Page 41 - Weekly 2019_06_18
P. 41

TEST        DS 3 Crossback 1,2
                                                                 Puretech 130 PS EAT8
                                                     l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
               Στο δρόμο: Ήσυχο, άνετο και ευχάριστο ως ένα βαθμό



                                                                                                     Σταθερό και
                                                                                                   ευθύβολο στην

                                                                                                    ευθεία, πατάει
                                                                                                   αρχοντικά και η
                                                                                                 διατήρηση υψηλής

                                                                                                        μέσης
                                                                                                     με το DS 3

                                                                                                   Crossback είναι
                                                                                                      παιχνιδάκι


               Η ανάρτηση λειτουργεί εξαιρετικά λειαίνοντας
               αθόρυβα και αποτελεσματικά τις λακκούβες και τις      βος καθιστώντας το DS 3 Crossback ένα χαλα-
               κακοτεχνίες.                                          ρωτικό μέσο για τις αστικές και όχι μόνο μετακι-
                 To  DS  3  Crossback  δεν  αφήνει  εξαιρετικές  νήσεις. Στην πόλη βοηθούν φυσικά οι compact
               εντυπώσεις μόνο με την εικόνα, αλλά και με την  διαστάσεις και το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο,

               οδήγησή του. Η ανάρτηση λειτουργεί εξαιρετι- ωστόσο  τα  καλά  οδηγικά  νέα  έχουν  συνέχεια
               κά λειαίνοντας αθόρυβα και αποτελεσματικά τις  και  σε  πιο  ενδιαφέρουσες  διαδρομές  με  τους
               λακκούβες  και  τις  κακοτεχνίες,  που  θα  συνα- μπροστινούς  τροχούς  να  προσφέρουν  μπόλικη
               ντήσουν  οι  (έξτρα)  τροχοί  των  18  ιντσών,  ενώ  πρόσφυση και το πλαίσιο να αντιστέκεται στην
               μέσα στην καμπίνα εισέρχεται ελάχιστος θόρυ- κλίση παρά το ύψος από το ύψος και τη δεδο-


                                                                                          Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι

                                                                                          Εμπρός ανάρτηση  Γόνατα ΜακΦέρσον,
                                                                                                             αντιστρεπτική
                                                                                          Πίσω ανάρτηση   Ημιάκαμπτος άξονας
                                                                                          Εμπρός φρένα   Αερ. Δίσκοι 302 χλστ
                                                                                          Πίσω φρένα       Δίσκοι 249 χλστ
                                                                                          100-0 χλμ./ώρα (μ.)      38,0
                                                                                          Υποβοήθηση τιμονιού   Ηλεκτρική
                                                                                          Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.)  1.548/1.557
                                                                                          Απόσταση από το έδαφος (χλστ.)  170
                                                                                          Στροφές τιμονιού          2,9
                                                                                          Κύκλος στροφής (μ.)      10,7
                                                                                          Θόρυβος στα
                                                                                          100/120 χλμ./ώρα (db)   66,9/68,5
                                                                                          Διάσταση ελαστικών
                                                                                          δοκιμής            215/55 R18

                                                                                                Το τιμόνι είναι
                                                                                                ακριβές και άμεσο,
                                                                                                ίσως μάλιστα και
                                                                                                πιο άμεσο από ότι
                                                                                                τα μαλακά ελατήρια
                                                                                                μπορούν να
                                                                                                υποστηρίξουν.


                                                    41




          #week_25-19.indd   41                                                                                   13/6/2019   1:10:30
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46