Page 51 - Weekly 2020_03_16
P. 51
TEST Opel Corsa 1,2 DIT
130 PS GS Line
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Στο δρόμο: Με «ανάλαφρο» και ποιοτικό πάτημα
Όπως έχουμε αναφέρει και στις υπόλοιπες εκδό- βέβαια αυτό εξυπηρετεί την ευελιξία και τους ελιγ-
σεις του Corsa που δοκιμάσαμε, η νέα πλατφόρμα μούς, ενώ ως γνήσιο Corsa διατηρεί τη σταθερότητά
έχει συνεισφέρει πολύ στη βελτιωμένη αίσθηση που του στο δρόμο και την ποιοτική του κύλιση και σε αυ-
δίνει το μοντέλο στον οδηγό, με το πόσο ανάλαφρο τή την έκδοση. Αντίστοιχα, παρά τη διαφορετική ρύθ-
δείχνει στο δρόμο, διατηρώντας το σίγουρο και γεμά- μιση της ανάρτησης προς όφελος του δυναμισμού, η
το αυτοπεποίθησή πάτημά του. Γενικότερα το νέο άκα- άνεση δεν αλλοιώνεται, με τις ανωμαλίες του δρόμου
μπτο πλαίσιο, με την ανάρτηση που έχει πιο σπορ ρυθ- να φιλτράρονται ικανοποιητικά και μόνο οι συνεχείς
μίσεις, διαχειρίζονται αποτελεσματικά το αμάξωμα και και έντονες διαταράξεις θα εισέλθουν στην καμπίνα.
τις μετατοπίσεις του βάρους. Έτσι σε πιο γρήγορους Τέλος εντυπωσιακή ήταν η επίδοση των φρένων, που
ρυθμούς το μπροστινό μέρος είναι άνετα διαχειρίσιμο χρειάστηκαν 36,6 μ. για να ακινητοποιήσουν το Corsa
και η συνολική συμπεριφορά ουδέτερη και προβλέψι- από τα 100 χλμ./ώρα. n
μη, με φαινόμενα υποστροφής να εμφανίζονται μόνο
από δικό σου λάθος ή επιλογή, πριν επέμβουν τα ηλε- Η άποψή μας
κτρονικά και αποκαταστήσουν την τάξη. Στη συνολική
εικόνα βοηθάει και το σύστημα διεύθυνσης, όπου το Οι πολύ καλές επιδόσεις και τα βελτιωμένα
τιμόνι είναι ακριβές και αποτελεσματικό όταν περνάει οδηγικά χαρακτηριστικά δίνουν στο Corsa GS
τις εντολές στους τροχούς, ενώ το feedback προς τον Line έξτρα πόντους, παρόλο που ακόμα δεν συ-
οδηγό, μπορεί να μην είναι επιπέδου Fiesta, ωστόσο γκαταλέγεται στα TOP fun to drive της κατηγο-
δίνει επαρκή πληροφόρηση. Σε αυτές τις καταστάσεις, ρίας. Στα συν του και το κόστος κτήσης συγκριτι-
το Sport προφίλ σαφώς και είναι η ενδεδειγμένη επι- κά με τον ανταγωνισμό του που είναι εξαιρετικά
λογή, καθώς πέρα από την αμεσότητα στο γκάζι, βα- πιο προσιτό.
ραίνει και το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο στις άλλες Σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής,
επιλογές έχει ελαφριά αίσθηση. Σε αστικούς ρυθμούς κινητήρας, χώροι, τεχνολογία, οδική
συμπεριφορά, φρένα
Ελαφριά αίσθηση του τιμονιού,
κατανάλωση στο sport
Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,6
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.501/1.500
Το νέο Opel Corsa GS Line διαθέτει πιο σπορτίφ ρύθμιση στην Στροφές τιμονιού 2,7
ανάρτηση με αποτέλεσμα να βγάζει περισσότερα στοιχεία Θόρυβος στα 100/ 68,4/
δυναμισμού στο δρόμο. Εύκολα διαχειρίσιμο το μπροστινό 120 χλμ./ώρα με 5η/6η (db) 71,0
και πίσω μέρος που δεν ανοίγει την τροχιά του είναι τα κύρια Διάσταση ελαστικών
χαρακτηριστικά του. δοκιμής 205/45 R17
51
#week-11-20.indd 51 13/3/2020 1:54:35