Page 31 - Weekly 2019_06_18
P. 31
ΜEΓΑΛΗ EΡΕΥΝΑ
Οι καλύτερες εγγυήσεις των best seller λιανικής μίνι και C-SUV μοντέλων
να που έκανε βρετανική εταιρεία που ειδικεύεται
Το 40% των αυτοκινήτων ηλικίας στις πωλήσεις αυτοκινήτων, το 40% των αυτοκινή-
4 έως 9 ετών σύμφωνα με τις έρευνες θα των ηλικίας από τέσσερα έως 9 έτη είναι σίγουρο
χαλάσει μια φορά το χρόνο με το μέσο ότι θα χαλάσει μια φορά το χρόνο. Μάλιστα το μέ-
κόστος ζημιάς να ανέρχεται σε 400 ευρώ σο κόστος της ζημιάς που θα προκληθεί ανέρχεται
σε 400 ευρώ περίπου. Άρα όσο περισσότερα χρό-
νια κρατάει μια εγγύηση, τόσο περισσότερα χρήμα-
Στο θέμα μας σήμερα επικεντρωνόμαστε στις κα- τα θα εξοικονομήσετε.
τηγορίες των μίνι και μικρομεσαίων μοντέλων, δύο
επιλογών που κάλλιστα θα μπορούσαν να αποτε- Σημαίνει ότι έχεις αξιόπιστο
λούσαν το πρώτο και δεύτερο αυτοκίνητο μιας οι- αυτοκίνητο
κογένειας. Τι κερδίζεις και τι σημαίνει όμως μια κα-
λή εγγύηση; Η σημασία όμως της καλής εγγύησης, πέρα από
το οικονομικό σκέλος, μεταφράζεται και σε αξιοπι-
Κερδίζεις 400 ευρώ το χρόνο για στία για το εκάστοτε μοντέλο. Γιατί οι ίδιες οι εται-
αυτοκίνητα άνω των 4 ετών ρείες γνωρίζουν πολύ καλά πόσο αντέχουν τα
αυτοκίνητά τους. Περιορίζοντας τα χιλιόμετρα κα-
Το κέρδος σε μια εγγύηση αρχικά έχει να κάνει με ταλαβαίνουμε ότι το αυτοκίνητο δεν είναι φτιαγμέ-
την εξοικονόμηση χρημάτων, καθώς είστε καλυμ- νο για πολλά χιλιόμετρα. Αυξάνοντας τα χιλιόμετρα,
μένοι σε περίπτωση βλάβης. Πόσο πιθανό είναι τώ- γνωρίζουμε πως η εταιρεία το εμπιστεύεται και εί-
ρα να υποστείτε βλάβη; Σύμφωνα με μεγάλη έρευ- ναι φτιαγμένο για πολλά χιλιόμετρα...
Τι δηλώνουν τα Το λόγο σχετικά με τις εγγυήσεις που προσφέρουν τα μοντέλα
στελέχη της αγοράς τους, παίρνουν οι εκπρόσωποι των Nissan, Renault-Dacia, Opel
και SEAT, αναλύοντας πως οι εγγυήσεις τους ωφελούν τον
καταναλωτή.
Nissan
Γιάννης Μεθενίτης,
«Για εμάς στη Nissan, η σχέση με τον πελάτη μας Public Relations Nissan
αρχίζει μετά την αγορά του αυτοκινήτου του. Για τον
λόγο αυτό, παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσί-
ες και στο after sales, προκειμένου ο οδηγός ενός
Nissan να απολαμβάνει ξένοιαστα και πολλά χιλιό-
μετρα με το αυτοκίνητό του. Με ένα ευρύ δίκτυο
εξουσιοδοτημένων εμπόρων και επισκευαστών ανά
την Ελλάδα και με πρωτοποριακά προγράμματα εγ-
γύησης που φθάνουν έως και τα 6 έτη ή τα 160.000
χλμ. (για τα επιβατικά), το μόνο σίγουρο είναι ότι οι
πελάτες μας θα νιώσουν ασφαλείς και σίγουροι για
την επιλογή τους. από ανεξάρτητη εξειδικευμένη εταιρεία που συνερ-
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ικανοποίηση των πελα- γάζεται, σε κεντρικό επίπεδο, με τη Nissan.
τών μας και η σύσταση των συνεργείων μας είναι Επιπλέον, τα συνεργεία μας έχουν βραβευθεί με βά-
από τις πιο υψηλές στην Ευρώπη, βάση μετρήσεων ση τον υψηλό βαθμό ικανοποίησης των πελατών μας.»
31
#week_25-19.indd 31 13/6/2019 1:09:31