μοντέλων που

                  Η  επέκταση  της  εγγύησης  που          διαθέτει στην Ελληνική αγορά.
                παρέχουμε  αφενός  καταδεικνύει              Το πρόγραμμα αυτό που προσφέρεται σε συνεργασία με το
                τη  σιγουριά  και  την  εμπιστοσύνη        επίσημο Δίκτυο των επισκευαστών SEAT στη χώρα μας, αφο-
                μας  στα  μοντέλα  Opel,  αφετέρου         ρά σε επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης για 2 επιπλέον
                προσδίδει  στους  αγοραστές  των           χρόνια ή έως 80.000 χλμ και παρέχεται με τους ίδιους ακρι-
                αυτοκινήτων  της  μάρκας  μας  την         βώς όρους και προϋποθέσεις όπως και η βασική εγγύηση
                ασφάλεια και την ηρεμία ότι ακό-           των πρώτων 2 ετών του κατασκευαστή. Θα πρέπει επίσης να

                μη και αν ανακύψει το οποιοδήπο-           τονίσουμε ότι η επέκταση εγγύησης συνοδεύει το συγκεκρι-
                τε πρόβλημα, αυτό θα αντιμετωπι-           μένο πλαίσιο και όχι τον ιδιοκτήτη και κατά συνέπεια αυξάνει
                σθεί χωρίς δική τους επιβάρυνση.           σημαντικά την εμπορικότητα του αυτοκινήτου σε περίπτωση
                                                           μεταπώλησης.

                                                                                   32




          #week_25-19.indd   32                                                                                   13/6/2019   1:09:48
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37