Page 45 - Weekly 2019_06_18
P. 45

TEST        Ford Focus 1,5 EcoBoost
                                                              150 PS ST-Line
                                                  l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

                Κινητήρας-Κιβώτιο: Τι άλλο να ζητήσει κανείς;
                                                                                                        Τιμές, τεχνικά,
                  Ο 1,5 λτ. EcoBoost κινητήρας του Focus εί- μή σε πραγματικές συνθήκες                  περισσότερα
                 ναι  τρικύλινδρος  και  ενσωματώνει  σύστημα  στα 7,8 λτ./100 χλμ..                        αρθρα
                 απεμπλοκής του μεσαίου κυλίνδρου, για πε-
                 ριορισμό της κατανάλωσης. Όταν συμβεί αυ-                                      Τεχνικά χαρακτηριστικά
                 τό και μόνον αντιλαμβάνεται ο οδηγός ένα μι-                                   Κινητήρας           1.497
                                                                                                Κυβισμός (κ.εκ.)
                 κρής έντασης κροτάλισμα, αφού κατά τα άλλα                                     Κύλινδροι/Βαλβίδες   3 σε σειρά/12
                                                                                                Τροφοδοσία  Αμεσος Ψεκασμός+ turbo
                 και σε συνθήκες φορτίου, διακρίνεται για το                                    Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*   150/6.000
                 θετικό του τράβηγμα και την επάρκεια ισχύος                                    Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*   240/1.600
                                                                                                                     NAI
                                                                                                Start/Stop
                 του. Οι 150 ίπποι του επαρκούν για να του χα-                                  Βάρος (κιλά)*       1.369
                 ρίσουν καλές τιμές επιδόσεων, ενώ και στην                                                       Eπιδόσεις
                 πράξη συμπληρώνουν τον οδηγοκεντρικό χα-              Τόσο ο κινητήρας των                        210
                 ρακτήρα  της  έκδοσης  αυτής.  Προς  αυτή  την            150 ίππων όσο και             8,8΄΄  Τελική ταχύτητα
                                                                                                                 (χλμ./ώρα)*
                 κατεύθυνση βρίσκεται και το 6τάχυτο μηχανι-              το 6τάχυτο κιβώτιο    Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
                                                                               ενισχύουν τον
                 κό κιβώτιο με το θετικό κούμπωμα. Αναλογικά              ευχάριστο οδηγικά     Μέση εργοστασιακή    5,6
                                                                                                Μέση δοκιμής
                                                                                                                     7,8
                 με τις επιδόσεις, ο κινητήρας αυτός δεν έχει                 χαρακτήρα του     Ρεζερβουάρ (λτ.)      52
                 ιδιαίτερες απαιτήσεις σε καύσιμο με μέση τι-         Focus και της έκδοσης      Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)   127
                                                                                                         *Εργοστασιακές μετρήσεις
                                                                                  ειδικότερα.



                                                                          Η άποψή μας



                                                                            Μπορεί  ένας  καθημερινός  οδηγός  να
                                                                           μην αντιληφθεί ποτέ τη διαφορά αυτού του
                                                                           Focus στην ανάρτηση σε σχέση με τις μι-
                                                                           κρότερες εκδόσεις του, όμως ο μυημένος
                                                                           θα την εκτιμήσει σε κάθε μέτρο που διανύ-
                                                                           ει. Σε συνδυασμό με τον ισχυρότερο κινη-
                                                                           τήρα των 1,5 λτ. και τα χαρακτηριστικά της

                                                                           έκδοσης  ST-Line  και  με  δεδομένο  πως  η
                                                                           τιμή του δεν ξεφεύγει πολύ, αυτή η έκδο-
                                                                           ση ισορροπεί ιδανικά μέσα στην γκάμα του
                                                                           Focus από όλες τις απόψεις. n

                                                                                    Εμφάνιση,  οδική  συμπεριφορά
                                                                                  και αίσθηση, χώροι, τεχνολογία, κι-
                                                                                  νητήρας-κιβώτιο, 8ετής εγγύηση


                                                                                    Κύκλος  στροφής,  πλαστικά  στο
                                                                                  κάτω μέρος του ταμπλό





                                                    45




          #week_25-19.indd   45                                                                                   13/6/2019   1:10:53
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50