Page 47 - Weekly 2020_03_16
P. 47

TESTCENTER



                 Βαθμολογία
                 με άριστα το 10


                      Ανάρτηση:              10
                      Τιμόνι:                10
                       Σύστημα ελέγχου
                     ευστάθειας (ESP):      8+
                       Διάσταση
                     ελαστικών:    235/35 R19



                  77           Όπως και στα υπό-                   Το  Focus  ST  πα- σης στο οδηγικό mode Sport. Το
                χλμ./ώρα     λοιπα  μοντέλα  του      78          ρά το γεγονός πως  ST απέκτησε περισσότερη «αυτο-
                          ανταγωνισμού,  η  αρ-     χλμ./ώρα     ακόμα και σε αυτά τα  πεποίθηση» στην πρώτη αλλαγή
                       χική  μέτρηση  έγινε  με  το          χιλιόμετρα ήταν υποδειγ- πορείας  και  παρέμεινε  σταθερό

                πρόγραμμα  normal  του  συστή-      ματικό στον έλεγχό του σε όλες  και βιδωμένο στον διάδρομο σε
                ματος παραμετροποίησης και την      τις αλλαγές πορείας, δεν τα κα- όλη τη διάρκεια του τεστ, ξεπερ-
                ανάρτηση  έτσι  στο  πιο  μαλακό    τάφερε τελικά αφού η τροχιά του  νώντας  το  ιδιαίτερα  εύκολα.  To
                της setup. Το Focus πέρασε την      και  ελέω  κλίσεων  αμαξώματος  τιμόνι απέκτησε ακόμα μεγαλύτε-
                διαδικασία επιτυχώς στα 75, στα     το έφερναν στα όρια του διαδρό- ρη ακρίβεια και αμεσότητα βοη-
                76 και στα 77 χλμ./ώρα με κάθε      μου. Εκεί επιστρατεύθηκε λοιπόν  θώντας έτσι και αυτό με τη σειρά
                επιπλέον χιλιόμετρο να επηρεά-      η πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτη- του στην όλη διαδικασία.
                ζει  την  συμπεριφορά  του  μόνο
                ως προς τον χώρο που καταλάμ-           79           Αντίστοιχα  θετι- έντονα στην τρίτη αλλαγή κατεύ-
                βανε στον διάδρομο. Έτσι, η σχε-     χλμ./ώρα      κή  ήταν  η  εικόνα  θυνσης όπου προκλήθηκε αρκε-

                τικά  αυξημένη  κλίση  του  αμα-               του Focus ST και στα  τή υπερστροφή.
                ξώματος από την πρώτη αλλαγή                79 χλμ./ώρα όπου και πέ-      Στο  Sport  λοιπόν  και  πάλι,  το
                κατεύθυνσης,  το  έφεραν  ορια-     τυχε την καλύτερή του επίδοση.  Focus κινήθηκε με ακρίβεια μέσα
                κά μέσα στον δεύτερο διάδρομο       Αυτή  «ήρθε»  με  το  πρόγραμμα  στο διάδρομο και παρέμεινε πιστό
                και τελείωσε τη  διαδικασία χωρίς   Sport και πάλι και όχι με το κο- στην τροχιά του σε όλη τη διάρκεια
                καμία επαφή και ιδιαίτερα άνετα.    ρυφαίο  πρόγραμμα  Track  αφού  του τεστ, προσφέροντας παράλλη-
                Αντίθετα με το ίδιο πρόγραμμα τα    αυτό  επηρεάζει  την  συμπεριφο- λα  και  την  απαιτούμενη  αίσθηση

                78 χλμ./ώρα δεν μπορούσαν να        ρά του «αφήνοντας» πιο ελεύθε- ώστε να μπορεί ο οποιοσδήποτε να
                μας δώσουν ένα ασφαλές και εύ-      ρο το σύστημα ελέγχου της πρό- αποφύγει τον κίνδυνο χωρίς «πα-
                κολο πέρασμα.                       σφυσης,  γεγονός  που  φάνηκε  ρατράγουδα». n


                Το ESP έδινε περισσότερη                                                  Ανάλογα με το οδηγικό mode
                        ελευθερία στην 3η                                                 U Normal: Επιτυχημένη προ-
                  αλλαγή κατεύθυνσης με                                                   σπάθεια στα 77 χλμ./ώρα
                συνέπεια να υπερστρέφει
                       στη ρύθμιση Track.                                                 U Sport: Επιτυχημένη προ-
                 Αντίθετα η Sport επιλογή                                                 σπάθεια μέχρι και τα 79 χλμ./
                    αποδείχθηκε και η πιο                                                 ώρα
                       αποτελεσματική με                                                  U Track: Επιτυχημένη προ-
                 επιτυχημένη προσπάθεια
                         στα 79 χλμ./ώρα.                                                 σπάθεια στα 78 χλμ./ώρα


                                                    47




          #week-11-20.indd   47                                                                                   13/3/2020   1:54:10
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52