Page 42 - Weekly 2020_03_16
P. 42
TEST Nέο VW Golf 8
1,5 eTSI 150 PS
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Κινητήρας-επιδόσεις: Γιατί eTSI μας αρέσει!
Mild υβριδική έκδοση θα υπάρχει σε όλα τα μο- απενεργοποίηση δύο κυλίνδρων όπως το γνωρί-
τέρ βενζίνης, χωρίς να αλλάζουν οι ονομαστι- ζουμε. Πάνω σε αυτό προστίθεται ένα δίκτυο 48
κές τιμές ιπποδύναμης. Το «δικό μας» είναι των Volt (δεν αναιρείται το κλασικό 12βολτο δίκτυο)
150 ίππων και στηρίζεται στο ίδιο μοτέρ με την με μια μονάδα μίζας-γεννήτριας μαζί. Σκοπός εί-
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.498
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4 σε σειρά/16
Τροφοδοσία Άμεσος ψεκασμός
+turbo +48V
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 150/5.000-6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 250/1.500-3.500
Start/Stop NAI
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1380
Κιβώτιο-Μετάδοση
Τύπος κιβωτίου Διπλού συμπλέκτη,
7 σχέσεων
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Eπιδόσεις
224
8,3 ΄΄ Τελική ταχύτητα
(χλμ./ώρα)*
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,5 Πληθωρικός, δυνατός και με δυνατότητα να «γράφει» χαμηλές τιμές
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,5 κατανάλωσης, ειδικά στον αυτοκι-νητόδρομο: ο 1.500άρης κινητήρας
φτιάχνει μια ωραία έκδοση του Golf.
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
Μέση Eργοστασιακή 4,6
Ρεζερβουάρ (λτ.) 50
Αυτονομία (θεωρητική σε χλμ.) 1.000
Μέση Δοκιμής 7,1
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 106
*Εργοστασιακές μετρήσεις
42
#week-11-20.indd 42 13/3/2020 1:53:26