Page 40 - Weekly 2019_06_18
P. 40
TEST DS 3 Crossback 1,2
Puretech 130 PS EAT8
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Στην καμπίνα κυριαρχεί το ρομβοειδές μοτίβο
και η χρήση ψηφιακών οθονών Τιμές, τεχνικά,
περισσότερα
αρθρα
Κινητήρας- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Επιδόσεις: Κινητήρας
Ικανός ο Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
130άρης Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός, turbo
Puretech, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 130/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*
230/1.750
βοηθά και το Start/Stop NAI
EAT8 Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.280
Κιβώτιο-Μετάδοση
Ο 3κύλινδρος 1,2 λτ. PureTech, To κιβώτιο πραγματοποιεί απόλυ- Τύπος κιβωτίου Αυτόματο 8 σχέσεων
αποδίδει 130 ίππους και στην πρά- τα ομαλές και γρήγορες εναλλαγές Κίνηση Μπροστά
ξη αποδεικνύεται για άλλη μια φο- σχέσεων τόσο στην αυτόματη όσο Eπιδόσεις
ρά ικανός, προσφέροντας επαρκείς και στην χειροκίνητη λειτουργία του
επιδόσεις και εξαιρετικό συνδυα- (μέσω του όμορφου joystick ή των 200
σμό με το 8τάχυτο κιβώτιο με μετα- paddles πίσω από το τιμόνι). 10,6΄΄ Τελική ταχύτητα
τροπέα ροπής (που εξελίχθηκε σε Με την επιλογή Sport διατηρεί (χλμ./ώρα)*
συνεργασία με την Ιαπωνική Aisin). πιο ψηλά τις στροφές και πραγμα- 60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,8
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.)
7,8
Έχει ιδιαίτερα πολιτισμένο χαρακτή- τοποιεί ακόμα πιο γρήγορες αλλα-
ρα, παρουσιάζει θετικότατη απόκρι- γές, αλλά η κατανάλωση «τσιμπά- Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
ση σε όλο το εύρος περιστροφής ει» αρκετά. Με την επιλογή Eco Eργοστασιακή* 4,9
Μέση
του (ειδικά στην λειτουργία Sport), είναι εμφανής η ραθυμία του συ- Ρεζερβουάρ (λτ.) 44
μειώνοντας παράλληλα τα επίπεδα νόλου, αλλά υπάρχει βελτίωση της Αυτονομία (θεωρητική σε χλμ.) 898
Δοκιμής
παραγόμενου θορύβου και αυξά- κατανάλωσης, η μέση της οποίας Μέση 8,6
νοντας αντίστοιχα τον premium χα- κυμαίνεται γύρω στα 8,5 λτ./100 Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 113
ρακτήρα του DS3 Crossback. χλμ.. *Εργοστασιακές μετρήσεις
40
#week_25-19.indd 40 13/6/2019 1:10:22