Page 50 - Weekly 2020_03_16
P. 50
TEST Opel Corsa 1,2 DIT
130 PS GS Line
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Εξοπλισμός - τιμή Στο νέο Opel Corsa ξεχωρίζει
το υψηλό το επίπεδο ποιότητας
ESP l της καμπίνας, με μαλακό υλικό
Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος l στο πάνω μέρος του ταμπλό και
Αερόσακοι 6 «γεροδεμένη» συναρμολόγηση. Η
Ηλ. παράθυρα Ε/Π l/ l
Κεντρικό κλείδωμα l νέα χαμηλότερη θέση του οδηγού
Ηλεκτρικοί καθρέπτες l/αναδιπλούμενοι θα βολέψει τον οδηγό, ενώ το
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού l/ l αυτόματο κιβώτιο τύπου joystick
Κλιματισμός l (Α/C) αναβαθμίζει τη συνολική εικόνα.
Ηχοσύστημα l
Οθόνη (αφής 7΄΄)
Cruise control l
Ζάντες αλουμινίου l(16’’)
Προβολείς ομίχλης l
Φώτα ημέρας l
l: στάνταρ, m: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Έκδοση GS Line
Τιμή από (ευρώ) 17.360
Μετρήσεις χώρων (χλστ.)
28 χλστ. 91 χλστ.
309 λτ. 102 χλστ.
2.538 χλστ.
Πλάτος εμπρός 1.355 μάτο ακόμα και σε ψηλές στροφές. Ειδι-
Πλάτος πίσω 1.311 κά στην επιλογή του Sport από το driving
ΜήκοςxΠλάτος 4.060x1.765 mode, η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση,
xΎψος x1.435
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση εξυπηρετώντας τον πιο σπορτίφ προσα-
επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών
νατολισμό της έκδοσςη.
τούρμπο κινητήρας 1,2 DIT, τριών κυλίνδρων με άμε- Το σύνολο των 130 ίππων συνδυάζε-
σο ψεκασμό καυσίμου που αποδίδει 130 ίππους με ται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων,
230 Nm ροπής, τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.750 με την συνεργασία να είναι αρμονική βοηθώντας
σ.α.λ.. να αναδειχθεί η δύναμη του μοτέρ όποτε χρειαστεί,
Η ισχύς του είναι αρκετή για να χαρίσει πολύ κα- με τις αλλαγές να είναι άμεσες και ομαλές και το
λές επιδόσεις στο μικρό μοντέλο, με το 0-100 χλμ./ kickdown γρήγορο. Αντίστοιχα και το κιβώτιο, ανά-
ώρα να ολοκληρώνεται σε 9,1 δλ. και αντίστοιχα οι λογα το mode που θα επιλέξετε, διαφοροποιεί τη
ρεπρίζ 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 5,5 και 7,1 λειτουργία του, ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεσή του
δλ.. Νούμερα που είναι κοντά με τα ανταγωνιστικά και paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλ-
του μοντέλα. λαγές.
Στην πράξη το μοτέρ παρουσιάζει μεγάλη ελαστι- Κλείνοντας, η κατανάλωση καυσίμου σε μικτές συν-
κότητα, έχοντας πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά, θήκες μετρήθηκε στα 7,3 λτ./100 χλμ., νούμερο φυ-
ακόμα και κάτω από τις 1.750 σ.α.λ. που η ροπή σιολογικό. Βέβαια αυτό το νούμερο σε πιο γρήγορους
φτάνει στο πικ της και διατηρώντας απόθεμα δύνα- ρυθμούς και επιλέγοντας το Sport μπορεί να ξεφύγει
μης σε μεγάλο φάσμα περιστροφής, δείχνοντας γε- αν δεν προσέξετε.
50
#week-11-20.indd 50 13/3/2020 1:54:31