Page 31 - Weekly 2019_06_18
P. 31

ΜEΓΑΛΗ EΡΕΥΝΑ
                                                   Οι καλύτερες εγγυήσεις των best seller λιανικής μίνι και C-SUV μοντέλων

                                                                     να που έκανε βρετανική εταιρεία που ειδικεύεται
                      Το 40% των αυτοκινήτων ηλικίας                 στις πωλήσεις αυτοκινήτων, το 40% των αυτοκινή-
                  4 έως 9 ετών σύμφωνα με τις έρευνες θα             των ηλικίας από τέσσερα έως 9 έτη είναι σίγουρο

                   χαλάσει μια φορά το χρόνο με το μέσο              ότι θα χαλάσει μια φορά το χρόνο. Μάλιστα το μέ-
                  κόστος ζημιάς να ανέρχεται σε 400 ευρώ             σο κόστος της ζημιάς που θα προκληθεί ανέρχεται
                                                                     σε 400 ευρώ περίπου. Άρα όσο περισσότερα χρό-
                                                                     νια κρατάει μια εγγύηση, τόσο περισσότερα χρήμα-
                 Στο θέμα μας σήμερα επικεντρωνόμαστε στις κα-       τα θα εξοικονομήσετε.
               τηγορίες των μίνι και μικρομεσαίων μοντέλων, δύο
               επιλογών που κάλλιστα θα μπορούσαν να αποτε-          Σημαίνει ότι έχεις αξιόπιστο
               λούσαν το πρώτο και δεύτερο αυτοκίνητο μιας οι-       αυτοκίνητο
               κογένειας. Τι κερδίζεις και τι σημαίνει όμως μια κα-
               λή εγγύηση;                                            Η σημασία όμως της καλής εγγύησης, πέρα από
                                                                     το οικονομικό σκέλος, μεταφράζεται και σε αξιοπι-
               Κερδίζεις 400 ευρώ το χρόνο για                       στία για το εκάστοτε μοντέλο. Γιατί οι ίδιες οι εται-

               αυτοκίνητα άνω των 4 ετών                             ρείες  γνωρίζουν  πολύ  καλά  πόσο  αντέχουν  τα
                                                                     αυτοκίνητά τους. Περιορίζοντας τα χιλιόμετρα κα-
                 Το κέρδος σε μια εγγύηση αρχικά έχει να κάνει με    ταλαβαίνουμε ότι το αυτοκίνητο δεν είναι φτιαγμέ-
               την εξοικονόμηση χρημάτων, καθώς είστε καλυμ-         νο για πολλά χιλιόμετρα. Αυξάνοντας τα χιλιόμετρα,
               μένοι σε περίπτωση βλάβης. Πόσο πιθανό είναι τώ-      γνωρίζουμε πως η εταιρεία το εμπιστεύεται και εί-
               ρα να υποστείτε βλάβη; Σύμφωνα με μεγάλη έρευ-        ναι φτιαγμένο για πολλά χιλιόμετρα...




                     Τι δηλώνουν τα        Το λόγο σχετικά με τις εγγυήσεις που προσφέρουν τα μοντέλα
                στελέχη της αγοράς τους, παίρνουν οι εκπρόσωποι των Nissan, Renault-Dacia, Opel
                                           και SEAT, αναλύοντας πως οι εγγυήσεις τους ωφελούν τον
                                           καταναλωτή.
                         Nissan

                                                                                                     Γιάννης Μεθενίτης,
                 «Για εμάς στη Nissan, η σχέση με τον πελάτη μας                                Public Relations Nissan
               αρχίζει μετά την αγορά του αυτοκινήτου του. Για τον
               λόγο αυτό, παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσί-
               ες και στο after sales, προκειμένου ο οδηγός ενός
               Nissan να απολαμβάνει ξένοιαστα και πολλά χιλιό-
               μετρα με το αυτοκίνητό του. Με ένα ευρύ δίκτυο
               εξουσιοδοτημένων εμπόρων και επισκευαστών ανά
               την Ελλάδα και με πρωτοποριακά προγράμματα εγ-
               γύησης που φθάνουν έως και τα 6 έτη ή τα 160.000
               χλμ. (για τα επιβατικά), το μόνο σίγουρο είναι ότι οι

               πελάτες μας θα νιώσουν ασφαλείς και σίγουροι για
               την επιλογή τους.                                    από ανεξάρτητη εξειδικευμένη εταιρεία που συνερ-
                 Αξίζει να σημειωθεί ότι η ικανοποίηση των πελα-    γάζεται, σε κεντρικό επίπεδο, με τη Nissan.
               τών μας και η σύσταση των συνεργείων μας είναι        Επιπλέον, τα συνεργεία μας έχουν βραβευθεί με βά-
               από τις πιο υψηλές στην Ευρώπη, βάση μετρήσεων       ση τον υψηλό βαθμό ικανοποίησης των πελατών μας.»

                                                    31




          #week_25-19.indd   31                                                                                   13/6/2019   1:09:31
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36