Page 50 - Weekly 2019_06_18
P. 50

TEST         Mazda 2 1,5
                                                                     90 PS Auto
                                                        l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
               Στο δρόμο: Κορυφαίο σε αίσθηση και ποιότητα κύλισης


                 Ανέκαθεν  τα  μοντέλα  της  Mazda  μας  κέρδιζαν  τον αέρα. Όσο τέλος, για το πώς τα καταφέρνει στην
               με την οδική τους συμπεριφορά, τώρα όμως με το  πόλη; Με compact διαστάσεις και κύκλο στροφής
               Mazda 2 θα τολμήσουμε να πούμε, ότι το… «τερμά- μικρότερο από 10 μέτρα, το Mazda 2 παρκάρει εύ-
               τισε». Τουλάχιστον για τα δεδομένα της κατηγορί- κολα, όσο ένα Toyota Yaris. Λίγο προς τα πίσω η
               ας και σύμφωνα με αυτά που είχαμε υπόψη από την  ορατότητα είναι περιορισμένη, και τα φρένα (αερ.
               προηγούμενη γενιά του.                                δίσκοι μπροστά και ταμπούρα πίσω) δεν είναι ανα-

                 Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Αρ- μετρήσιμα με τα σύγχρονα δεδομένα της κατηγο-
               χικά το τιμόνι και το μπροστινό μέρος προσφέρει  ρίας, όμως οι δύο αυτοί παράγοντες δεν είναι τόσο

               κορυφαία πληροφόρηση, μπορεί να συγκριθεί σε  ισχυροί ώστε να χαλάσουν το γλυκό… n
               αίσθηση με αυτό του Ford Fiesta. Έπειτα, η ανάρ-
               τηση  απορροφά  αριστοτεχνικά  τις  ανωμαλίες  του  Η άποψή μας

               δρόμου, θαρρείς ισάξια με ένα Volkswagen Polo,
               και έτσι ως γενική αίσθηση έχεις ότι βρίσκεσαι σε        Ο ανταγωνισμός στα μικρά είναι αδυσώπητος
               ένα μικρό σε διαστάσεις αμάξωμα με premium πά-         και το Mazda 2 θα τα βρει σκούρα. Η τιμή του εί-

               τημα μεγαλύτερου μοντέλου. Τα 90 άλογα είναι λί-       ναι αρκετά αλμυρή και υστερεί σε σημαντικούς
               γα για αυτό το πλαίσιο, σε βαθμό που θα λέγαμε         τομείς, για αυτό και θα πρέπει να τοποθετηθεί
               πως και 50 άλογα παραπάνω να είχαμε, πάλι το ια-       έξυπνα στην κατηγορία του. Για παράδειγμα, το
               πωνικό  μικρό  θα  ανταποκρινόταν  με  την  ευκολία    όνομα Mazda, η οδική συμπεριφορά και η εμ-
               και τα ίδια αυξημένα όρια πρόσφυσης. Ταυτόχρο-         φάνιση μπορούν να είναι κάποια από τα δυνα-
               να, στο αυτοκινητόδρομο είναι σταθερό, ενώ περι-       τά χαρτιά του.
               ορισμένος είναι και ο θόρυβος από την κύλιση και               Σχεδίαση, απτή ποιότητα, κατανάλωση,

                                                                            οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης


                                                                              Τιμή, χώρος αποσκευών και πίσω επι-
                                                                             βατών, επιδόσεις κινητήρα, απόδοση
                                                                             φρένων




                                                                                                Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι

                                                                                                  Εμπρός ανάρτηση  Γόνατα ΜακΦέρσον
                                                                                                   Πίσω ανάρτηση   Ημιάκαμπτος άξονας
                                                                                                 Εμπρός φρένα
                                                                                                                 Αερ. Δίσκοι
                                                                                                 Πίσω φρένα       Ταμπούρα
                                                                                                 100-0 χλμ./ώρα (μ.)   40,0
                                                                                                 Υποβοήθηση τιμονιού   Ηλεκτρική
                                                                                                 Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.)  1.495/1.485
                                                                                                 Στροφές τιμονιού    2,8
                                                                                                 Κύκλος στροφής (μ.)   9,8
                                                                                                 Θόρυβος στα 100/
                                                                                                 120  χλμ./ώρα (db)   68,2/70,0
                                                                                                 Διάσταση ελαστικών
                                                                                                 δοκιμής       185/65 R15

                                                                                Ατού του ιαπωνικού μικρού είναι επίσης
                                                                                    οι compact διαστάσεις και ο μικρός
                                                                                           κύκλος στροφής (9,8 μέτρα).



                                                                                   50




          #week_25-19.indd   50                                                                                   13/6/2019   1:11:27
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55