Page 51 - Weekly 2020_03_16
P. 51

TEST         Opel Corsa 1,2 DIT
                                                                  130 PS GS Line
                                                      l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
               Στο δρόμο: Με «ανάλαφρο» και ποιοτικό πάτημα

                 Όπως έχουμε αναφέρει και στις υπόλοιπες εκδό- βέβαια αυτό εξυπηρετεί την ευελιξία και τους ελιγ-
               σεις του Corsa που δοκιμάσαμε, η νέα πλατφόρμα  μούς, ενώ ως γνήσιο Corsa διατηρεί τη σταθερότητά
               έχει συνεισφέρει πολύ στη βελτιωμένη αίσθηση που  του στο δρόμο και την ποιοτική του κύλιση και σε αυ-

               δίνει το μοντέλο στον οδηγό, με το πόσο ανάλαφρο  τή την έκδοση. Αντίστοιχα, παρά τη διαφορετική ρύθ-
               δείχνει στο δρόμο, διατηρώντας το σίγουρο και γεμά- μιση της ανάρτησης προς όφελος του δυναμισμού, η
               το αυτοπεποίθησή πάτημά του. Γενικότερα το νέο άκα- άνεση δεν αλλοιώνεται, με τις ανωμαλίες του δρόμου
               μπτο πλαίσιο, με την ανάρτηση που έχει πιο σπορ ρυθ- να φιλτράρονται ικανοποιητικά και μόνο οι συνεχείς
               μίσεις, διαχειρίζονται αποτελεσματικά το αμάξωμα και  και έντονες διαταράξεις θα εισέλθουν στην καμπίνα.
               τις μετατοπίσεις του βάρους. Έτσι σε πιο γρήγορους  Τέλος εντυπωσιακή ήταν η επίδοση των φρένων, που
               ρυθμούς το μπροστινό μέρος είναι άνετα διαχειρίσιμο  χρειάστηκαν 36,6 μ. για να ακινητοποιήσουν το Corsa

               και η συνολική συμπεριφορά ουδέτερη και προβλέψι- από τα 100 χλμ./ώρα. n
               μη, με φαινόμενα υποστροφής να εμφανίζονται μόνο
               από δικό σου λάθος ή επιλογή, πριν επέμβουν τα ηλε-     Η άποψή μας

               κτρονικά και αποκαταστήσουν την τάξη. Στη συνολική
               εικόνα βοηθάει και το σύστημα διεύθυνσης, όπου το        Οι  πολύ  καλές  επιδόσεις  και  τα  βελτιωμένα
               τιμόνι είναι ακριβές και αποτελεσματικό όταν περνάει    οδηγικά  χαρακτηριστικά  δίνουν  στο  Corsa  GS
               τις εντολές στους τροχούς, ενώ το feedback προς τον     Line έξτρα πόντους, παρόλο που ακόμα δεν συ-
               οδηγό, μπορεί να μην είναι επιπέδου Fiesta, ωστόσο      γκαταλέγεται στα TOP fun to drive της κατηγο-
               δίνει επαρκή πληροφόρηση. Σε αυτές τις καταστάσεις,     ρίας. Στα συν του και το κόστος κτήσης συγκριτι-
               το Sport προφίλ σαφώς και είναι η ενδεδειγμένη επι-     κά με τον ανταγωνισμό του που είναι εξαιρετικά


               λογή, καθώς πέρα από την αμεσότητα στο γκάζι, βα-       πιο προσιτό.
               ραίνει και το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο στις άλλες        Σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής,
               επιλογές έχει ελαφριά αίσθηση. Σε αστικούς ρυθμούς           κινητήρας, χώροι, τεχνολογία, οδική
                                                                            συμπεριφορά, φρένα
                                                                            Ελαφριά αίσθηση του τιμονιού,
                                                                            κατανάλωση στο sport









                                                                                      Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι

                                                                                       Εμπρός ανάρτηση  Γόνατα ΜακΦέρσον
                                                                                        Πίσω ανάρτηση   Ημιάκαμπτος άξονας
                                                                                       Εμπρός φρένα   Αεριζόμενοι Δίσκοι
                                                                                       Πίσω φρένα               Δίσκοι
                                                                                       100-0 χλμ./ώρα (μ.)       36,6
                                                                                       Υποβοήθηση τιμονιού    Ηλεκτρική
                                                                                       Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.)  1.501/1.500
                 Το νέο Opel Corsa GS Line διαθέτει πιο σπορτίφ ρύθμιση στην           Στροφές τιμονιού           2,7
                 ανάρτηση με αποτέλεσμα να βγάζει περισσότερα στοιχεία                 Θόρυβος στα 100/          68,4/
                 δυναμισμού στο δρόμο. Εύκολα διαχειρίσιμο το μπροστινό                120 χλμ./ώρα με 5η/6η (db)   71,0
                 και πίσω μέρος που δεν ανοίγει την τροχιά του είναι τα κύρια          Διάσταση ελαστικών
                 χαρακτηριστικά του.                                                   δοκιμής             205/45 R17


                                                    51




          #week-11-20.indd   51                                                                                   13/3/2020   1:54:35
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56