Page 48 - Weekly 2019_06_18
P. 48

TEST         Mazda 2 1,5
                                                                     90 PS Auto
                                                        l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
               Κινητήρας – κιβώτιο: Ατμοσφαιρικά και οικονομικά


                 Κακά  τα  ψέματα  όταν  έχεις  καλομάθει  με  τους  στην πράξη, δηλαδή το 2άρι δεν βάζει φωτιά στην
               turbo  κινητήρες  χαμηλού  κυβισμού,  ένας  κινη- άσφαλτο, ούτε αρπάζει με νεύρο, όμως από την άλ-
               τήρας στη λογική του Mazda 2 σου φαίνεται πα- λη έχει μερικά θετικά στοιχεία. Για παράδειγμα, o κι-
               λιός, παρότι πάνω του ενσωματώνει τις σύγχρονες  νητήρας είναι πολιτισμένος σε ήχο και λειτουργία,
               Skyactiv τεχνολογίες της Mazda. Πιο αναλυτικά, η  ενώ το κιβώτιο καλύπτει τα μικρά αποθέματα ρο-
               γκάμα  του  ιαπωνικού  μικρού  περιλαμβάνει  έναν  πής, ειδικά όταν έχεις επιλέξει την επιλογή Sport.
               μόνο ατμοσφαιρικό 1.500άρη κινητήρα με απόδο- Επίσης, ικανοποιεί με τις αλλαγές του, ενώ περιορι-
               ση 75, 90 και 115 PS.                                 σμένη είναι η κατανάλωση, ειδικά σε συνθήκες πί-

                 Εμείς είχαμε για δοκιμή την έκδοση των 90 ίπ- εσης.  Αντίθετα, δηλαδή, με τους turbo κινητήρες
               πων συνδυαζόμενη με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσε- που ξεφεύγουν όταν τους πιέσεις, εδώ η κατανά-
               ων. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει τη μέγιστη ισχύ του  λωση δεν υπερβαίνει τα 8,3 λτ./100 χλμ..
               στις  6.000 σ.α.λ. ενώ η ροπή των 148 Nm έρχεται                                     Το κιβώτιο καλύπτει
               στις 4.000 και αυτά τα νούμερα αντικατοπτρίζονται                                    τα αποθέματα
                                                                                                    ροπής. Στη βάση
                                                                                                    του υπάρχει ένας
                                                                                                    διακόπτης για sport
                                                                                                    λειτουργία, όπου οι
                                                                                                    αλλαγές γίνονται
                                                                                                    σε ψηλότερες
                                                                                                    στροφές.

                                                                     Ο κινητήρας δεν            Τεχνικά χαρακτηριστικά
                                                                     βάζει φωτιά στην           Κινητήρας
                                                                     άσφαλτο, όμως είναι        Κυβισμός (κ.εκ.)   1.496
                                                                     οικονομικός, ειδικά σε     Κύλινδροι/Βαλβίδες   4/16
                                                                                                              Ατμοσφαιρικός
                                                                     συνθήκες πίεσης.           Τροφοδοσία   άμεσου ψεκασμού

                                                                                                Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)   90/6.000
                                                                                                Ροπή (Nm/σ.α.λ.)   148/4.000
                                                                             Τιμές, τεχνικά,    Start/Stop           ΝΑΙ
               Το 4η γενιάς Mazda 2 έχει διατηρήσει                          περισσότερα        Βάρος με οδηγό (κιλά)   1.075
               τις compact διαστάσεις και το χαμηλό βάρος. Η δυναμική            αρθρα          Κιβώτιο-Μετάδοση
               εμφάνιση ανήκει επίσης στα ατού του.                                             Τύπος κιβωτίου   Αυτόματο 6 σχέσεων
                                                                                                Κίνηση
                                                                                                                  Μπροστά
                                                                                                                 Eπιδόσεις
                                                                                                                  177
                                                                                                        12,0΄΄  Τελική ταχύτητα
                                                                                                                (χλμ./ώρα)*
                                                                                                60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.)   7,4
                                                                                                80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.)   9,8
                                                                                                Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
                                                                                                Eργοστασιακή
                                                                                                Tαξίδι               4,1
                                                                                                Πόλη                 6,1
                                                                                                Μέση                 4,8
                                                                                                Ρεζερβουάρ (λτ.)     44
                                                                                                Αυτονομία (θεωρητική σε χλμ.)   916
                                                                                                Δοκιμής
                                                                                                Ελάχιστη             5,7
                                                                                                Μέγιστη              8,3
                                                                                                Μέση                 7,5
                                                                                                 Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)   112
                                                                                                         *Εργοστασιακές μετρήσεις


                                                                                   48




          #week_25-19.indd   48                                                                                   13/6/2019   1:11:16
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53