Page 41 - Weekly 2020_03_16
P. 41

TEST         Nέο VW Golf 8
                                                                   1,5 eTSI 150 PS
                                                       l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ


                                                                     ση. Λείπει κάτι; Ναι. Μας έλειψε η χειροκίνητη
                                                                     αναζήτηση σταθμού στο ράδιο αλλά και ο φωτι-
                                                                     σμός στα slider του clima και του ήχου. Σχετικά
                                                                     με το Clima να πούμε ότι, στην έκδοση Style που
                                                                     δοκιμάζουμε (δεύτερη στη σειρά), είναι τριών ζω-
                                                                     νών.
                                                                      Σε ό,τι αφορά την ποιότητα, η VW φαίνεται ότι
                                                                     πήρε το όλο ζήτημα ακόμα πιο σοβαρά από ότι
                                                                     συνήθως.  Το  μαλακό,  πλουσιότατο  υλικό  κυρι-

                                                                     αρχεί στο ταμπλό, δεν υπάρχει υπόνοια τριγμού
                                                                     ακόμα και στον χειρότερο δρόμο ενώ και το φινί-
               Χρειάζεται μια εξοικείωση με το ράδιο. Όσο κι         ρισμα είναι πολύ προσεγμένο αν και όχι ιδιαίτε-
               αν ψάξαμε χειροκίνητη αναζήτηση δε βρήκαμε.
               Βέβαια το Golf θα μπορεί να κάνει update online       ρα φωτεινό.
               και να φορτώνεται με νέα στοιχεία και εφαρμογές.       Σε θέματα συνδεσιμότητας, επίσης το επίπεδο
               Ίσως λοιπόν στο πρώτο από αυτά να φτιαχτούν           είναι πλήρως up to date: Υπάρχει η δέσμη υπηρε-
               τέτοιες μικροπαρατυπίες.
                                                                     σιών We Connect π.χ. για εξ’αποστάσεως έλεγχο
               κετό χώρο. Θα μπορούσε να μπει εκεί ένα πολυ-         θυρών με το κινητό μας μεταξύ άλλων. Στο πα-
               χειριστήριο ίσως και να «παίζεις» τα μενού από        κέτο We Connect Plus (συνδρομητικό) οι δυνα-
               εκεί; Πιθανώς. Όσο εξοικειώνεσαι μαζί του πά-         τότητες ανεβαίνουν πολύ, π.χ. υπάρχει μέχρι και
               ντως, το innovision cockpit είναι εύκολο στη χρή-     Online συναγερμός κατά της κλοπής.



               Χώροι: Άνετη καμπίνα, νορμάλ πορτ-μπαγκάζ

                 Οι διαστάσεις του Golf δεν έχουν αλλάξει παρά μόνο

               σε επίπεδο λίγων χιλιοστών. Το μεταξόνιο βέβαια πή-
               ρε ενάμιση ποντάκι που δεν είναι αμελητέο. Η εικόνα
               είναι πολύ καλή συνολικά και το Golf Θα φιλοξενήσει
               με άνεση και υψηλόσωμους επιβάτες. Το δε πορτ-μπα-
               γκάζ, αμετάβλητο στα 380 λίτρα, έχει εξαιρετικό, τετρα-
               γωνισμένο σχήμα. Σαν ωφέλιμος όγκος, θα πρέπει όλα
               τα μοντέλα του segment C να αρχίσουν να ανεβαίνουν      Άριστο σχήμα    Μετρήσεις χώρων (χλστ.)
                                                                         για το πορτ-
               προς τα 400+ λίτρα, αν θέλουν να αντιμετωπίζουν κα-      μπαγκάζ και
               λύτερα τις πιέσεις που τους ασκούν κυρίως τα B-SUV.        χώρος που    401+80 Meg-  55 χλστ.  101 χλστ.
                                                                        ικανοποιεί. Η    aBox    155 χλστ.
                                                                                          λτ.
                  Οι μετρήσεις                                      φιλόδοξη κλάση
               έδειξαν: ακόμα                                             των B-SUV
                    καλύτερος                                       πάντως είναι πιο                2.636 χλστ.
                    χώρος για                                          γενναιόδωρη  Πλάτος εμπρός                1.415
                     τα πόδια,                                            εδώ. Κάτω  Πλάτος πίσω                 1.355
                     ελάχιστα                                         από το δάπεδο  ΜήκοςxΠλάτος          4.284x1.789
                   μικρότερος                                                υπάρχει  xΎψος                     x1.456
                για κεφάλι και                                              ρεζέρβα      *Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση
                       ώμους.                                               ανάγκης.    επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών



                                                    41




          #week-11-20.indd   41                                                                                   13/3/2020   1:53:14
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46